Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:06, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
Taperek,
a mam jeszcze pytanie, ile masz przejechane i masz od nowości czy nowe sprzęgło?
I czy to prawda, że w audi sprzęgło lubi łapać wysoko?, czytam czytam (nie konkretnie a2) ale np(a4) nawet nowe przez kilkaset km łapie nisko potem zaczyna wysoko.
Temat sprzegła jak widać jest dość skomplikowany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:19, 08 Lut 2016 Temat postu: |
|
Jestem trepek a nie taperek.
Przejechane mam 186 tys km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:14, 09 Lut 2016 Temat postu: |
|
Pisze na telefonie stąd błąd wybacz:), ale masz przejechane tyle bez wymiany sprzęgła? To jak Ci chodzi sprzęgło i jak lapie... Chyba,że wymieniles to dlaczego, jakie morales objawy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:16, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
i na co zwrócić uwage przy wymianie sprzęgła, jakieś konkretny model sprzęgła/marka do 1.6 FSI możecie podać oraz rozumiem cały komplet się wymienia od razu, ale co jest na myśli cały komplet...
dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:44, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Mam przejechane 186 tys km i pewnie sprzęglo jest jeszcze orginalne (w poprzednim samochodzie A4 B5 1.9 TDI z roku 1995 miałem przejechane 300 tys z groszem i sprzeglo siedzialo orginalne, zdejmowalem skrzynie i wiem co bylo).
Sprzeglo lapie normalnie, kwestia przyzwyczajenia do samochodu, narazie nie widze az nadto powaznych niedomagan (no moze poza powoli odczuwalnym kresem dwumasu).
Komplet to tarcza sprzęgla, docisk, lozyko + smar (w przypadku dwumasu to jeszcze dwumasowe kolo zamachowe). Uwage nalezy zwrocic na wycentrowanie sprzegla podczas montazu skrzyni i dobre przesmarowanie elementu, po ktorym przesuwa sie tarcza dociskowa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Czw 10:45, 18 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:17, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
To ciekawe, bo ja mam 30 tys mniej od Ciebie zrobione i sprzęgło cięzej chodzi, tylko ja mam 1.6 FSI, tam chyba dwumasu nie ma a Ty masz jak piszesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:44, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Mam pytanie czy jak sie wymienia komplet sprzęgło to koło zamachowe tez jest w tym czy to juz inna bajka ?
I jak Wam łapie nowe sprzęgło ja mam właśnie wymienione i łapie dość wysoko gość mi powiedział , ze auto tez ma swój brzebieg i koło zamachowe na wysokość ma wpływ
Drugiej strony słyszałem , ze niemieckie auto wysoko łapie w nich sprzęgło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:59, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Sprzęgło jest bez kołą zamachowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:22, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Dzięki, ale powiem Wam, ze nowe sprzęgło działa leciutko tylko chciałbym sie od Was dowiedzieć czy tez łapie tak troche wyżej niż w połowie żeby ruszyć na samym sprzęgle ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Pon 14:14, 11 Kwi 2016 Temat postu: |
|
moje po wymianie lapie wyzej ale mam 1.4
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:04, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Wyznej to znaczy wyżej troche niż w połowie ?
A ruszysz płynnie na samym sprzęgle
I duzo lżej Ci chodzi niż przed wymiana ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Wto 19:16, 12 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Duzo lzej chodzi niczym jak by go nie bylo wcale.
Wyzej to znaczy prawie przy samej gorze.
Na samym sprzegle i wolnych obrotach rusze kazdym autem wiec tu nie bede reprezentatywny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:00, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
A jest róznica pomiędzy 1.4 a 1.6 w braniu wysokości sprzęgła - bo mnie sie wydaje. że nie powinna.
I czy istnieje takie zjawisko jak docieranie się sprzegła?, przez co one może po jakimś czasie (jakim?) wyżej łapać lub niżej i lżej lub ciężej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Śro 10:01, 13 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|