Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:39, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Soft do benzyny to co innego, diesel to łatwizna a na nowych gratach trzeba wiedzieć co z czym zjesc, spokojnie znajdziesz ale do wolnossaka na nowych gratach strojenie będziesz musiał zlecić komus kto zna sie nie tylko na chiptuningu ale także na tuningu mechanicznym wolnossacych benzyn to powinien to dobrze ugrysc, ale chyba zostaną Ci te znane firmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:21, 13 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Zastanawiam się jeszcze tylko jak taka przekładka gratów i zmiana softu wpłynie na żywotność sprzęgła. 100KM to nie 75:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 5:27, 14 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Tu nie chodzi o moc a moment obrotowy, w wolnossakach jest maly i sprzeglo spokojnie ma zapas do 160Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monkeymafia82
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:20, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Mam jeszcze jedno pytanie czy jak np nie wywale EGRa tylko go zaślepie przy bloku silnika to co sie może dziać ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:56, 15 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Komp wywalać będzie check na desce i nie będziesz mogl robić adaptacji i nie będziesz wiedzial czy komp zasugerowal jakas niesprawność bo check i tak będzie sie palil, jedyne zaslepienie i komputerowe wycięcie tego bloku w ecu jest wyjsciem albo zrobić jak bylo wczesniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:36, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Szukając Tunera, który podejmie się strojenia auta na nowych gratach zadaję sobie pytanie... czy nie można podmienić kompa od silnika o oznaczeniu AUB??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:07, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Jeżeli chodzi o aua to pewnie mozna w bby są cewki ma kazdy cylinder, poza tym osiągniesz 100KM a po programie mozna dojsc do 120KM strojac auto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:54, 16 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Ok, w takim razie pytanie do Ciebie jako fachowca. Mam problem ze znalezieniem Tunera w Wawie, który coś takiego ogarnie. Panowie są wygodni i potrafią tylko podnieść ciśnienie doładowania w TDI:-)
Czy komputer od AUB podejdzie P&P do AUA (chodzi o wtyki) i czy to rozwiąże problem wysterowania gratów przeszczepionych z AUB do AUA??
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monkeymafia82
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:24, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Koledzy u mnie w mieście jest firma ktora robi modyfikacje softu czas okolo 2h cena +/- 700 <--- czy to dobra cena??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 9:58, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Cena jak najbardziej OK, w WWA krzyczą ok 1800 za soft + wyłączenie EGR i wyłączenie 2. sondy.
Daj proszę namiar na tą firmę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monkeymafia82
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:23, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych] tylko w sumie ja pytalem o wyrzucenie z komputera egru nie pytalem o sonde lambda lecz jak zadzwonisz to sie dopytasz (i mozliwe ze bedziesz mogl sie dogadac co do ceny). Daj znac co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:50, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Ok, ale jestem przekonany na 99%, że nie podejmą się strojenia auta pod graty z AUB. Dziś dostałem odpowiedź od dwóch kolejnych "Tunerów" z Warszawy, którzy nie podejmą się tematu. Przyznam szczerze, że chipowałem 5 swoich aut tylko wszystkie były TDI:-) Teraz wychodzi szydło z worka i widzę jakie oni mają pojęcie o strojeniu:-)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:51, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
maxfly napisał: | Ok, ale jestem przekonany na 99%, że nie podejmą się strojenia auta pod graty z AUB. Dziś dostałem odpowiedź od dwóch kolejnych "Tunerów" z Warszawy, którzy nie podejmą się tematu. Przyznam szczerze, że chipowałem 5 swoich aut tylko wszystkie były TDI:-) Teraz wychodzi szydło z worka i widzę jakie oni mają pojęcie o strojeniu:-)
Pozdrawiam |
PinkFloyd ratunku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:32, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zadzwon tu, 661922873
albo [link widoczny dla zalogowanych]
albo tu Łódź
ul. Poziomkowa 3 + 48 504 833 065
albo [link widoczny dla zalogowanych]
jak co to mam jeszcze kilka innych namiarów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 15:40, 17 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:10, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Dzięki, jestem na świeżo po rozmowie z p. Andrzejem Poniedziałkiem (unitronic), niestety cena jest zaporowa...2k:-)
Generalnie to ręce mi opadły i sam nie wiem co zrobić. Pomysł z ostatniej chwili to przerzucenie softu ze sterownika AUB do mojego AUA. I tu prośba do Mistrza PinkFloyd o opinię. Nie interesuje mnie już wystrojenie na 107, 110 czy 120KM. Wystarczy mi bezpieczne 100KM tak jak jest w serii AUB. Początkowo myślałem nad wrzuceniem całego komputera z AUB do mnie ale pojawia się problem z IMMO, dlatego chcę przerzucić na gotowo samą mapę ze sterownika AUB do mojego AUB po zmianie gratów. Czy jest to możliwe i ma szansę powodzenia w rozsądnych kwotach??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:35, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
tak możliwe ale zostaje c i tak wykasowanie egr i 2 sondy i tak u tunera, po drugie szkoda tyle roboty żeby tego nie wystroić, AUB w serii ma mniejszy moment niż AUA i BBY , moc czuc na wysokoch obrotach kosztem elastyczność, po wystrojeniu elastyczność jest jak w 1.6 FSI a przyspieszenie ok 8,5s do 100km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 19:37, 17 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:00, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Pewnie masz rację tylko mój budżet na strojenie to max 1k ale w Warszawie czy okolicach nie znajdę kogoś takiego i pozostaje mi się z tym pogodzić:-(.
Przykro mi ale nie zapłacę 2k czyli ponad 10% wartości auta za soft bo to lekka przesada. Wrzucając graty wg Twojego opisu myślałem, że wszytko podejdzie P&P i będzie hulało ale okazał się, że wyrzuca błąd EGR, nie można zaadoptować przepustnicy. Autko śmiga na 4 i 5 biegu w zakresie 3-5tyś rewelacyjnie. Przyspiesza żwawo na 5 biegu od 100km/h w górę. Problemem jest tzw. hamowanie silnikiem gdzie po puszczeniu gazu obroty spadają i rosną o ok 1k samoistnie i znów spadają i rosną o ok 500. Wydaje mi się, że problemem jest przepustnica i jej adaptacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:20, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
maxfly napisał: | Pewnie masz rację tylko mój budżet na strojenie to max 1k ale w Warszawie czy okolicach nie znajdę kogoś takiego i pozostaje mi się z tym pogodzić:-(.
Przykro mi ale nie zapłacę 2k czyli ponad 10% wartości auta za soft bo to lekka przesada. Wrzucając graty wg Twojego opisu myślałem, że wszytko podejdzie P&P i będzie hulało ale okazał się, że wyrzuca błąd EGR, nie można zaadoptować przepustnicy. Autko śmiga na 4 i 5 biegu w zakresie 3-5tyś rewelacyjnie. Przyspiesza żwawo na 5 biegu od 100km/h w górę. Problemem jest tzw. hamowanie silnikiem gdzie po puszczeniu gazu obroty spadają i rosną o ok 1k samoistnie i znów spadają i rosną o ok 500. Wydaje mi się, że problemem jest przepustnica i jej adaptacja. |
tak problem adaptacji, założ egr jak był jak nie chcesz inwestować, ecu jakimi sypie błędami?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 20:21, 17 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:33, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
4 Faults Found:
17812 - EGR System: Basic Setting not Performed
P1404 - 35-00 - -
17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low
P1443 - 35-00 - -
17847 - Potentiometer for EGR (G212): Error in Basic Setting
P1439 - 35-00 - -
17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit
P1440 - 35-00 - -
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:35, 17 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Jakie muszę mieć narzędzia żeby zrobić remap na ten z AUB?? VAG wystarczy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|