Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pacific tdi

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:14, 13 Kwi 2013 Temat postu: Brak wspomagania |
|
No i dopadło i mnie. Szok- przy 57500km pompa odmówiła posłuszeństwa.
Stoje na światłach, a tu nagle taki głosny furkot. Myslałem, że to w aucie przede mną. Uchylam drzwi, a to u mnie. I za chwilę straciłem wspomaganie.
Vag nie łączy się z pompą, czyli wskazywałoby na to, że usterka w samej pompie. Bezpiecznik sprawny. Wczesniej łączyłem się z pompą bez problemu. co tam mogło w niej paść? I czy to na pewno pompa, czy może szukać innej przyczyny. Oczywiście ikonka na desce świeci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:46, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Najczescie elektronika i zaworki, na allegro regenerują te pompy. Używka to tylko z A2, z polo i fani nie dziala dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pacific tdi

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:53, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Może dam sobie sam z nią radę. A możesz podesłać schemat, to zobaczę czy dostaje prawidłowe napięcie. aby ją wyjąc muszę zdemontować zderzak, czy tylko nadkole?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:49, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
Witam. I jak udało się coś zrobić z tą pompą? Mnie dziś dopadło to samo i nie wiem za co się zabrać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gentelmanv

Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:17, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
zeby wyjac pompe musisz zdjac nadkole jest na w takim uchwycie na trzy sruby przykrecona do podłuznicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:38, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
Dziś na to patrzyłem i tak się zastanawiałem jak się do tego dobrać? Mówisz, że jak odkręce nadkole to poodkręcam wszystkie śruby żeby ją wyciągnąć? Jak odkręciłem korek widziałem, że płynu jest poniżej minimum, co się tu leje i jak bym wyciągał tą pompę to jest jakaś szansa ją zregenerować czy tylko używka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misiek1

Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:41, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jakieś fatum z tym wspomaganiem ostatnio bo mi też padło, żadnego objawu wcześniej. Tylko z rana podjechałem na stację zatankować, wsiadam do autka odpalam i piszczy (na wyświetlaczu pokazała się kierownica z wykrzyknikiem). Jest do wspomagania jakiś bezpiecznik, żeby go pierwsze sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Audi A2

Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1958
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 203 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misiek1

Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:03, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
Dzięki kolego, sprawdzę na pierwszy strzał bezpieczniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:36, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
Też sprawdziłem te bezpieczniki i wszystkie są ok. Zostaje tylko wyciągnąć pompę, sprawdzić na kostkach czy dostaje napięcie. Jak dostaje to regeneracja.
Czy jest jakaś opcja żeby wyłączyć to piszczenie kontrolki przy każdym ruszaniu?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Czw 13:37, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:30, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
Nie ma takiej opcji, pompę mozna zregenerować są firmy co to robia, jest to znany problem po latach w samochodach o tego typu wspomaganiu po prostu po czasie uszczelnienia sie starzeją i dostaje sie tam wilgoc. Polecam Ci ta firmę [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 8:07, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:00, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
Właśnie też znalazłem tą stronę i pewnie tam pompa pójdzie do naprawy. Jak na razie do poniedziałku musi wytrzymać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grom546

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:11, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
Kup ori w aso, po vinie dadzą to co trzeba. Nie ma co zamiennika brać bo cena dobra. Jak byś był z Warszawy to bym Ci odlał bo mi zostało jak cały wymieniałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:47, 18 Maj 2013 Temat postu: |
|
Zielony Febi idzie na pierwszy montaż VW, ewentualnie moze byc Swag lub ori z Aso
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grom546

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:48, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
Zielony minerał z tego co kojarzę to ten w ASO też jest produkcji Febi. Na twoim miejscu bym nie mieszał tylko wymienił cały bo już masz pewnie przepracowany. (jeżeli od nowości nie był wymieniany a pewnie nie był)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:24, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Czekam na zregenerowaną pompę wspomagania. Kupiłem 1l płynu do wspomagania COMMA CHF 11S, taki mi polecili w Inter Carsie. Teraz pytanie jak założę pompę muszę cały układ wspomagania odpowietrzyć ? I jak to zrobić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grom546

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:12, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jak nie możesz podnieść kół to podłóż pod nie siatki foliowe (albo nie) ja tak robiłem żeby się łatwiej kręciło. Po zalaniu kręcisz kierownicą na MAX prawo, potem na MAX w lewo i tak trzy razy każda strona. Potem trzeba uzupełnić zbiornik bo ubędzie trochę.
Co do płynów to zawsze staram się kupować oryginał jeżeli cena nie jest zaporowa. Tylko w przypadku oleju nie stosuje tej zasady, castrol to pomyłka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Pon 18:18, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:58, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
grom546 napisał: | Jak nie możesz podnieść kół to podłóż pod nie siatki foliowe (albo nie) ja tak robiłem żeby się łatwiej kręciło. Po zalaniu kręcisz kierownicą na MAX prawo, potem na MAX w lewo i tak trzy razy każda strona. Potem trzeba uzupełnić zbiornik bo ubędzie trochę.
Co do płynów to zawsze staram się kupować oryginał jeżeli cena nie jest zaporowa. Tylko w przypadku oleju nie stosuje tej zasady, castrol to pomyłka. |
Blue_Light_Colorz_PDT_06 Blue_Light_Colorz_PDT_06
dobrze powiedziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bratki

Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:05, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jak już kupiłem Commę to wleję i zobaczę. Co do odpowietrzenia to normalnie zalać płynem na max zakręcić korek, pokręcić kierownicą i dolać, czy kręcić na otwartym zbiorniku z płynem wspomagania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grom546

Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:54, 20 Maj 2013 Temat postu: |
|
Bez znaczenia, jak Ci wygodniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|