Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trepek

Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Śro 6:23, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
Jak przykleisz klejem do szyb to nie ma prawa puscic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Tede

Dołączył: 05 Maj 2017
Posty: 157
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:22, 08 Lis 2017 Temat postu: |
|
Operacja zakończona sukcesem.
Gdybym miał to robić ponownie to bym się już z tym nie bawił tylko kupił klapę za 150zł i ją po prostu wymienił w całości.Sporo roboczogodzin wyszło na ten zabieg.Gdy przykręciłem lotkę aby zobaczyć jak wygląda,musiałem ją jeszcze odmalować bo fabryczna farba nie wyglądała jak nowa.
Ostatecznie przykleiłem klejem gdzie poszło ok 1/3 tuby choć mi się zdaje że dałem go za mało bo podczas przykręcania myślałem że wyjdzie bokami a on z pod spodu może wystaje ok 1mm ,no chyba że idealnie udało mi się nałożyć odpowiednią warstwę.
Przykręciłem śrubą gdzie dałem centymetrową podkładkę gumową abym nie przesadził z dokręceniem żeby szyby nie uszkodzić.Dokręciłem na tyle aż widziałem że szyba powoli zaczynała się uginać do ramy.Na drugi dzień poluzowałem śruby o 2 obroty i tak to zostawiłem.Jakoś nie mam zaufania do samego kleju a śruba w niczym nie powinna przeszkadzać gdyż jest tylko lekko dokręcona.Na samych śrubach bez kleju jeździłem kilka dni i też trzymało.
Bez przykręcenia do szyby nawet na sam klej nie było by opcji abym go docisnął tak mocno aby uszczelki się wpasowały do szyby,i jeszcze do tego pozycjonowanie bo fabrycznie przykręcony jest z dużą siłą.
Tak więc rozwiercenie i tak było konieczne aby nie było śladu że ktoś przy lotce coś majstrował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|