Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:59, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Turbawka ok, masz lekki overboost ale tym bym sie nie przejmowal, jak wina to przeplywki to osiągi powinny wzrosnąć chyba ze turbawka zasysa gdzieś lewe powietrze przed przeplywką i stad te wyniki, a gruncie rzeczy niedlugo będzie wskazywać tyle ile ecu przy trybie awaryjnym z jej wylaczeniem Malo jej brakuje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bearaczek
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:16, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
Proszę fachowców o interpretację moich logów dynamicznych. Co one mówią o stanie serca mojego Audi A2 1.4 TDI 75kW 2002r.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:19, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
bearaczek napisał: | Proszę fachowców o interpretację moich logów dynamicznych. Co one mówią o stanie serca mojego Audi A2 1.4 TDI 75kW 2002r.
[link widoczny dla zalogowanych] |
daj 03 i 011 razem zlogowane dynamicznie 4 bieg
statycznie na rozgrzanym 01, 04, 013, 018, 023,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:06, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Witam.
Proszę o ocenę moich logów. Samochód kupiłem dwa tygodnie temu i moim zdaniem za dużo pali i trochę brak mu mocy.
Dynamiczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne : [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:37, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Paweł Dz napisał: | Witam.
Proszę o ocenę moich logów. Samochód kupiłem dwa tygodnie temu i moim zdaniem za dużo pali i trochę brak mu mocy.
Dynamiczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne : [link widoczny dla zalogowanych] |
więc standardowo przepływka tnie dawki, po drugie bipy na minusie ( mało paliwa ) - nie jest źle ale można by było na początek wymienić filtr paliwa, synchronizacja -2,8 trochę więcej mocy ale większe spalanie , skacze co znaczy ze napinacz paska rozrządu może być juz pomału na wykończeniu, można synchro zwiększyc w zakresie 0 do minus 1,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:20, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Dzięki za szybką odpowiedz. Filtr paliwa w zeszłą sobotę wymieniłem na taki firmy Mann. Przepływkę czyścić czy kupować nową, jak nową to Bosch czy Pierburg? Synchronizację będę w niedziele robił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:01, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Paweł Dz napisał: | Dzięki za szybką odpowiedz. Filtr paliwa w zeszłą sobotę wymieniłem na taki firmy Mann. Przepływkę czyścić czy kupować nową, jak nową to Bosch czy Pierburg? Synchronizację będę w niedziele robił. |
z uwagi na wiek auta czyszczenie nie za wiele się pewnie zda, lepsza jest piterburg ale ważne żeby dostać ori a nie podróbkę , ori Bosch czy piterburg będzie ok. Czest podawane te ori sa po regeneracji wiec należy rozważnie szukać zamiennika. Podróbki są czasami gorsze niż zużyte przepływki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 10:02, 18 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:26, 18 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Nie wiem czy to coś zmienia w analizie logów, ale zapomniałem wspomnieć, że u mnie jest zaślepiony jest EGR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:20, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Paweł Dz napisał: | Nie wiem czy to coś zmienia w analizie logów, ale zapomniałem wspomnieć, że u mnie jest zaślepiony jest EGR |
ma wpływ na wartości przepływki ale tylko na jałowym, sprawny egr działa do 1500 obr lub w czasie jazdy bez obciążenia-przyspieszania i nie ma wpływu na wyniki wartości bloków pomiarowych wykonanych dynamicznie, ja nie zaslepiam egr-a w tdi bo zimą auto 30% wolniej się nagrzewa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 6:21, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:13, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
Przepływkę wymieniłem na pierburga, synchronizację poprawiłem. W zeszłym tygodniu zapaliła się kontrolka niskiego poziomu oleju. Musiałem dolać litr (2000km temu wymieniałem olej). Dziś rano jak go odpaliłem to puścił niebieskiego kopcia. Turbo w tym samochodzie było zawsze głośniejsze, czyżby to przez turbo taka konsumpcja oleju? Czy można coś dodatkowego stwierdzić po logach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 20:50, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
Paweł Dz napisał: | Przepływkę wymieniłem na pierburga, synchronizację poprawiłem. W zeszłym tygodniu zapaliła się kontrolka niskiego poziomu oleju. Musiałem dolać litr (2000km temu wymieniałem olej). Dziś rano jak go odpaliłem to puścił niebieskiego kopcia. Turbo w tym samochodzie było zawsze głośniejsze, czyżby to przez turbo taka konsumpcja oleju? Czy można coś dodatkowego stwierdzić po logach? |
niebieski to efekt spalania oleju i teraz to albo turbo puszcza albo bardzo prawdopodobne że uszczelniacze zaworowe już nie halo one same w sobie nie są drogie ale robota paskudna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:44, 02 Lis 2014 Temat postu: |
|
Proszę o pomoc w ocenie logów:
Dynamiczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystkie sugestie mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paweł Dz dnia Pon 13:21, 06 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
soldier
Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:31, 20 Sie 2022 Temat postu: |
|
Prośba do fachowców o ocene logów bo mam wrażenie ze turbo wstaje słabo i za późno. Moja A2 to 1.4 tdi AMF 2000
dynamiczne:
na 3 biegu
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
na 4 biegu
Grupy 003, 011: [link widoczny dla zalogowanych]
statyczne:
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 018: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 001, 004, 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 013, 018, 023: [link widoczny dla zalogowanych]
z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soldier dnia Sob 17:34, 20 Sie 2022, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|