Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pacific tdi

Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:23, 31 Lip 2013 Temat postu: Blad 00817 |
|
Wspomaganie raz działa raz nie. Błąd 00817 czyli wyłącza ją zabezpieczenie termiczne. Czy ono jest w pompie i co moze być przyczyną? Łożyska?
Oleju w zbiorniczku tyle co trzeba.
Doszedł dzis jeszcze 01288 czyli cos z terminalem 30 oraz bład 00566.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pacific tdi dnia Sob 22:05, 03 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
sajmontemplar

Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia/Killarney Płeć:
|
Wysłany: Śro 1:38, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Witam
Po pierwsze daleś rade z tymi problemami ?
Ja od wczoraj mam błąd 00566 wspomaganie elektrochydrałliczne układu kierowniczego - działanie niepoprawne .
Symptomy były takie same jak opisałeś tzn , od jakiegoś czasu wspomaganie jest a po chwili go nie ma za czym idzie gaśnięcie auta . Teraz to już nie moge pojechac paru metrów . Elektromechanik podpiął auto do kompa i wszystko wykasował ( 2 tyg temu) i wszsytko wróciło do normy ale z kazdym odpalaniem bylo tylko gorzej . Sam nie wiem co mam zrobić. Mam nadzieje ze doszedłeś do ładu z tym problem i coś podpowiesz . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:03, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
kod błędu : 00817
Ten kod błędu dotyczy tylko pojazdów z grupy VAG.
pl Zabezpieczenie temperaturowe dla wspomagania kierownicy
Dodatkowe informacje na temat kodów błędów
Możliwe objawy:
◦ Ochrona temperatury do wspomagania kierownicy nie działa prawidłowo
Możliwe przyczyny:
◦ Bezpiecznik (s) są źle podłączony lub uszkodzony
◦ Okablowanie i / lub połączeń uszkodzony
Możliwe rozwiązania:
◦ Sprawdzić / naprawić okablowanie i połączenia
◦ Sprawdzić / wymienić bezpiecznik (s)
1. wyjmij bezpiecznik (s) z
2.wyczyścic wtyk bezpiecznika i same nóżki
3. bezpiecznik (s), poprzez pomiar multimetrem (bezpiecznik (s) czasami wygląda dobrze, ale pozory mogą być mylące)
4. bezpiecznik (s) wymienić/ zastąpić◦ Sprawdź bloki pomiarowe◦ Sprawdzić / wymienić zabezpieczenie termiczne dla wspomagania kierownicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:09, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
sajmontemplar napisał: | Witam
Po pierwsze daleś rade z tymi problemami ?
Ja od wczoraj mam błąd 00566 wspomaganie elektrochydrałliczne układu kierowniczego - działanie niepoprawne .
Symptomy były takie same jak opisałeś tzn , od jakiegoś czasu wspomaganie jest a po chwili go nie ma za czym idzie gaśnięcie auta . Teraz to już nie moge pojechac paru metrów . Elektromechanik podpiął auto do kompa i wszystko wykasował ( 2 tyg temu) i wszsytko wróciło do normy ale z kazdym odpalaniem bylo tylko gorzej . Sam nie wiem co mam zrobić. Mam nadzieje ze doszedłeś do ładu z tym problem i coś podpowiesz . Pozdrawiam |
Możliwe przyczyny:
◦ Bezpiecznik (s) jest źle podłączony lub uszkodzony
Napięcie baterii ◦ zbyt niska- naładować akumulator
◦ Servo uszkodzona- pompa wspomagania
Możliwe rozwiązania:
◦ Sprawdzić / wymienić bezpiecznik (s)
1.bezpiecznik
2. wyczyścić nóżki bezpiecznika i gniazda i sprawdzić jego opornośc, ewentualnie wymienić
4.
◦ Sprawdź baterię
◦ Sprawdź (pomiarowe bloki) pompy wspomagania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sajmontemplar

Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia/Killarney Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:14, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
WItaj PinkFloyd
Jutro razem z mechanikiem zobaczymy to o czym piszesz , tylko jedna sprawa . Jak mam sprawdzić ta pompę wspomagania tzn ( pomiar bloków)
Napisałbyś gdzie co i jak ? Tzn . jakie powinny być książkowe parametry działającej pompy ? Z góry dziękuje i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:18, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Pompę wspomagania w A2 diagnozujemy przez zegary blok 17
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sajmontemplar

Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia/Killarney Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:22, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
OK sprawdzę , a co do zegarów(deska rozdzielcza) tam też jest błąd +30 wspomaganie kierownicy , czy to następny problem czy poprostu potwierdzenie defektu pompy wspomagania?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sajmontemplar dnia Śro 15:23, 18 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:14, 18 Wrz 2013 Temat postu: |
|
sajmontemplar napisał: | OK sprawdzę , a co do zegarów(deska rozdzielcza) tam też jest błąd +30 wspomaganie kierownicy , czy to następny problem czy poprostu potwierdzenie defektu pompy wspomagania? |
potwierdzenie - po szynie can zegary łacza się z pompą, servotronic przez vag w A2 łaczy się tylko przez zegary- jedyny wyjątek grupie vag, vagiem do pompy nie wejdziesz przez łączenie się przez ikonę połaczenia z pompą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|