Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkf93
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:47, 05 Lut 2013 Temat postu: Błąd airbag 655 |
|
Witam,
Co jakiś czas zapala mi się kontrolka AIRBAG (czasem też gaśnie w trakcie jazdy). Odczytałem vagiem i wywaliło mi taki błąd:
655 Zapalnik napinacza pasa pasażera - N154
zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY
Proszę o pomoc co z tym fantem zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:05, 05 Lut 2013 Temat postu: |
|
najcześciej nie styka wtyczka, odłacz ją i ponownie zapnij i wykasuj błąd lub pospikaj wtyczkiem jakimś kontaktem po wypieciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:56, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Witam.
Mam ten sam błąd co pisze kolega wyżej. Pod fotelem pasażera wtyczka odpięta popsikana kontaktorem - błąd świeci dalej. Rozebrałem osłonę słupka tam gdzie jest pas, patrzę a tam kabel od napinacza (chyba jakiegoś czujnika) odpięty i wciśnięty do niego jakiś rezystor? Teraz spiąłem kable razem ale poduszka świeci cały czas. Muszę jechać skasować błąd, czy kupić nowy pas, czy sam czujnik? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Pią 20:41, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:29, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Skoro miales wlozony rezystor to masz wystrzelony napinacz pasa na allegro pelno ich do 2 stowek..da sie go sprawdzic bez problemu porownaj z drugim dobrym napinczem pasa,sa w srodku takie kulki metalowe bd widac ze sa po wystrzale,nie wierze zeby ktos bez powodu wlozyl rezystor..a pozniej po wymianie napinacza jedz do byle jakiego warsztatu co maja kts albo crash data i ci skasuja sterownik ale zalezy jaki masz sterownik sa sterowniki ze nie wykasujesz crash daty i trzeba go pruc zeby wykasowac info z kości,wtedy pozostaje ci albo regenerowac albo kupic nowy albo uzywke sterownik pelno tego na allegro do 200zl..ale jedz najpierw na skasowanie..pisal juz kolega pinkfloyd o tym na forum..pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Pią 17:36, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:42, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Czyli muszę kupić cały pas po prawej stronie? Czy można kupić sam napinacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:02, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Samego napinacza nie kupisz to jest komplet pas z napinaczem fabryka to sklada,nie sa drogie ja dwa pasy z napinaczami kupilem za 300zl uzywki z allegro..jedna sztuke tez da rade kupic..a wymontowanie i monataz banane..lepiej kup bo w razie kraksy poduchy ci nie wystrzela ani pasy nie dociągna sie do ciała..tak pozatym z bledem crash daty tez nie zadzialaja ci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:31, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Coś takiego? [link widoczny dla zalogowanych] Wymienić, skasować błąd i ma być ok. I czy numery z mojego napinacza mają być takie same jak z tego co kupuję?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Pią 18:34, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rajek1
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:10, 12 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Ja natomiast mam uszkodzoną taśmę airbag, ponoć dość częsta usterka w A2 a jednak na tym forum jeszcze nie widziałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:10, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Taśma to czesta usterka w grupie vag a nie w A2 ale zazwyczaj w autach z duzymi przebiegami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rajek1
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:56, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Taśma to czesta usterka w grupie vag a nie w A2 ale zazwyczaj w autach z duzymi przebiegami |
Sugerowałem się tym tematem o A2 gdzie napisałeś "częsty przypadek"
Co do usterkowości tego elementu przy dużych przebiegach to tu możesz mieć też rację bo co prawda na blacie nalatane trochę ponad 130 tyś/km i taki właśnie przebieg ma mój silnik ale buda mogła już ze 300 zrobić
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rajek1 dnia Sob 11:57, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:37, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wcześniej podawałem linka do aukcji allegro. Czy to chodzi o ten cały pas z napinaczem czy jakiś tylko jego element bo nie wiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:22, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Tak to ten pas z napinaczem..jezeli w aucie masz wtyczke z dwoma pinami taka żólta co podlacza sie do napinacza to ten pas z napinaczem..
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:25, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
rajek1 napisał: | Ja natomiast mam uszkodzoną taśmę airbag, ponoć dość częsta usterka w A2 a jednak na tym forum jeszcze nie widziałem. |
No to wymien tasme i policz obroty zeby znowu sie nie zerwala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:09, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Tak dokładnie mam wtyczkę z dwoma pinami żółta. Więc wezmę ten pas co wcześniej podawałem. Dziękuję i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rajek1
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:56, 14 Kwi 2013 Temat postu: |
|
gentelmanv napisał: | rajek1 napisał: | Ja natomiast mam uszkodzoną taśmę airbag, ponoć dość częsta usterka w A2 a jednak na tym forum jeszcze nie widziałem. |
No to wymien tasme i policz obroty zeby znowu sie nie zerwala |
Ona nie jest urwana tylko przetarta i jak na razie wymieniać nie będę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:14, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Pas wymieniony, błąd skasowany, kontrolka nie świeci. Oby tak dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:17, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
Czeka Cie demontaż obudowy kierownicy. Sprawa bardzo przyjemna, zaczynamy z dołu kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:26, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Pewnie też kierownicę trzeba ściągnąć co w sumie nie jest trudną sprawą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:10, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Trudniej nasadzić ;p szczególnie żeby była prosto w stosunku do kół.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Pon 18:10, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:21, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Kierownicę "trzyma" śruba z gniazdem wielozębnym M18 x 1,50 x 18 (ETKA online, grupa 419-20)
Google w postaci konkurencyjnego forum mówi, że do odkręcenia potrzebny jest "Torx Torx T55" Przymierzałeś taki kluczyk ? Na bity tego typu wchodzi nasadka 10 mm, jedno i drugie dostępne bez problemu na najpopularniejszym portalu aukcyjnym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Pon 19:38, 07 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|