Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

jakie logi po rozbiegu silnika ASV

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:23, 02 Maj 2015 Temat postu:

Mala nieszczelnosc na pewno jest, po drugie skróć sztangę jeszcze o dwa obroty i ponowne logi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 16:43, 02 Maj 2015 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Mala nieszczelnosc na pewno jest, po drugie skróć sztangę jeszcze o dwa obroty i ponowne logi


kurczę nieszczelności raczej na 99% nie ma sprawdzałem to dziś jeszcze i wszędzie suchutko węże grube mocne ,opaski siędzą solidnie ic suchutki . dobra skrócę tą sztangę o 2 obrotki

a ta niby nieszczelność może się objawiać np zabitym katalizatore ? czy to inaczej się objawia?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Sob 16:46, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 19:58, 02 Maj 2015 Temat postu:

berthold61 napisał:
PinkFloyd napisał:
Mala nieszczelnosc na pewno jest, po drugie skróć sztangę jeszcze o dwa obroty i ponowne logi


kurczę nieszczelności raczej na 99% nie ma sprawdzałem to dziś jeszcze i wszędzie suchutko węże grube mocne ,opaski siędzą solidnie ic suchutki . dobra skrócę tą sztangę o 2 obrotki

a ta niby nieszczelność może się objawiać np zabitym katalizatore ? czy to inaczej się objawia?

Jezeli masz przy 2200 Obr 940 jednostek zamiast 850 to znaczy ze silnik więcej zasysa powietrza, ale przy 2200 Obr powinno być 1948 a masz 1750 lub co s podobne bo nie pamiętam, czyli przy tym ciśnieniu czyli 1740 powinno być ok 750-800 jednostek powietrza, 930 jest adekwatne do 2050-2100 mbar czyli silnik u Ciebie zasysa więcej powietrza ale gdzies to powietrze musi sie podziać a jest poniżej 1948 czyli gdzies umyka. Umykać może od turbiny do intercoolera, nieszczelności egr po kolektor ssący. Skróć sztangę o 2 Obr i zobaczymy przy prawidłowym. ciśnieniu jaka to nieszczelnosc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin