Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:06, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
stać to nic złego się nie stanie, w tym problem ze w zależności jaki silnik czy diesel, benzyna ( inna waga ) i czy jest panorama dach sa inne sprężyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:16, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
Nie mam panoramy jutro zamówię i zobaczymy jak to auto będzie teraz wyglądać Dzieki wielkie Pink!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 15:47, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
a ja mam pytanie czy z skody fabi przypadkiem sprężyny i amory nie podchodzą do A2 bo ten komfort troszkę mnie przeraża w porównaniu z poprzednimi autami ,a fabia co by jej nie zarzucać komfort ma fajny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:56, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
Tu nie chodzi o sprężyny tylko o pelne gumy wahaczy niektorzy wymieniają je w polo i fabi z A2. bo są trwalsze ale gorszy jest komfort i na dodatek niższy profil opony i gazowe amory. Samochod jest za wysoki w stosunku do swojej szerokości i musi byc bardziej twardszy aby przeszedl test łosia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 15:58, 30 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 16:04, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Tu nie chodzi o sprężyny tylko o pelne gumy wahaczy niektorzy wymieniają je w polo i fabi z A2. bo są trwalsze ale gorszy jest komfort i na dodatek niższy profil opony i gazowe amory. Samochod jest za wysoki w stosunku do swojej szerokości i musi byc bardziej twardszy aby przeszedl test łosia. |
no tak test łosia oki ale żeby taki hyundai atos od żony miał lepszy komfort i cichsze zawieszenie niż audi to już przesada ciut nie wspomnę o focusie którego też mam
twierdzisz że to wina gum ,to dało by się zmienić ale amory też w fabi chyba łagodniejsze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:13, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
tuleja do polo i audi a2, w A2 jest pełna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dodatek amortyzatory olejowe nie gazowe i opony 185/60/15 i będzie jak w polo, ale za to lubie A2 kiedy jeździ jak gokard, zauważyłem ze niskie łamane opony 175/60 jak sa stare sa twarde, jak kupiłem nowe to o 50% poprawił się komfort
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 17:14, 30 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 18:19, 30 Sie 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | tuleja do polo i audi a2, w A2 jest pełna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dodatek amortyzatory olejowe nie gazowe i opony 185/60/15 i będzie jak w polo, ale za to lubie A2 kiedy jeździ jak gokard, zauważyłem ze niskie łamane opony 175/60 jak sa stare sa twarde, jak kupiłem nowe to o 50% poprawił się komfort |
na dobrych drogach to faktycznie dobrze jedzie ale jak mam jechać do bytomia albo zabrza to na samą myśl ciary po plecach przechodzą ,dziura na dziurze goni następną dziurą już wolałbym kanapę w stylu amerykańskim ale to było zamierzone po wpadce merca ale trzeba się przyjrzeć tym amorom olejowym zwłaszcza z przodu bo tył dobrze działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotek606
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:06, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
ja kupiłem początkowo sprężyny od Fabii ale samochód podskoczył mi 5cm do góry i amortyzatory były całe wyciągnięte i zamówiłem dedykowane do A2 sprężyny wzmacniane i teraz jest o niebo lepiej niż było wcześniej. Tyle że cena jednej sztuki 250zł :/ ślicznotka wygląda normalnie i komfort porównywalny jest z grande puntem taty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 18:39, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
kotek606 napisał: | ja kupiłem początkowo sprężyny od Fabii ale samochód podskoczył mi 5cm do góry i amortyzatory były całe wyciągnięte i zamówiłem dedykowane do A2 sprężyny wzmacniane i teraz jest o niebo lepiej niż było wcześniej. Tyle że cena jednej sztuki 250zł :/ ślicznotka wygląda normalnie i komfort porównywalny jest z grande puntem taty |
to wychodzi na to że jednak te zawieszenia nie są takie same no może poza wahaczami tulejami ale reszta czyli amory sprężyny mają dłuższy skok więc raczej odpuszczę kombinacje
może lepiej jak się zajmę wyciszeniem komory silnika tej małej besti
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kotek606
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jędrzejów/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:33, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
zmieniałem teraz większość rzeczy w zawieszeniu (sprężyny, amorki łączniki z gumkami) i wszystko pasowało od Fabii tylko z tymi sprężynami był problem czyli coś musi się różnić
patrzyłem teraz to Fabia 1,4 a a2 1,4 benzyna jest cięższa o ponad 200kg może to być przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kotek606 dnia Nie 22:35, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:59, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | tuleja do polo i audi a2, w A2 jest pełna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Ile tulei potrzebuję na jedną stroną na przód??
Jest jedna z prawej i jena z lewej??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 12:25, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
panowie idę pod prąd z opiniami a zawieszeniu audi a2 że one jest niby twarde a ja twierdzę że one jest za miękkie i dlatego tak tłucze bo tłucze tylko miękkie zawieszenie natomiast twarde mimo pogorszenia komfortu nie powinno tłuc a zwłaszcza dobijać do odbojów jak to ma miejsce w naszych autkach ,,za przykład stawiam ładowność -audi a2 jak to liczyć to coś od 350kg do około 400 z hakiem a takie np suzuki swift ma ładowność około 600 kg twardy jak byk ale tam nic nie stuknie nie ma takiej opcji idzie cichutko po dziurach jak gokart ---i teraz pytanie zasadnicze gdzie idzie kupić dostać zamówić jakieś utwardzone sprężyny ,czy jest firma może co robi to na zamówienie i rozsądne pieniądze ,,wymiana amorów nic nie dała (bilsteiny)
do głowy wpadł mi taki pomysł aby kupić taki zestaw [link widoczny dla zalogowanych]
a potem podłożyć z przodu między poduszkę amora a karoserię jakiś dystans aby wyglądało fabrycznie (wysokość) z tyłu pod sprężynę też jakiś myk szło by zrobić z podłożeniem jakiegoś dystansu z bardzo twardej gumy ,może w końcu to zawieszenie zrobiłoby się cichsze i nie dobijało do odbojów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Czw 22:22, 14 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:01, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
W jakim stanie masz sprężyny?. Ja miałem podobnie jeśli chodzi o dobijanie zawieszenia i pewnie nadal bym z tym jeździł gdyby mi jedna sprężyna w tym roku nie pękła. Po wymianie przednich sprężyn na Kayaby auto stoi wyżej, zawieszenie ma większy skok i nie ma mowy żeby coś biło w odboje. Niestety komfort nadal jest do d..y :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 8:19, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
sagemini napisał: | W jakim stanie masz sprężyny?. Ja miałem podobnie jeśli chodzi o dobijanie zawieszenia i pewnie nadal bym z tym jeździł gdyby mi jedna sprężyna w tym roku nie pękła. Po wymianie przednich sprężyn na Kayaby auto stoi wyżej, zawieszenie ma większy skok i nie ma mowy żeby coś biło w odboje. Niestety komfort nadal jest do d..y :/ |
ciężko powiedzieć w jakim stanie bo optycznie wyglądają jak nowe jest jeszcze ori farba ale czuć że to auto ma miękkie zawieszenie za miękkie i moim zdaniem dlatego ten komfort jest słaby i zdarza się że tłucze po kiepskich drogach a luzów zero ,nowe amory bilstein ,mam porównanie z swiftem tam to kamień ale komfort dobry i cichutkie zawieszenie ,przeszukałem cały net i nigdzie nie widać wzmacnianych sprężyn tylko sportowe a z tym to może być i nieciekawie bo za bardzo w drugą stronę no i to obniżenie a mnie to do gustu nie przypada bo często po wertepach szuram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|