Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:25, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
Jeżeli nie wykasujesz błędu pracę sondy przejmie ECU w trybie awaryjnym. Będzie więcej palił ale jakieś skutki uboczne, raczej nie chyba, że na dłuższą metę katalizator.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Pią 13:20, 02 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:30, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
Udało mi się skasować, ale jeszcze nie jeździłem. Jutro zobaczę czy wywali błąd w drodze do pracy, jeśli tak to postaram się znów usunąć i zrobić test sondy. Kurczę muszę mieć pewność 100% czy jest uwalona żeby nie umoczyć tych kilku stówek. Są jeszcze jakieś sposoby na diagnozę oprócz tych które opisał Pink ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:05, 16 Lip 2014 Temat postu: |
|
Jednak sonda uwalona, wymieniłem co prawda na razie było mnie stać na używkę ale jak ta padnie i zbiorę fundusze kupię nówkę. Strasznie ciasno jeszcze przy odkręcaniu jakoś poszło ale z montażem był problem ciasno jak cholera i przy wkręcaniu trzeba uważać żeby kabli nie urwać i pilnować żeby się nie poskręcały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ropaczesky
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:03, 27 Sty 2019 Temat postu: |
|
A jak wypiąłeś kostkę z przewodami sondy? Za radzieckiego boga nie chce puścić :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:53, 28 Sty 2019 Temat postu: |
|
Ja tak ostatnio miałem problem z kostką przepustnicy, też nie chciała puścić.
Ale jak wszystkie kostki trzeba wcisnąć ząbek i ciągnąć - na pewno się zassała i zabrudziła piachem obdrapiesz trochę palce ale puści
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:21, 28 Sty 2019 Temat postu: |
|
Kostkę musisz docisnąć - tzn tak jakbyś chciał ją mocniej podłączyć. Wtedy wciśnij ten ząbek i trzymając go dopiero pociągnij. Jak będziesz ciągnął i dociskał ząbek to nie puści, bo zatrzask będzie trzymał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ropaczesky
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wielkopolski Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:13, 10 Lut 2019 Temat postu: |
|
Dziękuję za odpowiedzi. Wyłamałem cholerstwo śrubokrętem płaskim i po problemie. Teraz wtyczki wpina się i wypina normalnie. Sonda zamontowana, teraz pozostało ją skalibrować vagiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:11, 10 Lut 2019 Temat postu: |
|
Ropaczesky napisał: | teraz pozostało ją skalibrować vagiem. |
A jaki sposób chcesz ją "skalibrować"?
Ja mogę podsumować swoją walkę z sondą lambda:
06E906265S ta nie działa na 100 procent w Audi a2 - miałem ją zamontowaną jakieś 3 tygodnie - niestety nie potrafiła komunikować się ze starownikiem w naszych autach. Po wyzerowaniu starych zapamietanych nastawów nie potrafiła odczytać i podać sterownikowi tych danych. Cały czas wyskakiwal błąd 16555 zbyt uboga mieszanka - objawy to mocne falowanie obrotów na biegu jałowym do tego stopnia, że potrafił zasnąć na skrzyżowaniu. Jedyny plus to spalanie w geanicach 5 l na 100 km.
036906265J natomiast ta zamontowana wczoraj działa idealnie, oczywiście nie ma błędów, nie ma falowania obrotów, ale spalanie poszło do góry . Jednak zdecydowanie wolę teraz jeździć autem niż na tej poprzedniej sondzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:17, 10 Lut 2019 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:34, 11 Lut 2019 Temat postu: |
|
Jakie teraz średnie spalenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:50, 11 Lut 2019 Temat postu: |
|
Spalanie poszło do góry i to znacznie bo długo stał w garażu na wolnych obrotach - żeby się sonda ułożyła
Ale wróciło do spalania przed awarią sondy, czyli koło 8 na gazie
W piątek do pracy nim jadę to sprawdzę w trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:54, 22 Lut 2019 Temat postu: |
|
Co do spalania to mogę powiedzieć, że poszło w dół w stosunku do tego spalania co miałem przed operacjami wymiany sond.
Było koło 10 l w mieście a teraz nie przekracza 7,5 litra w mieście więc myślę że jest lepiej
Zobaczę jak wyjadę w trasę
PS. Mając na myśli miasto piszę o odcinkach małomiasteczkowych - czyli 2 km i stop.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|