Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:51, 16 Wrz 2014 Temat postu: SWAP silnika benzynowego |
|
Witam Panowie,
problem jak w temacie.
Jestem zakochany w A2 i ma u mnie dożywotkę, ale to auto nie jedzie.
Mam jeszcze w garażu A4 Allroad z silnikiem o mocy ponad 200KM i jeżdżąc zamiennie z A2 jest dramat. Nie chodzi oczywiście, żeby A2 jeździło porównywalnie z A4, bo to ta sama liga ale A2 nie przyspiesza. Zdaję sobie sprawę, że A2 nie jest autem wyścigowym ale odrobina przyspieszenia jest potrzebna. Proszę o info czy ktoś zastanawiał się nad tematem i pomoże.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 9:55, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
tak po prawdzie VW-audi nie ma dobrych silników benzynowych albo dużo palą i osiągi mizerne albo diesel ale jak one wydalają wibracje i dzwięki nie do opisania ,moim zdaniem gra nie warta świeczki no chyba że iść na całość i wstawić jakiś francuski diesel HDI 1,6 to by była bryka moment obrotowy to jak dobrze pamiętam 280nm 110 ps a spalanie myślę że mniejsze niż 1,4 tdi mnie w kombiku kiedyś palił 5/100 a auto ważyło 1400kg ,jest jeszcze inna ale droga opcja pinki sprzedawał jakiś czas temu silnik tsi 1,2 z skrzynią DSG wystrojony na 130ps ale to droga sprawa około 6 tys może więcej i nie wiem czy to warto ,bo inne silniki ze stajni VW bym sobie darował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:01, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
berthold61 napisał: | tak po prawdzie VW-audi nie ma dobrych silników benzynowych |
Nie ma w ofercie nic, co można by zaaplikować do Audi A2 czy nie ma w ogóle ? Z tym drugim się nie zgodzę: ja się zakochałem w TSI 1,8 TSI, po wirusie 350 Nm od 3000 obr.min (jak ktoś chcę mam wykresie z DynoSoftu), w miarę cichutki, zimą błyskawicznie się nagrzewa - sama radość (pewnie do pierwszego poważnego serwisu ).
berthold61 napisał: | diesel ale jak one wydalają wibracje i dzwięki nie do opisania ,moim zdaniem gra nie warta świeczki |
A diesle VAG-owskie na CR ? Nie miałem, nie mam, ale znam sporo osób zadowolonych i z kultury i spalania.
Troche info o modowaniu silnika 1.4 Pink też podsyłał, tylko zmiany hardware + dedykowany program trochę kosztowały.
Jest do odkopania na forum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 11:05, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 14:23, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
beerkoff napisał: | berthold61 napisał: | tak po prawdzie VW-audi nie ma dobrych silników benzynowych |
Nie ma w ofercie nic, co można by zaaplikować do Audi A2 czy nie ma w ogóle ? Z tym drugim się nie zgodzę: ja się zakochałem w TSI 1,8 TSI, po wirusie 350 Nm od 3000 obr.min (jak ktoś chcę mam wykresie z DynoSoftu), w miarę cichutki, zimą błyskawicznie się nagrzewa - sama radość (pewnie do pierwszego poważnego serwisu ).
berthold61 napisał: | diesel ale jak one wydalają wibracje i dzwięki nie do opisania ,moim zdaniem gra nie warta świeczki |
A diesle VAG-owskie na CR ? Nie miałem, nie mam, ale znam sporo osób zadowolonych i z kultury i spalania.
Troche info o modowaniu silnika 1.4 Pink też podsyłał, tylko zmiany hardware + dedykowany program trochę kosztowały.
Jest do odkopania na forum. |
no faktycznie umkły mi te diesle 1,6 comonreil ale tak czy inaczej masa roboty z tym by było bo i skrzynia biegów półosie jak to zgrać, nowy ecu to konieczność myślę że poniżej 6-7 tys nie da rady a szkoda bo auto godne by tego było z powodu tego AL ,a oni co najgorsze to do tego auta wkładali szkoda że nie kupowali od innych koncernów silników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:42, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Gdyby nie kultura pracy 1.4 TDI i wyciszenie kabiny to ten silnik byłby dla mnie niemal idealny .
Co do silników na CR i wspomnianego przez Ciebie 1.6: to jest jednostka 4 cylindrowa, coś mi mówi, że ciężko byłoby to upchnąć pod maską A2 - choć skoro Pink przymierzał się do 1.2 TSI (też 4 gary) i ta jednostka pasowała to może powyższe 1.6 też by "jakoś" weszło - w końcu do A1 to pchają, choć tu akurat jest chyba więcej miejsca pod machą...
Mimo iż mam sentyment do tego auta (jeszcze ) to nie porwałbym się na taka operację: dla mnie to niestety gra niewarta świeczki.
PS. Co nie zmienia faktu, że autor pyta o benzynę więc zostają mu chyba opcje proponowane przez Pinka czyli:
a) swap z gratami na 1.2 TSI
b) modowanie standardowego 1.4 AUA/BBY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
raflo
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:58, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
ja swego czasu zastanawiałem się na włożeniem 1.8 T 150km z A3 ewentualnie coś starszych silników WV G40 ,G60 albo nawet 1.8KR lub jakiegoś ABF
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:29, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
1.8T robi robotę w A2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:45, 07 Kwi 2017 Temat postu: |
|
OOO taki silnik to sam bym się zastanowił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sadziak
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:57, 11 Lip 2017 Temat postu: |
|
dobrym pomysłem by było 1,4 TFSI 180hp z A1 (ciekawe czy grałoby razem ze skrzynią ?) czy trzeba by było wymienić komplet - silnik, skrzynia, półosie, komputer, wiązka, do tego intercooler, wydech...
totalnie nieopłacalny projekt....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 16:40, 15 Lip 2017 Temat postu: |
|
Sadziak napisał: | dobrym pomysłem by było 1,4 TFSI 180hp z A1 (ciekawe czy grałoby razem ze skrzynią ?) czy trzeba by było wymienić komplet - silnik, skrzynia, półosie, komputer, wiązka, do tego intercooler, wydech...
totalnie nieopłacalny projekt.... |
no raczej , auto warte 9 tys zł a bebechy 15 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:41, 18 Lip 2017 Temat postu: |
|
Jak każdy projekt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sadziak
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
przem2003
Dołączył: 13 Gru 2018
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:27, 03 Maj 2020 Temat postu: |
|
witam , Panowie potrzebuję pomocy , robię swap w Audi a2 1.4 AUA na silnik z polo gti 1.6 AJV , problem polega na skrzyni biegów że nie moze byc wybierak na dole i dobrze zeby był docisk hydrauliczny . czy ktoś moze mam cenne info jaka skrzynia podejdzie do tego silnika z wysprzęglikiem hydraulicznym i górnym wybierakiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|