Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JabbaR
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo / Warm-Maz Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:12, 20 Sie 2012 Temat postu: Tarcze na tylnej osi |
|
Witam,
czy przerabiał ktoś hamulce tylnej osi zastępując bębny tarczami?? co trzeba przerabiać, jakie koszty itd??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:28, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
Prawdopodobnie były montowane tyko z silnikami 1.6 czyli jest chyba taka możliwość. Może niech PinkFloyd się wypowie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Wto 6:54, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:15, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
Powiem tak tylne hamulce nie daja duzej róznicy- słuza do utrzymywania kierunku w trakcie hamowania, żeby nie doszło do obrócenia auta, wiadomo tarczowe sa mniej awaryjene, ale aktualnie naprawa bębnowych to bardzo niski koszt, pogrzebałem i znalazłem że na niektórych rynkach od 2002r z tyłu były hamulce tarczowe jako opcja, choc sam raz widziałem FSI z tyłu na bebnach- i tak w ASO dobiera sie dlatego czesci po vinie bo co rocznik i model to może być co innego. najlepiej zainwestowac w dobre hamulce z przodu to 90% sukcesu, np. swap hamulców z Polo 9N GTI ,ale i tak nie spełnia wojej funkcji dobrze dopuki nie załozysz opon min szerokosci 205mm i koło sie zamyka , jak chcesz zeby hamulce były dobre zamontuje dobre klocki sportowe ale miekkie nie wyczynowem -( które sa twarde i dobrze hamuja tylko po nagrzaniu, na zimno bardzo słabo ) w przeciwienstwie do miekkich, ale wytrzymaja ok 15 tys km ale bedziesz miał żylety.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 6:17, 21 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JabbaR
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Działdowo / Warm-Maz Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:21, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
mam u siebie nowe serwo, tarcze i klocki z przodu i hamulce są żyletki nie powiem założenie tarcz to też dla mnie estetyka - planuję jakieś fajne alu założyć np 17" gdzie bębny będą wyglądały tak sobie przy dobrych tarczach i klockach jakaś różnica na pewno będzie a i ręczny znacznie się polepszy dlatego myślę o zmianie bębnów na tarcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:41, 21 Sie 2012 Temat postu: |
|
to zapodaj z polo 9n bedzie pasowalo plus nowe linki bo sa inne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anisz
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:58, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
Tylne tarcze były w dwóch modelach: 1,4 TDI 90 KM i 1,6 FSI 110 KM
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:01, 29 Paź 2012 Temat postu: |
|
Anisz napisał: | Tylne tarcze były w dwóch modelach: 1,4 TDI 90 KM i 1,6 FSI 110 KM
Pozdrawiam
Marek |
Spotkałem dwa egzemplarze FSI an bębnach dlatego serwsi zawsze chce VIN, ale to byly auta wyprodukowane w pierwszej partii po modyfikacji 06.2002r pewnie zostały z linii produkcyjnej i wrzucili nowy silnik FSI
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 20:01, 29 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anisz
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:53, 30 Paź 2012 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Anisz napisał: | Tylne tarcze były w dwóch modelach: 1,4 TDI 90 KM i 1,6 FSI 110 KM
Pozdrawiam
Marek |
Spotkałem dwa egzemplarze FSI an bębnach dlatego serwsi zawsze chce VIN, ale to byly auta wyprodukowane w pierwszej partii po modyfikacji 06.2002r pewnie zostały z linii produkcyjnej i wrzucili nowy silnik FSI |
Człowiek uczy się całe życie Dzięki za info!
Pozdrawiam
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrettyBoy
Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:18, 14 Lip 2021 Temat postu: |
|
odgrzeje kotleta , czy komuś się udało zrobić takiego swapa? zakupiłem belkę z hamulcami na tarczy, prawie kompletna, ale nie mogę dobrać (znaleźć) właściewych węży od zacisków do belki..... czy od Golfa IV bądź Audi A3 pasowały by takie przewody?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|