Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:23, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
Mala nieszczelnosc na pewno jest, po drugie skróć sztangę jeszcze o dwa obroty i ponowne logi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 16:43, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Mala nieszczelnosc na pewno jest, po drugie skróć sztangę jeszcze o dwa obroty i ponowne logi |
kurczę nieszczelności raczej na 99% nie ma sprawdzałem to dziś jeszcze i wszędzie suchutko węże grube mocne ,opaski siędzą solidnie ic suchutki . dobra skrócę tą sztangę o 2 obrotki
a ta niby nieszczelność może się objawiać np zabitym katalizatore ? czy to inaczej się objawia?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Sob 16:46, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:58, 02 Maj 2015 Temat postu: |
|
berthold61 napisał: | PinkFloyd napisał: | Mala nieszczelnosc na pewno jest, po drugie skróć sztangę jeszcze o dwa obroty i ponowne logi |
kurczę nieszczelności raczej na 99% nie ma sprawdzałem to dziś jeszcze i wszędzie suchutko węże grube mocne ,opaski siędzą solidnie ic suchutki . dobra skrócę tą sztangę o 2 obrotki
a ta niby nieszczelność może się objawiać np zabitym katalizatore ? czy to inaczej się objawia? |
Jezeli masz przy 2200 Obr 940 jednostek zamiast 850 to znaczy ze silnik więcej zasysa powietrza, ale przy 2200 Obr powinno być 1948 a masz 1750 lub co s podobne bo nie pamiętam, czyli przy tym ciśnieniu czyli 1740 powinno być ok 750-800 jednostek powietrza, 930 jest adekwatne do 2050-2100 mbar czyli silnik u Ciebie zasysa więcej powietrza ale gdzies to powietrze musi sie podziać a jest poniżej 1948 czyli gdzies umyka. Umykać może od turbiny do intercoolera, nieszczelności egr po kolektor ssący. Skróć sztangę o 2 Obr i zobaczymy przy prawidłowym. ciśnieniu jaka to nieszczelnosc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|