Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:36, 24 Paź 2013 Temat postu: |
|
No i pozbyłem się katalizatora. prześwit był ale kiepski. W zamian gościu od tłumików zainstalował imitację katalizatora , w środku otwór na przelot, a wygląda na Katalizator. Co najważniejsze dźwięk się zmienił na lepsze a turbo ewidentnie wstaje wcześniej. Pojeżdżę do soboty i w sobotę logi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:32, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
Witam ponownie. Katalizator out. W zamian imitacja.
Wykonałem dziś logi dynamiczne 003 i 011 razem
[link widoczny dla zalogowanych]
i 023 statycznie
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o interpretację po wycięciu kata.
PS. Przyznam auto nabrało wigoru. lecz lekko sprzęgło ślizga.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Nie 20:34, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:46, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
ciśnienie stabilne po lekki overboost, pompki ok, ale nie podbaja mi się wskazania przepływki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:03, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
Nieszczelności raczej zlikwidowane. Postarałem się o to. Co znaczy overbost ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Nie 21:03, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:40, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
A co z synchronizacją wałków?
wykonałem jeszcze resztę logów na ciepło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:02, 13 Lis 2013 Temat postu: |
|
Kolego 20omega jak u Ciebie wyglądało zapocenie turbo?. Przyznam, że u siebie też ostatnio zaobserwowałem, że turbo jest całe mokre od spodu, widać było jedną lub dwie wiszące krople oleju. Do tego widać ślady oleju na osłonie silnika więc ewidentnie coś tam kapie przy czym oleju nie ubywa (sprawdzam regularnie i nie widzę, ubytków na bagnecie). Dotychczas nie dolewałem też oleju między wymianami - no może tak ze 2 setki od wymiany do wymiany ale wyłącznie dla swojego lepszego samopoczucia . EGR także jest mokry, i widać zapocenie chyba przy N75. Waszym zdaniem jest się czym przejmować czy póki co jeździć i obserwować?. Może odma do sprawdzenia i czyszczenia?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:47, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
Moje turbo było spocone od strony tzw. zimnej, stwierdziłem że olej przedostaje się przez odmę do turbo.Spocenie na turbo było spowodowane nieszczelnością na połączeniu przewodu (tego grubego od przepływomierza) a dokładniej znajduje się tam oring i on niestety był sparciały i należało go wymienić.A propo odmy , czy ktoś potrafi mi odpowiedzieć czy i w jakim stopniu odma może przepuszczać olej z pod pokrywy . Sprzwdzcie koledzy czy u was po ściągnięciu przewodu z odmy wkładając do niej palec czy ów przewód jest spocony olejem i w jakim stopniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:02, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
Czyli miałeś dokładnie to co ja zaobserwowałem u siebie. Całe turbo od strony zimnej jest zafajdane mazią olejową, która się skrapla na przewodach i kapie mi na osłonę. Noszę się z zamiarem ściągnięcia odmy i obejrzenia jak to wygląda w środku ale krucho u mnie z czasem a i niespecjalnie mam gdzie to aktualnie zrobić. Pod blokiem troszkę za zimno niestety :/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:06, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
No roboty od cholery. Klucze trzeba mieć przeróżniste, wiadomo dostęp kiepski. Nie polecam tego robić pod blokiem. Sprawdź czy Ci odma rzyga olejem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:21, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
Mam dokładnie to samo, to była pierwsza rzecz na minus jaką wyłapałem na etapie kupowania samochodu. Pocieszające jest to, że oleju mi nie ubywa, a turbo po roku jeżdżenia wcale nie wygląda gorzej - dlatego póki co leniwie odpuściłem demontaż.
Kolego sagemini,
nie obraź się o to co napiszę, ale gdybyś zdecydował się wziąć za usunięcie przyczyny to machnij parę fotek dla potomnych Coś mi mówi, że osób zainteresowanych tematem będzie więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:33, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
Myślę, że do wiosny tak to zostanie niestety chyba, że sytuacja będzie wymagała natychmiastowych działań . Olej sprawdzam regularnie i nie ubywa. Pewnie odma robi swoje a że od lat tego nikt nie ruszał to pewnie trochę się tego oleju już tam nazbierało. Generalnie pamiętam, że kupując auto ponad 4 lata temu turbo też było mokre i tak jest do dziś. Nic strasznego się raczej zatem nie dzieje ale, że lata lecą to i troska o autko mi się jakoś nasila .
Dodatkowo jakiś czas temu zmieniałem osłonę pod silnikiem i jako, że osłona była nowa zaniepokoiły mnie ślady świeżego oleju na niej. Zatem ewidentnie coś tam kapie przy turbo ale nie na tyle abym odnotował to na bagnecie. Reszta dolotu do IC sucha jak pieprz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 15:28, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
a mnie to wygląda na połączenie węża z turbiną (zimne) to jest przykręcane 3-ma śrubkami m6 a w środku jest jakiś oring czy coś w ten deseń wczoraj wymieniałem olej i lukałem to mam to samo ale wyciek minimalny wyrażnie wskazuje na to połączenie a jak turbo dostaje minimalnej nieszczelności to rzyga olejem ,normalka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:19, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
Ktoś ma może namiar na wspomniany wyżej oring?. Przyznam, że chętnie zabrałbym się za jego wymianę bo po kilku miesiącach pokapywania oleju, osłona pod turbo jest dość mocno wilgotna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenstfield
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:04, 14 Mar 2014 Temat postu: |
|
Oring od strony zimnej na turbie nr 8z0129646
Ja kupiłem go w ASO, koszt 7zł, dziwny tylko jest jego kolor bo srebrny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:09, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
Koledzy . Jak niedawno napisałem w innym poście moja A2 została poddana pewnym przeszczepom. Chciałbym wykonać wszelkie potrzebne logi i prosić Was o analizę i wykonać ewentualne poprawki. Proszę mi przypomnieć jakie mam wykonać logi statycznie i dynamicznie , które na zimno , które na ciepło . Dzięki wielkie z góry? Nadal nie pasuje mi spalanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:38, 10 Lut 2015 Temat postu: |
|
07 po nocy na zaplonie przed odpaleniem, po odpaleniu po nagrzaniy 01,03,04,013,018,023, dynamicznie na rozgrzanym 03, 011
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:11, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
Witam. Po nocy 07 wstawię jutro bo żonka mnie wyprzedziła i buchnęła rano A2. Podaję resztę:
001;003;004 statycznie silnik rozgrzany
[link widoczny dla zalogowanych]
013;018;023 statycznie silnik rozgrzany
[link widoczny dla zalogowanych]
003 dynamicznie
[link widoczny dla zalogowanych]
011 dynamicznie
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o weryfikację. Dziękuję z góry. Czekam na odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Czw 15:12, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:15, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
Stosuj dobry olej silnikowy do PD'ków, katalizator wywal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:38, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
Złogoj mi dynamicznie 03 i 011 razem. Daj jeszcze statycznie 03 BS bo wygląda ze egr nie działa. Synchro skacze bo napinacz paska rozrządu juz nie wyrabia. Korekcje, bipy OK wartości ciśnienia adekwatne do używanej turbawki WG, przy zlogowanie 011,03 wyjdzie czy przeplywka wyrabia. Patrząc ogólnie nie jest zle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 16:44, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:13, 12 Lut 2015 Temat postu: |
|
Dzięki. Katalizator nie istnieje a rozrząd mam kompletnie nowy. Czyżby za słabo napięty?
Logi zrobię jutro. proszę przypomnieć jak jak wykonać 03BS ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|