Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:23, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
Jak tylko założę pompę wspomagania to podam te wartości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Śro 16:51, 07 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:14, 08 Sie 2013 Temat postu: |
|
Mam te logi EGR, zaglądnij do nich i podpowiedz co muszę zrobić żeby było dobrze jeśli jest źle
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:13, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
I jak tam mój EGR PinkFloyd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:18, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
Egr git. Czyli masz nieszczelnosc. Zapodaj log 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki turbiny, tylko 011 dynamicznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:59, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
Ten wężyk to da radę ściągnąć bez rozbierania niczego? Dziś popatrzyłem i nie miałem pomysłu jak dostać ręką niżej egra żeby ściągnąć ten wężyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:19, 13 Sie 2013 Temat postu: |
|
sciagnij przy wyjściu do gruszki przy N75 on idzie od N75 do gruszki turbiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:38, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
To są te logi
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Wyskoczył taki błąd w vag
[link widoczny dla zalogowanych]
W końcu też nie wiem czy ściągnąłem dobry wężyk Odczepiłem ten zaznaczony na zdjęciu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:14, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
Wymienilbym n75 albo podmienili l na probe taki mi z tego wychodzi, blad ma byc po sciagnieciu, nie czules ze auto wtedy lepiej się zbierali zanim zlapalo blad?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:23, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
Właśnie tak mi się wydawało, że przez ten moment jak robiłem loga to szedł jak szalony. Później jak skończyłem loga to auto było zdute, nie chciało przyśpieszać. Podpiąłem wężyka z powrotem skasowałem błąd i auto jedzie normalnie. Ten n75 musi być od a2 czy obojętnie z jakiego tdi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:09, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
musi być od TDi na turbinie WG a nie VNT, czyli od 1.4 tdi 75Km, i od 1.9 tdi 90KM do 1998r, mozna na próbę od kogoś podmienić , używek nie warto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 11:48, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:35, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
I to jest faktycznie ten co zaznaczyłem na wcześniejszym zdjęciu? Ten obok to co to jest za zawór, czujnik? Bo też ma podpięte wężyki od podciśnienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:15, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
jeden jest od egr a drugi od N75, N75 to ten w którym jeden z węzyków idzie bezpośrednio do gruszki turbiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:21, 15 Sie 2013 Temat postu: |
|
To ten czarny jest od egr bo do niego idą wężyki od egr. Na weekendzie postaram się podmienić ten czujnik n75 i zrobić logi. Chyba, że od razu po podmianie poczuję różnicę to myślę, że logi nie będą potrzebne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:24, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Zrobiłem logi ze zmienionym n75. Proszę Cię PinkFloyd abyś popatrzył czy coś się pozmieniało na plus - moje subiektywne odczucie jest na plus
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Pią 19:25, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:51, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Ciśnienie doładowania teraz jest git, wina była N75, jeszcze do wymiany przepławka która pow. 2900 obr tnie dawke - ale to norma przy starej przepływce w TDI, wiec do wymiany i wróci całkowicie moc fabryczna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:54, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
no to z jednej strony fajnie a z drugiej strony ta przepływka :/ no nic wymienię jeszcze ją i zobaczymy. W planach jak pisałem w innym temacie wywalę katalizator i auto jako tako powinno się odpychać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:13, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
Mam jeszcze pytanie już w sumie nie do samego chipa ale do turbiny. Posiadam wersję 75km. Myślę o zmianie turbiny z wersji 90km, tylko teraz pytanie czy oprócz turbiny jakieś inne elementy też trzeba wymienić przy okazji (czujniki)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:33, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
bratki napisał: | Mam jeszcze pytanie już w sumie nie do samego chipa ale do turbiny. Posiadam wersję 75km. Myślę o zmianie turbiny z wersji 90km, tylko teraz pytanie czy oprócz turbiny jakieś inne elementy też trzeba wymienić przy okazji (czujniki)?? |
nie da rady ( da ale mało opłacalne ) , ta turkawka co masz starcza do 125KM , powyżej 105KM na seryjnych pompkach ograniczają pomp wtryski które trzeba wymienić na hybrydy, bo będą lały jak się mocniej podleje je powyżej 105KM programem, czasami bezdymnie wychodzi nawet 110Km ale zależy to od wersji i stanu auta, z 90KM jest to turbina VNT sterowana podciśnieniem a WG 75KM sterowana ciśnieniowo, wiec inna pompa vacum, zawory N75, sterowanie i inny komputer gdzie zawór w VNT steruje jej wydajnością za pomocą kierownic powietrza a w WG steruje zmniejszając jej ciśnienie upuszczając do wydechu nadmiar. W sumie do auta po mieście lepsza jest WG nie zasyfia się sadzą i jest bardziej trwała. Po drugie program 105Km w A2 to auto ładnie lata pod 210km/h i osiągi porównywalne do Golfa V 2.0 TDI 140KM. Miałem kiedyś 90KM i programem mogłem wydusić na tych pompkach z 90Km pod 122KM a turbawka VNT starcza pod 150KM, po wymianie pompek i korekcji programu wyszło 144KM. Osiagi przewyższały Passata B6 170KM i w tym aucie przy momencie obrotowym 320Nm to już brak trakcji i nie nadawał się do jazdy dla kobiety
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 20:37, 22 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:36, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
Ładnie to opisałeś PinkFloyd Nie jestem w temacie pompowtrysków hybrydowych. Importuje takie z innego auta czy składa się taki wtrysk z kilku różnych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:53, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
daje się swoje i przysylaja Ci takie jak masz tylko z innymi końcówkami, hybrydowane bo obudowa jak twoja ale wydajność inna , koszt ok 300zł sztuka,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|