Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Kody usterek - bardzo proszę o pomoc.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ropaczesky
 
 


Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 15:24, 17 Lut 2019 Temat postu: Kody usterek - bardzo proszę o pomoc.

Witam szanownych forumowiczów. Po podpięciu akumulatora, kabla i włączeniu skanu VAGiem, ukazała się lista błędów:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 8Z - Audi A2
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,18,37,45,46,56,57,75,76,77

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 036 906 034 CA
Component: MARELLI 4MV 5949
Coding: 00051
Shop #: WSC 02138
WAUZZZ8Z35N007259 AUZ7Z0D2684520
Nie ma błędów Szczęśliwy .

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 907 379 D
Component: ESP FRONT MK60 0101
Coding: 0007175
Shop #: WSC 02154
Nie ma błędów Szczęśliwy .

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 820 043 D
Component: A2-KLIMAVOLLAUTOMAT 0514
1 Błąd Zapis.:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 920 901
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D04
Coding: 04042
Shop #: WSC 00266
WAUZZZ8Z35N007259 AUZ7Z0D2684520
Nie ma błędów Szczęśliwy .

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 959 433 AC
Component: Komfortgerát TA5 1411
Coding: 06720
Shop #: WSC 02138
3 Znalezione:
01366 - Opened Due to Crash Signal
35-00 - -
00956 - Key 2
35-00 - -
01559 - Drivers Door
59-10 - Can't Unlock - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 035 186 D
Component: concert II GRO 0004
Coding: 00001
Shop #: WSC 02138
Nie ma błędów Szczęśliwy .

End -------------------------------------------------------


Wymieniłem uszkodzoną sondę lambda (tą przy kolektorze wydechowym) na ori (diagnosta po analizie spalin stwierdził, że była uszkodzona). Czy trzeba ją kalibrować? Drzwi od strony kierowcy są zamknięte na amen i nie da się ich otworzyć. Żółta kontrolka silnika na desce rozdzielczej. Proszę o pomoc, jak się zabrać za naprawę powyższych usterek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:03, 17 Lut 2019 Temat postu:

Błąd 01271 klima czytaj ten wątek
http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-goo-gl-xkg56z-a-font-size-2-color-6a0303-warsztat-czyli-zrob-to-sam-font,45/adaptacja-climatronica-i-naprawa-klap-audi-a2-i-itp,337.html

01366 jeżeli nie miałeś dzwona to skasuj błąd, pojawia się przy słabym aku. lub przy teście Output Test VAG-iem komputer rejestruje zadziałanie zamka centralnego na sygnał wypadku.

Byłeś w warsztacie i oddali ci auto z takimi usterkami? Sondę wymienili na podstawie analiz spalin, sygnalizowała jakieś błędy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 16:04, 17 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ropaczesky
 
 


Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:06, 17 Lut 2019 Temat postu:

Przed własnoręczną wymianą sondy byłem na stacji diagnostycznej. Badanie wyszło negatywne tylko ze względu na poniższe błędy po analizie spalin:

-P0135,
-P1178,
-P1190.

Rzeczywiście, zamek się zaciął w garażu podczas mrozu, jak akumulator był słaby. Zaraz pójdę i skasuję błąd, mam nadzieję że to pomoże. Zobaczę co z tym klimatronikiem, dam znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:16, 17 Lut 2019 Temat postu:

Kluczykiem też nie możesz otworzyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ropaczesky
 
 


Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:25, 17 Lut 2019 Temat postu:

Ani kluczykiem, ani pilotem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ropaczesky dnia Nie 19:12, 17 Lut 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 19:13, 17 Lut 2019 Temat postu:

Słyszałem o dwóch szkołach:

- po wymianie sondy skasować wartosci autoadaptacji w dziale Silnik / kanał 00 (adaptation)

- odłączyć aku na minimum pół godziny, założyć nową sondę
podłączyć akumulator i bez gazowania zostawić auto aż się zagrzeje do załączenia wentylatora
potem auto zgasić odczekać 5 minut i można sprawdzić jak chodzi Szczęśliwy

Moja szkoła 😀, wymieniam sondę i jeżdżę do dzisiaj bez żadnej adaptacji.

Jeżeli nawet kluczykiem nie idzie to musisz zdemontować boczek, można to zrobić bez otwierania drzwi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ropaczesky
 
 


Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 20:20, 17 Lut 2019 Temat postu:

Po skasowaniu błędów, pozostaje:

1 Błąd Zapis.:
00956 - Key 2
35-00 - -


Drzwi dalej zamknięte. Klimatronik po skasowaniu błędów i adaptacji wg instrukcji na YT działa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ropaczesky dnia Nie 20:40, 17 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:12, 17 Lut 2019 Temat postu:

Błąd wskazuje na problem z kluczykiem nr. 2 jak masz drugi to spróbuj nim otworzyć drzwi. Opis błędu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ropaczesky
 
 


Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:09, 23 Lut 2019 Temat postu:

"Zdemontować boczek" co mam konkretnie zrobić? Żaden pilot nie otwiera drzwi. Słychać tylko jak centralny zamek chodzi, zamek nie chce puścić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 15:01, 23 Lut 2019 Temat postu:

Czuję, że Cię to przerasta - warsztat. Zdejmujesz boczek po to aby otworzyć drzwi dalej trzeba przejrzeć zamek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ropaczesky
 
 


Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 15:05, 23 Lut 2019 Temat postu:

Śrubokrętem płaskim wcisnąłem zapadkę na maksa w dół i już drzwi działają. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ropaczesky dnia Sob 18:05, 23 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skowron
 
 


Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 12:06, 22 Lut 2020 Temat postu:

witam wszystkich,
czy moze mi ktos pomóc właściwie przeczytac odczyt z diagnistyki VAG?
VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 8Z - Audi A2
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,18,37,45,46,56,57,75,76,77

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 045 906 019 BA
Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 7332
Coding: 00002
Shop #: WSC 02138
WAUZZZ8Z14N024852 AUZ7Z0D2620253
2 Znalezione:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 907 379 D
Component: ESP FRONT MK60 0101
Coding: 0007303
Shop #: WSC 00000
Nie ma błędów Szczęśliwy .

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 820 043 D
Component: A2-KLIMAVOLLAUTOMAT 0514
1 Błąd Zapis.:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 15 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 959 655 G
Component: Airbag Front+Seite 0005
Coding: 01102
Shop #: WSC 02152
Nie ma błędów Szczęśliwy .

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 920 900 T
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D04
Coding: 08130
Shop #: WSC 06850
WAUZZZ8Z14N024852 AUZ7Z0D2620253
Nie ma błędów Szczęśliwy .

Address 46 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 959 433 AC
Component: Komfortgerát TA5 1310
Coding: 06752
Shop #: WSC 06920
1 Błąd Zapis.:
01559 - Drivers Door
59-10 - Can't Unlock - Intermittent


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 21:39, 22 Lut 2020 Temat postu:

Masz 4 błędy:

17978

Rozruch silnika zablokowany przez immobilizer

Możliwe objawy:
Kontrolka wstrzymania rozruchu świeci / miga
Silnik uruchamia się, ale zatrzymuje się natychmiast

Możliwe przyczyny:
Próbowałem zacząć od niewłaściwego / uszkodzonego klucza
Moduł sterujący silnika został wymieniony bez dostosowania do immobilizera
ECU jest niepoprawny
ECU nie otrzymuje zasilania
Blok startowy jest uszkodzony lub wystąpił błąd
Próbowano manipulować kluczem / zamkiem

Możliwe rozwiązania:
Wyreguluj klucze na module przyrządu i ECU
Sprawdź zasilanie w ECU
Pierścień wokół twojego zapłonu jest niczym innym jak anteną, nie musisz ponownie uczyć się kluczy do tego. Jeśli usterka występuje tylko sporadycznie, najtańszym sposobem jest najpierw oczyszczenie połączenia cewki (pierścień wokół wyłącznika zapłonu) z immobilizerem. Z niewielką ilością sprayu kontaktowego. Nie rozpylaj cewki na samą cewkę, w przeciwnym razie cewka może pęknąć z powodu natrysku kontaktowego

Dodatkowe informacje:
Jeśli w immobilizerze nie są zapisane żadne inne powiązane błędy, a bloki wartości mierzonych związane z immobilizerem są w porządku (poza tym, że samochód nie może się uruchomić), spróbuj „zimnego startu”. Odłącz oba kable zasilające od akumulatora. Trzymaj oba końce kabli zasilających razem przez 15 sekund (daleko od akumulatora!). Następnie podłącz ponownie akumulator. ( Przykład w języku angielskim )
Immobilizer (po angielsku)

16955

Nieprawidłowy sygnał przełącznika hamulca


Możliwe objawy:
Lampka błędu świeci się
Światła stopu nie działają
Tempomat nie działa

Możliwe przyczyny:
Uszkodzone okablowanie i / lub połączenia
Przełącznik świateł stop (F) jest uszkodzony
Światło żaru (hamulca) jest zepsute
Bezpiecznik (i) mają słaby kontakt lub są uszkodzone
Występuje niewłaściwa żarówka (np. 21 W zamiast 5/21 W lub włączone diody LED)
Źródło Gbn: Rezultat jest taki, że przy normalnym świetle (część 5 W) zasila on również część 21 W ORAZ istnieje związek między obwodem prądu światła a obwodem prądu światła hamowania. W rezultacie możliwe jest, że komputer zobaczy, że twoje światła stop są włączone, podczas gdy sygnał jest tylko na 1 z 2 przełączników pedału hamulca, ponieważ hamulec nie jest zaciągnięty, a obwód jest podłączony do tylnego światła. Sprawdź, czy włączone jest odpowiednie światło, oszczędza włącznik światła hamowania.

Możliwe rozwiązania:
Sprawdź / wymień bezpiecznik (i)
wyjąć bezpiecznik (i)
wyczyść końcówki bezpiecznika (przeszlifuj bardzo delikatnie drobnym papierem ściernym, a następnie delikatnie spryskaj go kontaktem)
zmierzyć bezpiecznik (i) za pomocą multimetru (bezpiecznik (i) czasami wygląda świetnie, ale wygląd może mylić)
wymień / wymień bezpiecznik (i)
czasami nic nie jest widoczne na zewnątrz skrzynki bezpieczników, ale wewnątrz skrzynki bezpieczników jest uszkodzona
Czy część, w której naciskasz bezpieczniki, jest utleniona lub stopiona?
Sprawdź / napraw okablowanie i połączenia
Sprawdzić (bloki wartości zmierzonych) / wymienić Wyłącznik światła hamowania (F)
Sprawdź (bloki wartości zmierzonych) / wymień żarówkę

Dodatkowe informacje:
Włącznik światła hamowania
Praktyczne doświadczenie 1. W drodze do domu tego popołudnia żarówka nagle zaczyna migać! Dziesięć minut później mruganie zniknęło. W domu czytaj samochód: dtc 16955. Błąd został zresetowany i nie został ponownie wyświetlony. Przełącznik hamulca był prawdopodobnie tak irytujący przez chwilę, że ECU uznał za konieczne ostrzeżenie za pomocą mrugnięcia żarówki. Komentarz dystrybutora VAG: „zdarza się to częściej!”.
Praktyczne doświadczenie 2: Otrzymałem kod błędu 00526 wraz z 16955. Lampka EPC, ABS i ESP zapaliła się (co za choinka), a światła stopu nie. Jeśli sprawdzisz tę stronę, skończysz przy wyłączniku hamulca. Dla mnie był to jednak bezpiecznik (10 A). Usterka wystąpiła po związaniu przyczepy za nią
Pojawiło się także praktyczne doświadczenie 3: 16955, ale po wymianie światła 16955 wracało. Zapasowe światło również wyglądało na zepsute!
AFN ma dwa przełączniki na pedale hamulca i jeden na pedale sprzęgła. Jeśli ECU nie odbiera sygnału od jednego z tych dwóch, dziwny pedał przyspieszenia może wywołać reakcję (czasami nie reaguje na przyspieszenie). Tempomat również nie działa (lub nie działa). I brak kodów błędów w VCDS! Dwa przełączniki na pedale hamulca „słuchają” bardzo dokładnie. Jeden przełącza, drugi przerywa, i należy to zrobić jednocześnie w ciągu 0,3 sekundy

01271

Silnik pozycjonujący (V68) do klapy temperatury

Możliwe objawy:
Kontrola temperatury nie działa lub jest opóźniona

Możliwe przyczyny:
Błąd okablowania / połączeń z / do zaworu regulacji temperatury
Silnik (V68) zaworu regulacji temperatury jest uszkodzony
Zawór regulacji temperatury jest zepsuty, zablokowany lub zbyt sztywny

Możliwe rozwiązania:
Sprawdź silnik (V68) pod kątem zaworu regulacji temperatury
Sprawdź bloki wartości mierzonych
Wykonaj test wyjściowy w [module 08] w nadziei, że zawór się poluzuje
Wykonaj podstawowe ustawienia
Sprawdź / napraw okablowanie i połączenia. Sprawdź całe okablowanie prowadzące do tego silnika. Czy wiszą na ruchomych częściach? Zwarcie lub przerwa w obwodzie może również powodować ten kod błędu
Wymienić silnik (V68) dla zaworu regulacji temperatury
Wymień zawór regulacji temperatury

Dodatkowe informacje:
Okazało się, że to czujnik, który włącza wentylator. Więc mój fan nigdy się nie przyłapał, więc moja klima zaczęła grać w pinball. Wymień czujnik, wentylatory znów działają, Clima też
Zawory systemu climatronic czasami chcą się zaciąć lub utknąć. Najpierw usuń wszystkie kody błędów, a następnie przejedź trochę. Podczas tej jazdy należy regularnie obsługiwać zawory układu wentylacji. Więc powietrze do wszystkich kanałów, ale szczególnie gorące i zimne powietrze. Daj zaworom szansę na osiągnięcie ich ekstremalnej pozycji, więc nie zmieniaj pozycji zbyt szybko (poczekaj 10 sekund). Jeśli błąd nie wróci, to było coś tymczasowego, być może coś między kablami i prętami uniemożliwiło całkowite zamknięcie lub otwarcie zaworów. Aby zapobiec przyszłym problemom: powtórz tę czynność (ręczne otwieranie i zamykanie systemu wentylacji) kilka razy w miesiącu.
Jeśli znaleziono w VW Polo: zignoruj ​​błąd, dopóki nie będzie zauważalnych problemów. W polo te silniki Clima częściej dają te kody błędów. I nie chcesz zmieniać tego silnika Clima, ponieważ wtedy cała konsola środkowa musi zostać usunięta
Jeśli ci się powiedzie, zawór ponownie się poluzuje. Jeśli masz pecha, cały plan klimatyczny musi zostać rozszerzony.

01559

Możliwe objawy:
Drzwi kierowcy nie mogą być zamknięte ani zablokowane

Możliwe przyczyny:
Problem mechaniczny to zamek
Problem mechaniczny z kablami
Okablowanie ma zwarcie z masą lub plusem

Możliwe rozwiązania:
Sprawdź / napraw okablowanie i połączenia
Sprawdź kable mechaniczne
Wymień zamek drzwi

Dodatkowe informacje:
Zamykanie i odblokowywanie można zwykle sprawdzić tylko wtedy, gdy samochód jest zamknięty (styk WYŁ, drzwi z centralnym ogrzewaniem zamknięte). Ale system komfortowy / centralny zamek umożliwia diagnozę, nawet jeśli styk jest WYŁĄCZONY, jeśli przynajmniej komunikacja diagnostyczna została ustanowiona przed wyłączeniem styku. W praktyce oznacza to: włącz zapłon, przejdź do modułu sterującego systemu komfortu / centralnego zamka i przejdź do żądanego bloku wartości mierzonej. Mów blok wartości zmierzonej, wyłącz zapłon i zablokuj samochód. Na koniec, jeśli samochód zostanie odblokowany ponownie, sprawdź, czy status zmienia się zgodnie z oczekiwaniami.
Dla Passata również spójrz tutaj


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skowron
 
 


Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 22:48, 22 Lut 2020 Temat postu:

Super, pieknie dziekuje. Od jutro zaczynam.szukac bledow i rozwiazam. Jeszcze raz dziekuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skowron
 
 


Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 23:24, 22 Lut 2020 Temat postu:

A co do silnika v68: masz moze wiedze jak go wymienic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skowron
 
 


Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 23:30, 22 Lut 2020 Temat postu:

A jeszcze jedno: czy i jak mozna sprawdzic gdzie twi blad w elektrycznych szybach przod; brak sterowania szybami kierowcy i pasażera, ani na jednych ani na drugich drzwich. VAG nic nie pokazuje. Gdzie szukac przyczyny i rozwiazania problemu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marmu09
 
 


Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnobrzeg
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 21:37, 27 Lut 2020 Temat postu:

Zmienic Vaga najlepiej Vcds, Ok! poza tym te szyby......obstawiałbym moduł komfortu!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 22:12, 27 Lut 2020 Temat postu:

Skowron napisał:
A co do silnika v68: masz moze wiedze jak go wymienic?


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skowron
 
 


Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 16:57, 03 Mar 2020 Temat postu:

Dziękuję za instrukcje, w wolnej chwili zabiore sie zato

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Skowron
 
 


Dołączył: 10 Lut 2020
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 17:00, 03 Mar 2020 Temat postu:

marmu09 napisał:
Zmienic Vaga najlepiej Vcds, Ok! poza tym te szyby......obstawiałbym moduł komfortu!

A gdzie mozna taki modul naprawic?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin