Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:42, 25 Sty 2014 Temat postu: 17574 - Long Term Trim Additive Air Bank 1: |
|
Witam serdecznie, ostatnio podczas jazdy zapalił się check.
Po odczytaniu błędów dostałem taką informację:
1 Fault Found:
17574 - Long Term Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Rich
P1166 -33-00 - -
Proszę o pomoc co to może być.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:18, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
Za bogata mieszanka
Możliwe przyczyny:
- Za wysokie ciśnienie paliwa
- Lejące wtryskiwacze
- Zawór zbiornika z węglem jest otwarty na stałe
- Zawór EGR nie działa tak jak powinien
- Wadliwe działanie sond
- Nieszczelny system dolotowy/wydechowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:13, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
Ok, a czy można przeprowadzić dodatkowe testy Vagiem, żeby część z tych potencjalnych usterek wykluczyć bo może to być wszystko i nic.
Dodatkowo zaobserwowałem, że:
1. Check zapala się przy jeździe ze stałą prędkością ok. 110km/h
2. Gdy auto mi zgasł dziś przypadkowo przy wyjeździe z garażu ni chciało zapalić..."łechtałem" ze 3 razy i nic. Dopiero po odczekaniu kilku sekund i ponownym wyjęciu i włożeniu kluczyka auto odpaliło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maxfly dnia Pon 7:26, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|