Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:44, 07 Cze 2013 Temat postu: Czujnik temperatury cieczy chłodzącej |
|
Wiecie jak sprawdzić vagiem ww. czujnik i jakie powinien mieć właściwe parametry ? Chyba gdzieś to było na forum ale nie mogę znaleźć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Pią 21:45, 07 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:51, 07 Cze 2013 Temat postu: |
|
Ok dla potomnych znalazłem coś takiego: A forum A6 cyt xoslox
"Jak chcesz sprawdzić VAGiem to wchodzisz w 01 Engine, 08 Meas. Blocks, grupa 007 i odczyt temperatury z 4 pola (wskazanie z czujnika G62), następnie wychodzisz od razu z 01 Engine i wchodzisz w 17 Instruments, 08 Meas. Blocks, grupa 03 i odczyt temperatury z 1 pola (wskazanie z czujnika G2) - obydwa odczyty tj. z G62 i G2 mają być identyczne lub zbliżone z tolerancją 5*C (jeśli tolerancja będzie zbyt duża to albo czujnik jest daremny albo rezystancja na instalacji jest rozbieżna). "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:14, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
Było na forum, 07 sprawdzamy po nocy przed odpalaniem na włączonym zapłonie, wartości wszystkie powinny być zbliżone, porównujemy te pola z wynikiem w zegarach, to samo na ciepło przy tylko wtedy por. pole 4 z wynikiem w zegarach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:31, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
Sprawdziłem dzisiaj te czujniki. Wygląda to tak:
Rano :
Po jeździe :
Z rano coś nie halo chyba. Ten czujnik jest na pewno dwupinowy a nie cztero ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:19, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
Czujnik jest 4 pinowy , 2 piny do ecu, 2 na zegary, na zimno po nocy max rozbieżność powinna być 5st , u mnie wychodzi 1 st, na ciepło masz ok , na zimno robi się problem jak ten do ecu zawyża, u Ciebie odwrotnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:27, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
Czyli nie trzeba go wymieniać ? Czy ta różnica na zimnym może powodować że silnik odpala ze zwiększonymi obrotami ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Sob 20:29, 08 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:46, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
zawsze benzyna będzie tak odpalać jak temp. płynu spadnie poniżej 30, normalnie jest że po nocy po odpaleniu będzie 1200 obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|