Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
golgonc
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:33, 26 Sty 2015 Temat postu: AMF vs BHC |
|
który z tych silników AMF czy BHC wg Was jest lepszy/trwalszy.
Czytałem, że BHC jest cichszy, prawda to?
PS. szukam A2 (mniejszy, sprytniejszy, tańszy) dla żony na dojazdy do pracy 8 km w jedna stronę.
obecnie jeździ A3 2.0TDI BMM DSG ale dla tego silnika to męka, szczególnie w zimie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez golgonc dnia Pon 9:34, 26 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 11:03, 26 Sty 2015 Temat postu: Re: AMF vs BHC |
|
golgonc napisał: | który z tych silników AMF czy BHC wg Was jest lepszy/trwalszy.
Czytałem, że BHC jest cichszy, prawda to?
PS. szukam A2 (mniejszy, sprytniejszy, tańszy) dla żony na dojazdy do pracy 8 km w jedna stronę.
obecnie jeździ A3 2.0TDI BMM DSG ale dla tego silnika to męka, szczególnie w zimie |
tak po prawdzie to dla 1,4 tdi to też męka zimą ba może nawet większa bo warkocze twardo jak diabli zanim się rozgrzeje , dla twojego dobra i żony kup jej benzyniaka 1,4 i będzie dobrze ja drugi raz bym raczej w tym dieslu nie kupił mimo że po chipie fajnie zapitala to jednak zimą dla niego to gehenna a bez webasta tak jak u mnie to do temperatury 90 st dochodzi 15 kilometrów i pytanie czy kiedyś go żona dogrzeje 8 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maru
Dołączył: 13 Paź 2014
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koło Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:07, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
Jestem właścicielem A2 od bardzo niedawna i w sumie niewiele jeżdżę ale mogę tylko potwierdzić to co napisał Berthold - na zimnym silniku straszny klekot* i mała moc*, rozgrzewa się po ok. 15km*. Ja akurat mieszkam na wsi i minimalny dystans (np zakupy) to dla mnie właśnie około 15km w jedną stronę.
*chyba że z moim coś jest nie tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:02, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
I ja się pod tym podpiszę, choć to nie będzie nic odkrywczego.
1.4 TDI uwielbiam za spalanie i całkiem sympatyczną elastyczność, niestety kultura pracy tego silnika pozostawia sporo do życzenia. Ja u siebie mam Webasto, ale zimą i tak silnik musi dłuższą chwilę popracować zanim złapie temperaturę 90'C. Gdybym teraz miał do wyboru TDI i benzynkę to poszedłbym w stronę tego drugiego (nawet pomijając kwestię problemów z tłokami w tym silniku - o czym pisał sporo Pink i Admin).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:12, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
beerkoff napisał: | I ja się pod tym podpiszę, choć to nie będzie nic odkrywczego.
1.4 TDI uwielbiam za spalanie i całkiem sympatyczną elastyczność, niestety kultura pracy tego silnika pozostawia sporo do życzenia. Ja u siebie mam Webasto, ale zimą i tak silnik musi dłuższą chwilę popracować zanim złapie temperaturę 90'C. Gdybym teraz miał do wyboru TDI i benzynkę to poszedłbym w stronę tego drugiego (nawet pomijając kwestię problemów z tłokami w tym silniku - o czym pisał sporo Pink i Admin). |
Te tłoki to 1/3 kosztów jakie może wygenerować używany tdi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golgonc
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:25, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
byłem ostatnio oglądać BHC z 2005 roku, niby przejechane miał poniżej 200 tys km, niby był rozgrzany (wskazówka na 90 st C) ale rozczarowałem sie. Silnik trząsł strasznie, kawę w kubku na uchwycie by wylał, masakra.
Podczas jazdy to jeszcze ujdzie ale stojąc np na światłach to tragedia.
Jeździłem kilkoma diselami ale ten zdecydowanie najgorszy.
Osobiście mam audi 80 1.9 tdi z 93 roku i tam jest ciszej, nie wibruje tak!!
PS. może na taki kiepski (zajeżdżony) model trafiłem ale już się zastanawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 15:48, 17 Lut 2015 Temat postu: |
|
ale audi 80 to jest -był kawał prawdziwego auta miałem to wiem tam są 4 cylindry a to już inna bajka , w tych 3 cylindrowcach zawsze będzie gorzej choć by nie wiem co , w moim na postoju raczej nie trzęsie a na zewnątrz prawie go nie słychać ale np jak mu wstawię w dupę to wychodzi z niego niezły jazgot taki typ jego urody nic z tym nie zrobisz ,ja nawet kupiłem profesjonalne maty wygłuszające 5-cio warstwowe butylowe ale jakoś nie ma czasu i chęci za to się brać tym bardziej że już 2 lata go mam i po cichu myślę nad zmianą na jakąś dużą kolumbrynę typu zafira-touran główne kryterium to duży kofer (wędkarz) chyba że mi minie bo szkoda mi tego małego gnoja -jest fajny i to aluminium
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
golgonc
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leżajsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:31, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
a do benzyny BBY tez nie nie jestem przekonany bo ani to nie ma dynamiki ani oszczedny. Moi rodzice mają ten silnik w VW Polo '03, kupili go nowego i ostatnio przy przebiegu 98 tys były wymienione panewki i tłoki! zaczął brać olej i ogólnie cyrki sie dzieją.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|