Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:17, 20 Paź 2012 Temat postu: |
|
grom546 napisał: | - cewka zapłonowa
- świece
- płyny i filtry
- rozrząd kompl.
- głowica, uszczelki, popychacze zaworowe (góra silnika)
- czyszczenie wtrysków
- dwa wtryski wymienione na inne używki
i po wymianie wtrysków faluje dużo mniej, błędów nie ma (wcześniej wypadanie zapłonu na 3 u 4 cylindrze)
Teraz jak już mam program i kabel to na pewno posprawdzam co się tylko da ( z wasza pomocą )  |
falowanie związane jest z dawkowaniem zapłonem mieszanki, wtryski w FSI nie należą do trwałych a znalezienie dobrych uzywek to też problem i często to one sprawiaja w tym silniku najwięcej problemów i ozywiście najwiekrzy problem nagar
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 16:17, 20 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
grom546

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:06, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
Koledzy spytam się jeszcze o jedną rzecz. Jak już kupiłem kabel to zleciało sie towarzystwo i chcą żebym sprawdzał im samochody. Mam takie pytanie, jakim programem sprawdzić volvo rok 2005 i opla z 2000? Z tym volvo to pewnie będzie problem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Audi A2

Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1959
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 203 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:44, 21 Paź 2012 Temat postu: |
|
Musisz mieć odpowiednie oprogramowanie do konkretnej marki. Audi, VW, Skoda, Seat to jedno i to samo ale reszta to masz tu [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tobi71

Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:57, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
Panowie co myślicie o tym kabelku: [link widoczny dla zalogowanych]
Warto zakupić ten kabelek?
Do tej pory mam kabel pod gniazdo do komputera typu COM, w konfiguracji z komputerem typu PC łączę się ze wszystkimi sterownikami jakie są do obsłużenia w AUDI A2. Natomiast do podłączenia OBD2 z laptopem używam przelotki COM>USB i wówczas nie mam możliwości połączenia się ze sterownikiem nr. 17 - wskaźniki. Planuję zakup wcześniej wymienionego kabelka, co myślicie o tym sprzęcie? Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:22, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
Kabel jak kabel, viaken robi dobre rzeczy a cena jak w Chinolu wiec nie widze przeciwskazań, kiedyś był droższy, ciekawe jak widzi zainstalowanie vag-com 311-2 pod win 7 bez dodatkowej partycji na xp, chyba ze ktoś to opanował to prosił bym o instrukcję a sam kabel do instalacji programu nic tu nie ma , poza tym towar warty swej ceny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kenstfield

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:11, 02 Cze 2013 Temat postu: |
|
Ja mam tego viakena i nie narzekam. BTW kiedyś kosztował 2x tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tobi71

Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:53, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
Panowie dostałem przesyłkę z kabelkiem + CD. Rano wyskoczę do garażu i zobaczę z jakimi sterownikami można się komunikować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
exseed

Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:51, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
ja posiadam ten kabelek wszystko działa beż zarzutu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Śro 5:54, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
grom546 napisał: | Dodam że mam windows 7. A co do kabli to nie chciał bym kupić takiego co mi padnie po pół roku ;p |
Jeśli komuś chodzi program w wer. 311-2 pod tym systemem to zapewne ma wersję 32bit. Na WIN7 64bit klapa. Jedyne wyjście to albo VCDS 1.1 albo zainstalowanie wirtualnej maszyny VMware Workstation. Jest też coś takiego jak nakładka XP mode - ale nie chodzi ze wszystkimi 7 64 bitowymi. ja mam 7 64 bitową home premium i nie mogłem zainstalować XP mode. Po instalacji wirtuala wszystko działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
berthold61

Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 6:16, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
jafrap napisał: | grom546 napisał: | Dodam że mam windows 7. A co do kabli to nie chciał bym kupić takiego co mi padnie po pół roku ;p |
Jeśli komuś chodzi program w wer. 311-2 pod tym systemem to zapewne ma wersję 32bit. Na WIN7 64bit klapa. Jedyne wyjście to albo VCDS 1.1 albo zainstalowanie wirtualnej maszyny VMware Workstation. Jest też coś takiego jak nakładka XP mode - ale nie chodzi ze wszystkimi 7 64 bitowymi. ja mam 7 64 bitową home premium i nie mogłem zainstalować XP mode. Po instalacji wirtuala wszystko działa. |
od siebie dodam że jeśli masz oryginalny windows do twojego laptopa 64 bitowy to spokojnie możesz zainstalować 32 bitową siódemkę i twój klucz dalej będzie pasował i będzie legalny ..klucz produktu zawsze jest ten sam czy to 32 czy 64 bit
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:37, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
Jest jeszcze jedna opcja.
W necie jest wersja VAG 311-2 działająca pod WIN7 64 bit!
Znaleźć ją można tutaj: [url]http://chomikuj.pl/jacus_szym/vag+com+311%28dzia*c5*82a+pod+win7+64bit[/url] --> wkleić w nowym oknie ten adres pomiędzy [url][/url]
Małe uwagi:
W pliku jest keygen. Trzeba tam wpisać Serial Number z programu i wygenerować klucz do wpisania w ABOUT/Register.
Tylko małe ale.... WAŻNE aby uruchamiać program VAG (plik VagComEN.exe) jako admin. Inaczej program się wyłoży po kliknięciu ABOUT (aby sprawdzić SERIAL).
Kopiujemy ten SERIAL do Keygena i klikamy przycisk w Keygenie by w dolnej linii wygenerowac kod. Uwaga - po wpisaniu do VAG-a kod ten nie działa, program wyświetla ramkę z tą informacją, że zły kod aktywacyjny --- ale.... na końcu tej ramki tekst CODE xxxxx. Trzeba te cyfry xxxxx przekopiować do uruchomionego w windowsie kalkulatora w trybie programisty i kliknąć HEX. Wynik trzeba wpisać (podmienić 4 ostatnie cyfry kodu z keygena) zamiast 4 ostatnich cyfr wygenerowanego kodu wspomnianym keygenem. Teraz już wchodzi Masz pełną wersję 311-2 pod win7 64 bit
Good Luck
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Śro 9:44, 25 Cze 2014, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
berthold61

Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 910
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 20:44, 25 Cze 2014 Temat postu: |
|
jafrap napisał: | Jest jeszcze jedna opcja.
W necie jest wersja VAG 311-2 działająca pod WIN7 64 bit!
Znaleźć ją można tutaj: [url]http://chomikuj.pl/jacus_szym/vag+com+311%28dzia*c5*82a+pod+win7+64bit[/url] --> wkleić w nowym oknie ten adres pomiędzy [url][/url]
Małe uwagi:
W pliku jest keygen. Trzeba tam wpisać Serial Number z programu i wygenerować klucz do wpisania w ABOUT/Register.
Tylko małe ale.... WAŻNE aby uruchamiać program VAG (plik VagComEN.exe) jako admin. Inaczej program się wyłoży po kliknięciu ABOUT (aby sprawdzić SERIAL).
Kopiujemy ten SERIAL do Keygena i klikamy przycisk w Keygenie by w dolnej linii wygenerowac kod. Uwaga - po wpisaniu do VAG-a kod ten nie działa, program wyświetla ramkę z tą informacją, że zły kod aktywacyjny --- ale.... na końcu tej ramki tekst CODE xxxxx. Trzeba te cyfry xxxxx przekopiować do uruchomionego w windowsie kalkulatora w trybie programisty i kliknąć HEX. Wynik trzeba wpisać (podmienić 4 ostatnie cyfry kodu z keygena) zamiast 4 ostatnich cyfr wygenerowanego kodu wspomnianym keygenem. Teraz już wchodzi Masz pełną wersję 311-2 pod win7 64 bit
Good Luck |
najsampierw to musisz skopiować plik TST.bin do katalogu na win c program files vag-com a dopiero potem skopiować serial wkleić do generatora i wyskoczy prawidłowy który wklejasz do aktywowania i tak to powinno wyglądać prawidłowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:37, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
E tam. Nic nie trzeba kopiować. Po rozpakowaniu program odpala się bez instalowania wprost z katalogu w którym został rozpakowany. To nie jest instalka. To już jest taka działająca wersja. Wszystkie potrzebne pliki już tam istnieją - są utworzone - w katalogu z VAG-iem (w tym TST.bin). Dlatego o tym nie pisałem. Osobiście wywaliłem tylko wszystkie z RU w nazwie. Niepotrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pią 5:18, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tobi71

Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:09, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
Kolego 'jafrap' po skopiowaniu Twojego folderu wymagana jest adaptacja-rejestracja-aktywacja VAG-COM, jest to normalne w każdej wersji tego programy, aktywację można zrobić tak jak to opisał kolega 'berthold61' działa w 100%. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pią 4:56, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
Mi działa. Zarejestrowałem. Nie bardzo chciał się łączyć z silnikiem, ale po zmianie ustawienia Start Baud na 9600 połączył się. Mam 1.4 16V.
Mam pytanie do kolegów. Na stronach z kabelkami często podkreślają współpracę danego interfejsu z programami, np.: że działa z VAG-COM do wersji 409.1 lub vcds Lite 1.2.
Zauważyłem, że na forum tutaj często poleca się VAG 311.2. Ja pomyślałem sobie czy skoro mój interface działa z max wersją VAG-COM 409.1 to czy nie zainstalować sobie własnie tej najwyższej działającej wersji VAG-COM? Czy 409.1 jest gorsza do współpracy z A2 skoro poleca się często właśnie VAG-COM 311.2? Czy funkcjonalnie 311.2 bardzo różni się od 409.1? Albo inaczej - czy 409.1 nie jest lepsza od 311.2?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pią 5:18, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:55, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
W 311-2 w samochodach do rocznika 2004r ( w niektórych platformach wyprodukowanych modelowo wcześniej np. polo 9n, fabia nawet do 2008r ) będziesz miał to samo co w ori VCDS za 1800zł w autach do 2014r - wydaje mi się że to wszystko tłumaczy, choć vcds cały czas się rozwija i sa różnice ale do starszych aut idealnie pasuje 311-2 -zrobisz nim wszystko.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 5:56, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:39, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
OK. Dzięki za info. Wygląda więc na to, że instalacja 409.1 byłaby bez sensu bo wszystko co potrzebne mi do mojego auta z 2000 roku jest w wersji 311.2. Wygląda więc na to, że 409.1 mogłoby się przydać komuś z nowszym autem (z 2005 np.).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jafrap

Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:45, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
tobi71 napisał: | Panowie dostałem przesyłkę z kabelkiem + CD. Rano wyskoczę do garażu i zobaczę z jakimi sterownikami można się komunikować. |
tobi71... i co z tego wyszło?
Ja mam tylko na USB i wydaje mi się, że nie łączy ze wszystkim. Pytam w kontekście zakupu przez ciebie tego: [link widoczny dla zalogowanych]
o czym wspomniałeś wyżej.
Ja mam ten: [link widoczny dla zalogowanych]
----
PS. Czy ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
lub ten:
[link widoczny dla zalogowanych]
będzie lepszy od tego co ja go mam, czyli od tego:
[link widoczny dla zalogowanych]
(?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pią 6:48, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:10, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
jafrap napisał: | OK. Dzięki za info. Wygląda więc na to, że instalacja 409.1 byłaby bez sensu bo wszystko co potrzebne mi do mojego auta z 2000 roku jest w wersji 311.2. Wygląda więc na to, że 409.1 mogłoby się przydać komuś rz nowszym autem (z 2005 np.). |
twój kabel i program 409 nie obsluzy wszystkich sterowników co idą po canie, w nowszych platformach z niczym sie nie połączysz, to tylko moze zrobic klon vcds ( pirat bez podlaczenia do Internetu do wersji 11.0) lub ori vcds , najnowsza wersja 12.12.0. Sens posiadania vcdsa jest wtedy kiedy w nowszej platformie masz długie kodowanie sterowników, wtedy przeprogramowywac mozesz wszystko Np. Golf 5;6 i itd
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 8:13, 27 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tobi71

Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 14:43, 27 Cze 2014 Temat postu: |
|
Faktycznie po zakupie kabla [link widoczny dla zalogowanych]
jest problem z połączeniem ze wszystkimi sterownikami w aucie. Nadmieniam jednak że w konfiguracji portu COM jak i w samym sofcie VAG-COM nic nie było zmieniane, i może dlatego jest problem ze synchronizacją z niektórymi modułami. Od dawna posiadam dwa kable OBD2 i wiem że jeśli dany sterownik się nie łączy to idzie drugi kabelek i w ten sposób mam problem z głowy. Całkiem możliwe że po zmianie parametrów w konfiguracji VAG-COM działałby jeden kabell. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|