Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinoskar
Dołączył: 11 Lis 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:36, 28 Lis 2019 Temat postu: błąd 17574 & 16804 |
|
Dobry wieczór, mam problem z dwoma błądami w moim Audi a2 2002r. 1.4 AUA benzyna. Czy jesteście mi w stanie doradzić co może być ich przyczyną? Dodam, że zainstalowana jest nowa i oryginalna 1 sonda i nowy katalizator.
17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Rich
P1166 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
Readiness: 0010 0000
Byłem u elektryka, ale jest mega zarobiony i muszę czekać aż się obrobi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dudi261
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żelechów Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcinoskar
Dołączył: 11 Lis 2019
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:17, 09 Gru 2019 Temat postu: |
|
Cześć Dudi 261,
Dziękuje za pomoc, zrobiłem testy tak jak napisałeś. Sondy w obu przypadkach 34 i 36 pokazały wynik B1 - S1 OK. Natomiast test katalizatora 46 pokazał Cat B1 not OK.
Czy to oznacza, że katalizator pierwszy zaraz za kolektorem jest do wymiany lub jest zapchany? Jak poprawie mam zinterpretować wyniki testu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dudi261
Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Żelechów Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:38, 10 Gru 2019 Temat postu: |
|
Piszesz, że katalizator wymieniłeś na nowy. Więc powinno być ok. Z tego co wiem to jest on tylko jeden z samochodzie. Teraz pytanie czy włożyłeś taki jak trzeba, czy jakaś podróbka lub chińszczyzna. Ja nie jestem zbytnio ekspertem w tym temacie ale kiedyś robiłem testy sond i katalizatora bardziej z ciekawości ale wyszło mi ok. Można to zostawić i tak jeździec ale chyba na krótką metę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|