Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:03, 21 Wrz 2013 Temat postu: demontaż wlotu powietrza do wentylacji. |
|
Potrzebuję informacji nt. sposobu demontażu centralnego wlotu powietrza do wentylacji. Chodzi o ten duży wlot znajdujący się na kolektorem dolotowym. Czy aby go zdemontować trzeba zdejmować ramię wycieraczki i podszybie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:11, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Odkrecany od strony komory silnika na 2 nakrętki chyba nr 10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:59, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
A masz może jakich rzut z ETKI, bo przyglądałem się temu i jestem prawie pewien, że tak nie jest. Śruby są od góry a wewnątrz nie widzę żadnych nakrętek. Chyba, że są zaślepki jakieś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:15, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
ja jestem pewny bo kiedys sciagałem go jak egr czysciłem..tak jak pinkfloyd napisał dwie albo czy nakretki 10 po bokach tego wlotu tylko musisz mieć sporą przedłużke na klucz nasadke,nie musisz sciągać podszybia..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:07, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
są 3 nakrętki 10 którymi ten tunel jest przykręcony do grodzi przedniej natomiast ten wlot ewidentnie jest przymocowany do podszybia w 2 miejscach i nie są to zatrzaski także już nie wiem. Odkręciłem te 3 nakrętki 10 ale nawet to drgnie i można to połamać, bo to jakaś forma styropienu albo pianki jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:26, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Jest pokazane w instrukcji naprawy silnika wycieraczek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:57, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
max_mind
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:00, 11 Gru 2013 Temat postu: |
|
Niestety ale ta instrukcja ma się nijak do mojego A2 podejrzewam ,że ten sam problem ma maxfly, mianowicie w podszybiu nie ma otworów demontażowych. Aby odkręcić te śruby należy zdjąc uszczelke wokół komory silnika( jej górną częsć) i odchylić delikatnie podszybie od karoseri, pomiędzy najlepiej wsadzić trzonek śrubokręta. W ten oto sposób śruby mamy jak na dłoni, no prawie. Przygotowujemy torx ale nie na grzechotce ponieważ nie ma na nią miejsca i lecimy z tematem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:25, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
Uzupełnię ten temat o zdjęcia tego wlotu. Są dwa rodzaje podszybia, w starszych modelach dwa wkręty trzymają ten wlot od góry no i trzy nakrętki na grodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Czw 20:28, 30 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|