Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:53, 16 Lut 2013 Temat postu: Wymiana zegarów |
|
Witam
Proszę o poradę w sprawie wymiany zegarów. Otóż w swoim autku posiadam zegary z pierwszych serii tj. bez chromowanych obwódek. W sumie to nic do nich nie mam bo działają jak trzeba tylko wyglądają trochę smutno . W związku z tym czy możliwa jest wymiana całych zegarów na nowsze z chromami a raczej pseudo chromami ponieważ w oryginale to chyba jest srebrna farba tak naprawdę? . Jeśli nie wymiana w całości to czy możliwe jest rozłożenie zegarów na części i zamiana samych frontów?. Będą one ze sobą kompatybilne?.
Z drugiej strony, mogę kupić i wymienić całe zegary, tylko jaki przebieg będą one wskazywać?. Czy możliwe jest skorygowanie przebiegu na zegarach Vagiem tak aby dopasować wskazania do aktualnego stanu?. Czy odpinając zegary z samochodu będę musiał przeprowadzić adaptację nowych?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:16, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
Po pierwsze w zegarach jest pin i immobilizer za pomocą commandera lub innego programu trzeba go zczytac i zaprogramować w nowych zegarach i wykasować vin poniewaz tam jest zapisany co będzie widać na vagu juz zawsze,zegary pasują benzyna-benzyna, diesel-diesel tylko i wyłącznie rocznik nie wazne, najtaniej zlozyc ringi chromowe na zegary, trzeba sie pobawic ale mozna przelozyc same zegary ale to nie oplacalne, lepiej jak tak robisz kupić zegary z pelnym fis ok 300zl i manetke do kompa i podlaczyc i juz przeprogramować żeby mieć pelny komputer korekcja przebiegu to juz pryszcz 😊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:23, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi sie wydaje ze dopasujesz od innego auta kumpel takie kupil niewiem od jakiego auta czy zmniejszyl je jakoswyciol kawalek tez ma a2,mozesz zapytac sprzedajacych na allegro o srednice i cos napewno dopasujesz..a tu masz drugiego linka w orginale do a2
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba ze wolisz liczynik zmieniac ale po co..jeszcze zaplacisz za korekte licznika do 100zl..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Sob 8:26, 16 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:42, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
Na allegro są ramki chrom do A2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:46, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
Tutaj też, można kupić ramki do A2:
[link widoczny dla zalogowanych]
...z tym, że to jednak nie to samo co oryginał. Dlatego też zastanawiam się nad opcją:
[link widoczny dla zalogowanych]
i przełożeniem samego frontu na moje zegary + mała korekta zadrapania z lewej strony. Czy taka operacja ma szanse powodzenia?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:14, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
Podjedz do kogoś co robi chipy lub elektronikę vag ze swoimi kluczykami 30 min i masz przerzucone i zaprogramowane, koszt nie powinien przekroczyć 200zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:44, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
Mam pytanie - otóż przymierzam się do małego swapa zegarów w moim samochodzie. Zamierzam zmienić jedynie przednią część (tą ze srebrnymi obramowaniami zegarów) a całą elektronikę zostawić w oryginale. Operacja będzie się jednak wiązać z wyjęciem licznika z samochodu i co za tym idzie jego odłączeniem od instalacji. Mam obawy o ewentualne rozkodowanie się immobilizera ale zakładając, że przed całą operacją odłączę akumulator, zrobię co trzeba a następnie poskładam wszystko do kupy i na końcu ponownie podłącze aku, to chyba nic złego nie powinno się wydarzyć?.
Dawcę zdołałem kupić za całe 40 zł w naprawdę dobrym stanie więc chyba warto spróbować .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sagemini dnia Pią 20:51, 04 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:56, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
sagemini napisał: | Mam pytanie - otóż przymierzam się do małego swapa zegarów w moim samochodzie. Zamierzam zmienić jedynie przednią część (tą ze srebrnymi obramowaniami zegarów) a całą elektronikę zostawić w oryginale. Operacja będzie się jednak wiązać z wyjęciem licznika z samochodu i co za tym idzie jego odłączeniem od instalacji. Mam obawy o ewentualne rozkodowanie się immobilizera ale zakładając, że przed całą operacją odłączę akumulator, zrobię co trzeba a następnie poskładam wszystko do kupy i na końcu ponownie podłącze aku, to chyba nic złego nie powinno się wydarzyć?.
Dawcę zdołałem kupić za całe 40 zł w naprawdę dobrym stanie więc chyba warto spróbować . |
sprawa banalna i nic się nie stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:58, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za info, jutro chyba będę ogarniał temat. Dam znać czy przeszczep się przyjął i jak czuje się pacjent . Jak wszystko pójdzie zgodnie z planem to o samopoczucie właściciela pytać nie będzie trzeba .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:02, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
tak spokojnie mam nawet foty, ale ja zmieniałem na ramki z s-line takie szare, wrzucać nie musze bo sprawa bardzo prosta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sagemini
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:48, 12 Paź 2013 Temat postu: |
|
Potwierdzam - wymiana frontowej części zegarów zajmuje może 20 min. i jest naprawdę banalnie prosta. Dla osób zainteresowanych taką modyfikacją dodam jedynie, że bez problemu na dawcę nadają się zegary z "anglika". U siebie do diesla zaadaptowałem właśnie front zegarów z anglika wyciągniętych z wersji benzynowej. Wszystko pasuje idealnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|