Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:14, 27 Wrz 2012 Temat postu: Montaż hamulców tarczowych na tył Audi A2 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
max_mind
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:34, 08 Gru 2013 Temat postu: |
|
Od czego ten zestawik polo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
neo292
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:28, 19 Lip 2014 Temat postu: |
|
Wie ktoś Jaki byłby przybliżony koszt takiej wymiany i ile części?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
witek1234
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 6:32, 17 Kwi 2016 Temat postu: |
|
witam robił ktoś taki swap?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
witek1234
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 7:57, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
ja zamierzam mógłby ktoś sie wypowiedzieć kto to robił czy trzeba lewarek ręcznego wymieniać linki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:29, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Lewarek ręcznego wymieniać nie trzeba ale linki już tak (inna długość i inne zakończenie linek).
Najlepiej będzie jak kupisz całą belkę z hamulcami + linki.
Do tego pewnie końcowe przewody hamulcowe trzeba będzie zmienić (podejrzewam że tylko końcowe elastyczne).
Robiłem kiedyś przekładkę hamulców bębnowych na tarczowe ale w innym Audi niż A2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:19, 27 Sie 2017 Temat postu: |
|
Zrobiłem taki swap i lewarek od ręcznego raczej trzeba wymienić. Ja będę wymieniał. Bez wymiany ręczny będzie lekko zaciągnięty mimo poluzowania linki na max.
Taką zmianę można zrobić trochę inaczej. Po pierwsze taniej jest kupić tylną belkę od 1,6 FSI tam zawsze były z tyłu tarcze, niż kupować adaptery do zacisków hamulcowych.
Przewody hamulcowe można dorobić samemu z kombinacji przewodu miedzianego kupionego na odcinki odpowiedniej długości + przewody elastyczne od Audi A3.
Kupując belkę z piastami można wszystko poskładać na belce i tylko demontaż montaż belki.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:02, 24 Wrz 2017 Temat postu: |
|
A to napewno wina budowy recznego a nie linek? Linki sa inne przy bebnach i przy tarczach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:50, 17 Paź 2017 Temat postu: |
|
Oczywiście linki wymieniłem na takie do hamulców bębnowych, więc wnioskuję, że to jest wina dźwigni zmiany biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dice111
Dołączył: 11 Maj 2021
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Těšin
|
Wysłany: Wto 9:17, 10 Paź 2023 Temat postu: |
|
Jw. najlepiej kupić cała belke z 1.6 FSI i przygotować sobie wszystko poza autem. Obie linki trzeba zmienić na takie pod hamulce tarczowe (co ciekawe ETKA podaje chyba ze 3 rodzaje). Jaki lewarek ? Nic więcej się nie rusza. Przewody hamulcowe również wymieniasz. Tez już niestety OE niedostępne, więc trzeba dorabiać miedziane. Swap ogólnie polecam, lepszy ręczny, samochód lepiej hamuje i tarcza ładniej wygląda przy alufeldze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|