Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luis

Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:40, 29 Wrz 2013 Temat postu: Kontrolka check engine |
|
dziś zapaliła się kontrola check engine, pytanie jednak odnośnie diagnozy, czy vaga zapuścić podczas zapalonego silnika czy zgaszonego? i zapuścić cały scan czy można wybrać osobny mógł?- jeżeli tak to mógłbym poprosić o podpowiedź jak to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:53, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Nie musisz robić całego skana. Wystarczy, że wejdziesz w moduł engine i tam odczytasz błędy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luis

Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:42, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Działa, przyczyna? podczas podłączania akumulatora wpiłem - potem + prawdopodobnie robiąc "iskre". Po robieniu full scana nie miałem błędów - źle ustawiony wag, przy wyborze tylko engine pojawił się komuniakt to many comunication errors -po ustawieniu waga i zrobieniu scana klikam zakładkę błędów i... zero. Załączyłem silnik - igła.
PS. czy podczas skanu wag mógł sam wykasować błąd? słychać że załącza się kilka styczników podczas skanu ale nie jestem pewny. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:33, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Jak miałeś błąd to powinien się zapisać w sterowniku. Podczas skanu nie kasuje błędów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Luis

Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:45, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
hmm ale przed podłączeniem waga świeciła się kontrolka, po podłączeniu znikła,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:05, 01 Paź 2013 Temat postu: |
|
W błędach silnika nie ma ? Jak sterownik nie zapamiętał i kontrolka się nie swieci a sterownik nie ma błędów to najczęściej jest w jednym przypadku - braku adaptacji przepustnicy, egr, potem sterownik sam je kasuje jak nastawy same się zapamiętają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:10, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
Ja również piszę tutaj bo równiez zapaliło mi się EPC i symbol silnika podczas jazdy do pracy. Wpis kolegi o wyjmowaniu AKU mnie zastanowił....
Rano bowiem i ja wpiąłem akumulator po nocnym doładowaniu (odpinałem go całkowicie do ładowania - generalnie AKU chyba jest już do wymiany bo chyba słaba pojemność, za szybko się wyładowuje przy wyłączonym silniku jak i za szybko się ładuje po podłączeniu do ładopwania, ale kręci rozrusznikiem i silnik odpala, AKU nie wymieniany co najmniej 6 lat i ma pojemność 74Ah - to nie za dużo?).
Gdy AKU wpinałem - najpierw wpiąłem (-) potem (+) i podobnie jak koledzie także i mi iskra skoczyła na plusowym zacisku przy podpinaniu go. Nie wiem czy ma to znaczenie, że do tej pory nie miałem tego, a po podpięciu AKU i jeździe do pracy stanąłem na światłach. Chcę ruszać a tu widzę, że silnik stoi. Pali się kontrolka EPC i silnik. Zapalam - odpalił. Jadę. W trakcie jazdy silnik nie gasł i pracował normalnie. Po dojechaniu do pracy ok. 5km (ze świecącymi sie kontrolkami) zgasiłem silnik bo pomyślałem że jak go zapalę ponownie coś się poprawi.... i zapaliłem ponownie. Odpalił normalnie. EPC zgasło ale kontrolka silnika nadal się świeci... mam sie bać?
Spróbuje u kolegi podłączyć tego VAG-a i mam nadzieję, że zniknie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pon 6:28, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:08, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
Bez vaga ani rusz,zobacz czy masz swiatla stopu, kontrolka epc i silnika razem najczesciej to blad czujnika stopu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:31, 23 Cze 2014 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Bez vaga ani rusz,zobacz czy masz swiatla stopu, kontrolka epc i silnika razem najczesciej to blad czujnika stopu. |
Kiedyś to miałem ale naprawiłem (czujnik stopu). Może się powtórzyło. Sprawdzę. Dzięki za odzew.
A co do VAG-a to jestem zielony. Chcę kupić. Moje auto jest z 2000 roku, benzyna. Co mam zakupić? Jaki VAG? Wersja? Jaki kabel? Sorki, ale jak pisałem, nie miałem z tym do tej pory do czynienia. Wchodzę w temat VAG-a i nie chciałbym złapać wersji mi nie przydatnej. Może zapodacie mi koledzy jakiś link do sprzętu, który będzie mi potrzebny (kabel)?
Wstępnie patrzyłem, to coś warte? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pon 8:03, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:14, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
Po podłączeniu do VAG-a nie wykryło problemów z silnikiem, a po odłączeniu wtyczki interfejsu, kontrolka Check Engine zgasła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|