Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:04, 02 Wrz 2012 Temat postu: Przeskakujące sprężyny |
|
Witam gorąco.
Napisałem o sprężynach przedniej osi ponieważ sam wymieniałem amortyzator, sprężynę, mocowanie amortyzatora oraz łożysko i po tej operacji przy wyjeździe z garażu i lekkim skręceniu kół zauważyłem głośne przeskakiwanie sprężyny w kielichu amortyzatora lub na łożysku u góry.
Pytam z ciekawości gdzie popełniłem błąd przy montażu całego amortyzatora.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:31, 02 Wrz 2012 Temat postu: Re: Przeskakujące sprężyny. |
|
tobi71 napisał: | Witam gorąco.
Napisałem o sprężynach przedniej osi ponieważ sam wymieniałem amortyzator, sprężynę, mocowanie amortyzatora oraz łożysko i po tej operacji przy wyjeździe z garażu i lekkim skręceniu kół zauważyłem głośne przeskakiwanie sprężyny w kielichu amortyzatora lub na łożysku u góry.
Pytam z ciekawości gdzie popełniłem błąd przy montażu całego amortyzatora.
Pozdrawiam. |
standard dlatego przy wymianie amora na kawałku sprezynu dotykajacej do talezyka zakąłdamy waz gumowy na pret i po problemie to samo robia w fabi w Skodzie- ten typ czesto tak ma, albo skrecasz koła kupujes smar w spreju silikonowy i psikasz w połaczenie sprezyny i talezyka w koło- cisznie na ok 2 mies, potem poprawka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:39, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Dzięki za podpowiedz. Jutro biegnę do garażu i dam się chyba na kawałek węża. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:50, 03 Wrz 2012 Temat postu: |
|
tak sie to robi [link widoczny dla zalogowanych] a fabia , polo, fox Audi A2 ( grupa VAG ) to to samo zawieszenie i te same problemy tylko tulejki w wahaczu w A2 nie sa plastikowo gumowe tylko metalowo gumowe, dlatego zawiecha jest trwalsza ale za to twardsze zawieszenie, dlatego do fabi niektórzy zakładaja tulejki z Audi A2, tak samo do golfa IV tulejki z Golfa R32 lub Audi S3
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 6:57, 03 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:28, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Podłożyłem kawałek gumy na całym obwodzie sprężyny siedzącej na kielichu amortyzatora oraz kawałek gumy pod łożyskiem u góry. W kabinie jest o wiele ciszej a też wydaje mi się że o 40% lżej chodzi kierownica, od kiedy pamiętam zawsze wydawało mi się że jest jakieś to wspomaganie oporne. ubolewam nad faktem że takie dystanse gumowe nie są sprzedawane w tym modelu auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|