Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
exseed
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:35, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
ja kupiłem już auto po chip-tuningu...moc 90 km, do 100 w ok 9s przy ruszaniu wciska w fotel... gdzieś mam wykres to wrzucę jak zeskanuje;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez exseed dnia Sob 18:15, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:00, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
Aż sam muszę sprawdzić ile mam do 100 km/h Jak będzie poniżej 10s to będzie bajka ja na takie niepozorne toczydełko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:14, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
Silnik spokojnie ma zapas mocy na 140KM bez szkody na trwałości tylko powyżej 105KM trzeba pobawić sie osprzętem ( pompki, turbina ) i korekcja programu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 15:15, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
exseed
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:20, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
Tak jak obiecałem;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:38, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
No ładnie ładnie Sam bym sobie zhamował autko co by mieć potwierdzenie mocy i momentu. Po samym wykresie widać, że nie ma co autka męczyć powyżej 3500 rpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:53, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
Po wykresie mocy widać problem z wysterowaniem turbiny lub jest nieszczelność ( turbina gwiżdże ? Bo powinna byc cisza) mozna bylo sprawdzić po logach 03 i 011 dynamicznie jak jest ok to tuner powinien wygladzic programem przebieg mocy bo są za duże wahania mocy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 6:55, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:32, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
Chodzi Ci o te "piki" na wykresie mocy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
exseed
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:29, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
jeżeli chodzi o turbinę to nie słychać żadnego gwizdu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:00, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
tak wygląda zrobiony program pod auto w Audi A2 1.4 TDI wersja na standardowych gratach, zobacz jak płynnie rozwijana jest moc
[link widoczny dla zalogowanych]
zrób logi dynamiczne 003, 008, 011 i zobaczymy co to za program- to był gotowiec? Ale widać po wykresie że już przed programem miał problemy i tuner powinien to najpierw zdiagnozować a potem wrzucać program.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 11:02, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:33, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jak mój majster robił mapę pierwsze coś tam posprawdzał, czy w ogóle silnik się nadaje na chipa. Stwierdził, że wszystko ok i zrobił mapę którą później wgrałem. Te logi dynamiczne dużo mogą "powiedzieć" o stanie turbiny i silnika? Sam bym je zrobił w celu weryfikacji stanu mojej jednostki mocy:) PinkFloyd znasz się na tych logach? Jak bym je zgrał i wrzucił jesteś w stanie coś z nich wydedukować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:09, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
exseed
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:12, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd powiedz mi jak to sprawdzić krok po kroku... vagiem... powiem szczerze że zielony jestem w temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:21, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
jak zrobić logi dynamiczne vagiem to jest full tematów w internecie, zróbcie uporządkujcie je w exelu i wrzućcie tu do tematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:41, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
Moje logi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Wto 16:50, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:52, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
trzymałeś gaz cały czas do deski w czasie logowania ? bo w całym zakresie masz niedoładowanie ok 0,1 bara i tak samo wskazują inne parametry, poza tym dawka jak seria, program seryjny ale przy tym doładowaniu chyba ze źle logowałeś jest słabszy niż seria ponieważ przepławka pokazuje mniej zasysanego niż chce a wynika to z niedoładowania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 6:54, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:42, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
To mnie zabiłeś Logi robiłem według schematu znalezionego w necie. Tak mi się widzi, że był opór, choć ciężko było wszystko ogarnąć klikanie, patrzenie na drogę i kompa. Może faktycznie nie trzymałem do deski. Spróbuję zrobić test jeszcze raz tyle , że z pilotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:26, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
1500 obr gaz do deski na 3 biegu i do 4000 nie mozesz nawet na chwile puscic bo będzie nie miarodajny wynik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:04, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
hmm...to raczej zawaliłem bo jak robiłem testa zdarzyło mi się nawet wyprzedzać więc na pewno gaz nie był cały czas w podłodze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:30, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
Logi zrobione raz jeszcze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:11, 07 Sie 2013 Temat postu: |
|
Masz niedoładowanie stad niskie wartości przepływki, ( małe ciśnienie doładowania = małe wartości przepływki- u Ciebie idealnie się pokrywa ) przy tych wartościach auto traci ok 15-20KM, masz albo nieszczelnośc na odcinku turbina - intercoolet-kolektor ssący, albo niedomyka się zawór upustow przy turbinie ( bo jest to zwykła turbawka a nie VNT ). Podaj mi jeszcze 03 Bease Setings na jałowym zobaczę czy EGR się domyka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|