Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:28, 25 Cze 2012 Temat postu: Błędy z diagnostyki VAG 01317, 00818, 01330, 011561 |
|
Na początek witam wszystkich forumowiczów Cieszę się że w końcu powstało forum dotyczące AUDI A2
Przechodząc do tematu diagnostyki to po zeskanowaniu radia, klimy i modułu komfortu dostałem takie oto błędy:
RADIO
Component and/or Version: chorus II GRO 0004
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 02138
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent
Dodam że radio czasami mi przerywa, wyczytałem na jednym forum audi A4 że ktoś miał ten sam błąd i okazało się że po rozebraniu licznika przelotki dobrze nie stykały i je zlutował. Czy ktoś się już spotkał z podobnym problemem? Może ktoś ma jakiś schemat jak rozebrać licznik, bo nie chciałbym go zepsuć
KLIMATYZACJA
00818 -
30-00 - Unknown Error Elaboration
KOMFORT
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
37-00 - Unknown Error Elaboration
01561 - Shareware Version. To Decode all DTC's
61-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź
....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:33, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
po pierwsze czy po skasowaniu bledow wracaja wszystkie? Blad w zegarach ten co podajesz uwazany jest za malo istotny, powstaje czesto w czasie chwilowego spadku napiecia, braku styku lub nieprawidlowej korekcji licznika lub slabego ladowania, napiecia lub masy. Silnik diesel czy benzyna? Czasami wywala w dieslu jak sa zimne luty na przekazniku i kontrolka zarowych na chwile mrygnie, albo radio zamontowane nie fabrycznie i w radiu masz dwa gniazda antenowe, to małe służy do komunikacji radia z modułem wyboru anteny, a ty może nie masz tego modułu i dlatego występuje ten błąd. jak nie wraca to olać może było związane ze spadkiem napięcia, pozostale bledy zostaly? Wracaja?
00818 jak wraca Uszkodzony czujnik temperatury parownika, uszkodzone przewody do czujnika
odnosnie komfortu jak wraca wtedy problem twój jest bardzo jasny i przejrzysty;-)masz brak zasilania na komfort przewód niebiesko - czerwony,brak komunikacji bo jest brak zasilania;-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 20:50, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:40, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
No niestety wszystkie te błędy powracają :/ Autko to 1,4 TDI, radio jest oryginalne chorus II na kasety i właśnie mi czasami przerywa takie zaniki są na sekundę, gdyby nie to, to bym ten błąd olał Zobaczę na te zimne luty w liczniku a moze coś nie styka przy radiu, jeszcze to obczaję
Co do czujnika parownika, może mieć on wpływ na kilku sekundowe zaniki przy działaniu nawiewu? Bo jak chodzi nawiew to też potrafi na kilka sekund przestać wiać i znowu się załącza i normalnie wieje.
Jeżeli chodzi o moduł komfortu, to wystarczy na kablach sprawdzić? Czy muszę zajrzeć do środka modułu?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:52, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
odzio napisał: | No niestety wszystkie te błędy powracają :/ Autko to 1,4 TDI, radio jest oryginalne chorus II na kasety i właśnie mi czasami przerywa takie zaniki są na sekundę, gdyby nie to, to bym ten błąd olał Zobaczę na te zimne luty w liczniku a moze coś nie styka przy radiu, jeszcze to obczaję
Co do czujnika parownika, może mieć on wpływ na kilku sekundowe zaniki przy działaniu nawiewu? Bo jak chodzi nawiew to też potrafi na kilka sekund przestać wiać i znowu się załącza i normalnie wieje.
Jeżeli chodzi o moduł komfortu, to wystarczy na kablach sprawdzić? Czy muszę zajrzeć do środka modułu?
Pozdrawiam |
Błędy związane sa ze spadkami napiecia, trzeba poszukać, np. przewód masowy pod ABS na aluminium w A2 zawsze jest zasniedziały, do niego trzeba wyciagac lampę aby odkrecic i wyczyscić ale wg mnie to nei to, gdzies na chwile gubi napiecie i wywala błędy stąd przerwy w napięciu.
Do modułu masz chyba 3 zasilania a te głowne jest na przewodzie niebiesko-czerwonym,ono jest odpowiedzialne za szyby itp.one najwiecej poboru ma,problem moze lezec w wiazce w progu kierowcy tam najczesciej pojawia sie usterka poniewz jest tam kilka kabli o tym kolorze i sa one zacisniete taka mosiezna tulejka,i podczas wilgoci tam zachodzi taka reakcja ze kabelek sie zminia w zielen i kruszy miałem tak juz kilka razy w róznych A2, gdybys był ze Szczecina kolega elektronik z VAG by to ogarnął
carserwis.szczecin wejdz na ich strone internetową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:23, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
Dzięki za cenne informacje Będę szukał przyczyny w kablach jak mi podpowiedziałeś i dam znać jak poszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|