Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:12, 10 Paź 2013 Temat postu: Wymiana drążków kierowniczych wraz z końcówkami. |
|
W kwestii układu kierowniczego w moim aucie: do wymiany mam drążki kierownicze wraz z końcówkami i to z obu stron. W momencie złapania koła z lewej i prawej strony i "kręcenia" nim w płaszczyźnie poziomej wyczuwalne są spore luzy.
Jakie firmy polecacie drążki ? Szyba weryfikacja allegro i z jedynych znanych mi firm pojawiła się tylko Monroe w kwocie około 100 zł za sztukę (drążek + końcówka). Czy to jest firma godna zaufania czy lepiej poszukać czegoś lepszego ?
Czy na wymianę porywać się samemu czy lepiej to komuś zlecić ? Mechanik wycenił mnie za wymianę na 90 zł za obie strony + 125 zł geometria = robocizna 215 zł brutto + części ~200 zł. Czy to rozsądna kwota (geometrii i tak sam nie zrobię )?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Czw 19:13, 10 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 5:14, 11 Paź 2013 Temat postu: |
|
Sprawdz dobrze czy to nie wina przekladni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:07, 13 Paź 2013 Temat postu: |
|
a jak to sprawdzić dokładnie pink?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:24, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
na zgaszonym silniku wchodzisz pod auto jedna łapie przekladnie przy wejściu drazka do przekładnie z lewej strony od kierowcy a druga rusza przekładnia energicznie krótkie ruchy w lewo i prawo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:57, 30 Lis 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Sprawdz dobrze czy to nie wina przekladni |
Ciężko u mnie z załatwieniem kanału i wejściem pod auto, ale wczoraj oba drążki kierownicze zostały wymienione na nowe TRW. Przed operacją przy próbie poruszania kołem na boki wyczuwalne były luzy (?) - potwierdziło mi to dwóch niezależnych mechaników, po wymianie rzekomo tego nie ma. Przekładnia ponoć sprawdzona i jest OK - problem polega na tym, że musiałem zostawić auto na 3 dni u mechanika i nie było mnie przy naprawie w efekcie nie wiem jak (czy w ogóle) on to sprawdzał - muszę uwierzyć na s słowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|