Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:22, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
mkf93 napisał: | Mam pytanie jak odkręcić te śruby zaznaczone na zdjęciach powyżej na pomarańczowo (dwie najwyżej) bo one są schowane dosyć głęboko troszkę małe pole manewru tam jest. Jak w ogóle wyjąć całą dmuchawę ? |
Kolego nie jest ciezko trza miec dobre klucze najlepiej na grzechotke zaloz torksa i krec ta lewa jest w miare prosta do odkrecenia jest tam miejsca miedzy obudowa wentylatora a poduszka powietrzna a do odkrecenia tej prawej z tych dwoch najwyzej musisz uzyc otworu w ramie tez grzechotka małą da rade,tak pozatym odkrecasz te wszystkie sruby i obudowa sama odchodzi w niej jest zamontowany glowny wentylator na takich czterech klinach gumowych przy okazji mozesz go wyjac wyczyscic i przesmarowac no i wogole caly ten syf co tam panuje w wentylacji tez ogarnij,u mnie zawsze walilo szczurem od kad wyczyscilem te smiglo i wentylacje przestalo walic..pozdro
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Czw 23:28, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mkf93
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:43, 14 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie jutro mam zamiar właśnie wyciągnąć całą dmuchawę bo mi ją któryś raz z kolei sie zablokowała a jedno podejście (nieudane) do tych śrub już miałem Pewnie jakiś syf tam naleciał bo cały czas mam problem z tym żeby działała jak należny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mkf93 dnia Czw 23:45, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pią 0:00, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
No mozliwe ze z brudu bo zbiera sie go tam dosc sporo dokola tego śmigła dmuchawy na tym śmigle tez sporo,albo wentylator spadl ci z tych gumowych klinow i dlatego go blokuje moze ktos juz tam grzebal i nie umiejetnie nalozyl te gumy ze powypadaly z obudowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
P_i_c_y
Dołączył: 04 Lip 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:32, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
Ma ktoś może zdjęcie konkretnie tego regulatora obrotów wentylatora, potrzebuje takiego do 1,4 AUA i tak się zastanawiam czy było ich parę rodzajów w tym modelu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:58, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
Podawalem w innym temacie jakie moga byc, mam jeden chyba na stanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 10:59, 17 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jafek
Dołączył: 19 Kwi 2021
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:15, 28 Maj 2023 Temat postu: |
|
Cześć, mam ten sam problem co opisany powyżej. Chce kupić sterownik i go wymienić, ale nie mam pojęcia jak się do niego dobrać. Może ktoś wytłumaczyć jak dla debila?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|