Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 17:20, 01 Lut 2018 Temat postu: wymiana serwa |
|
Witam. W moim A2 [1,4tdi BHC] padło serwo, więc wymieniłem na używkę. Po ok pół roku problem pojawił się ponownie. Zdemontowałem i wykonałem sekcję ,,zwłok'' i okazało się, że w serwie jest olej i rozpuścił membranę. Zdecydowałem się na zakup nowego serwa, ale doszedłem do wniosku, że zanim go wymienię (jest drogie), to trzeba zregenerować pompę podciśnienia. Zakupiłem zestaw naprawczy (w sklepie wyszukiwali wg nr VIN ), wymontowałem pompę i okazało się po rozbiórce, że uszczelki nie pasują. Mam w związku z tym pytanie: czy jeśli zamówię ten ENT410002 zestaw, to w końcu będzie pasować? Moja pompa jak się okazało,to LUK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tommy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 13:05, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
Witam . Wspomniany zestaw pasuje, uszczelnienia wymienione, pompa i serwo zamontowane. Wymieniłem również zawór EGR i wyczyściłem przepustnicę (klapę gaszącą?). Ale mam teraz problem z uruchomieniem silnika . Proszę o jakąś informację jak odpowietrzyć układ paliwowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tommy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 17:51, 05 Lut 2018 Temat postu: |
|
No cóż koledzy nie jesteście wylewni, ale dałem sobie radę. Autko odpaliło i pyrka sobie. Napiszę przynajmniej dla tych, co tego nie robili. Skorzystałem z ręcznej gumowej gruszki z zaworkiem zwrotnym i podpiąłem ją do przewodu zasilającego pompę paliwa (zespół pomp z pompą Vacum). Udało się odpowietrzyć układ. Jak ktoś będzie ciekawy, to mogę podać jak wymienić servo bez odpinania przewodów hamulcowych od pompy (nie trzeba potem odpowietrzać układu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadziktoja
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zachodniopomorskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:13, 08 Gru 2021 Temat postu: |
|
Witam. Mam problem z syczacym pedalem hamulca. Oryginalne serwo według mechanika padło. Pierwsze podejście: zamowienie nowego serwa firmy ATE i wymiana. Okazało się po zamontowaniu, że serwo dalej syczy. Oddaliśmy serwo na gwarancję i kupiliśmy kolejne nowe. Po zamontowaniu spokój był przez jeden dzień. Syczenie znowu spod pedału hamulca. Tyle, że tym razem zaczynało syczec przy wciskaniu pedału, a przestawało po ruszeniu autem. Przyszła zima i ABS zaczął pracować przy hamowaniu - charakterystyczne odbijanie hamulca. Od tego czasu znowu syczy nie ważne czy stoję czy jadę. Mechanik zgania na serwo. I chce mi kupić używkę oryginalne bo twierdzi, że te ATE jakieś muszą być wadiwe. Ale ja mam wątpliwości co do jego wiedzy i fachowości. Zaufany mechanik, który niestety rozchorował się mówi mi że po wymianie serwa coś trzeba wyregulować. I mam składać reklamacje u tamtego. Tyle, że ja mam dość już mechaników. Nikomu nie można ufać. Kasa poszła a jak syczało tak dalej syczy.
Podkreślę, że pompa vacuum jest nowa Boscha. Wymieniana po wymianie serwa. Pedał hamulca nie jest twardy jakoś szczególnie. Hamować hamuje, ale jakby z lekkim opóźnieniem i jakby więcej siły muszę włożyć w hamowaniu nagłym by zatrzymać auto.
Proszę o poradę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
CARISMA
Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koluszki/Łódź Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:35, 24 Sie 2022 Temat postu: |
|
no i mnie dopadł syczący pedał hamulca, jak wcisnę to ginie nieszczelność, jak puszczę powraca syczenie. Hamulce są ale podejrzewam, że nieszczelność jest nieduża, teraz co robić, boję się, że wymiana serwa jak koledze u góry nie pomoże z syczeniem, ciekawe czy rozerwała sie membrana, czy jakaś nieszczelność na tłoczysku?...rozbierał to ktoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karl1977
Dołączył: 18 Cze 2019
Posty: 10
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:48, 22 Kwi 2023 Temat postu: |
|
Witam , mam pytanko czy da rade wymienić serwo bez odkręcania rurek od pompy hamulcowej i spuszczania płynu (wystarczy ją może tylko odchylić)?
Bo chyba będę musiał wymienić bo wywala mi błąd 812 ( przełącznik elektromagnesu ciśnienia hamulca) a niestety jest zamocowany w serwie ten czujnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karl1977
Dołączył: 18 Cze 2019
Posty: 10
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:42, 11 Maj 2023 Temat postu: |
|
[quote="Tommy"]No cóż koledzy nie jesteście wylewni, ale dałem sobie radę. Autko odpaliło i pyrka sobie. Napiszę przynajmniej dla tych, co tego nie robili. Skorzystałem z ręcznej gumowej gruszki z zaworkiem zwrotnym i podpiąłem ją do przewodu zasilającego pompę paliwa (zespół pomp z pompą Vacum). Udało się odpowietrzyć układ. Jak ktoś będzie ciekawy, to mogę podać jak wymienić servo bez odpinania przewodów hamulcowych od pompy (nie trzeba potem odpowietrzać układu)[/quot
Podpowiesz jak wymienić serwo bez odkręcania przewodów ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|