Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikos_24
Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Woking (UK) Płeć:
|
Wysłany: Czw 1:06, 21 Sty 2016 Temat postu: Kolejna prośba o ocenę logów i błędów [1.4 TDI AMF 75KM] |
|
Witam serdecznie i proszę o pomoc w zdiagnozowaniu błędów i logów w moim aucie.
Kultura pracy zimnego silnika jest bardzo niska, przy ciepłym silniku jest trochę lepiej ale nadal daleko mu do normalności. Zaznaczam że miałem już VW Polo z tym samym silnikiem więc wiem mniej więcej czego się spodziewać. Auto do 2200 obrotów słabo przyspiesza a delikatne ruchy pedałem "gazu" niewiele zmieniają, dopiero stanowcze naciśnięcie "gazu" sprawia że auto lepiej ciągnie. Silnik przy obrotach powyżej 2000 wydaje dziwne dźwięki, kojarzy mi się z dźwiękiem spalania stukowego (nie wiem czy to jest możliwe w dieslu). Te wady sprawiają że autem nie za przyjemnie się jeździ, stąd moja próba zdiagnozowania problemu.
Wykaz błędów podaje poniżej a testy statyczne i dynamiczne dopiero zamierzam wykonać (będzie to mój pierwszy raz wiec bardzo bym prosił o listę bloków które mam przetestować. Znalazłem ogólne info jak wykonać testy dynamiczne ale byłbym wdzięczny za linka do strony gdzie jest opisane krok po kroku jak i co wykonać)
Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.LBL
Controller: 045 906 019 G
Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 1281
Coding: 00002
Shop #: WSC 00000
VCID: 19454E679081
WAUZZZ8ZZ1N030778 AUZ7Z0Y1381886
1 Fault Found:
18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal
P1601 - 35-00 - -
Readiness: N/A
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Jeszcze dodam że auto miało wszystkie filtry i olej wymienione wczoraj. Mechanik wspomniał że olej był bardzo stary i mało go było (minimum na bagnecie) natomiast filtr paliwa nie był wymieniany przez bardzo długi okres bo ciężko go było wymontować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikos_24 dnia Czw 1:29, 21 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 11:51, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
tu sprawdż
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikos_24
Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Woking (UK) Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:37, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
Witam. Trochę minęło zanim zdołałem zrobić logi statyczne ale w końcu się udało. Ciężko znaleźć czas. Logi dynamiczne dołączę w późniejszym terminie.
Zauważalne usterki/problemy:
- wspomniany dźwięk silnika w moim poprzednim poście się poprawia z dnia na dzień. Mam wrażenie że jest to zasługa nowego oleju i poprawnej jego ilości (tym razem).
- auto reaguje jakby lepiej ostatnio, zwłaszcza po odłączeniu EGRa. Poprawa w dynamice i komforcie jazdy wyraźnie widoczna
- od mechanika wiem że klimatyzacja ma zepsuty jakiś czujnik który podaje zawyżone ciśnienie w układzie klimatyzacji czego wynikiem jest że wiatrak jest włączony przez cały czas. Nie wiem na razie jaki to czujnik ale mam się dowiedzieć od mechanika
- chodzący wiatrak chłodzi silnik. Na postoju, przy rozgrzanym silniku do 90 stopni, po jakimś czasie zauważyłem że temperatura silnika spada. Wydaje mi się że nie powinno tak się dziać jeżeli termostat działa poprawnie. Poprawcie mnie proszę jeżeli się mylę.
Dużo tego trochę ale bardzo liczę na Waszą pomoc. Dziękuję bardzo z góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikos_24
Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Woking (UK) Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:37, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
STATYCZNE:
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 007: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 018: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:35, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
Tu nic złego nie widać, słaby dół silnika i stuki przy odpowiednich obrotach to wytarty wałek rozrządu co się zdarza w silnika tdi pd lub wał zgubił osiowość co jest domeną 1.4 tdi z tych roczników po przebiegu 150-200 tys km.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdyby stukow nie było i wał był ok i wałek i resztę osprzętu ok, to słaby dół jest powodem słabych pompek, mimo ich prawidłowych parametrów na vcdsie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 13:52, 24 Sty 2016, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikos_24
Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Woking (UK) Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:35, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dziękuję za diagnozę. Dobrze wiedzieć że nic się nie dzieje choć to tylko logi statyczne. Dynamicznych nie udało mi się dzisiaj zrobić ale zrobię i wrzucę tutaj na forum.
Już nie uskarżam się na słaby dół albo dźwięki z silnika. Wszystko się unormowało po kilkunastu kilometrach na świeżym oleju oraz po rozłączeniu EGRa. Aż nieprawdopodobne jaka różnica nastąpiła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikos_24
Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Woking (UK) Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:28, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
Witam
Tak jak obiecałem, przesyłam logi dynamiczne.
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Z góry dziękuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mikos_24 dnia Śro 22:31, 03 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|