Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Czyszczenie połaczeń masowych w Audi A2

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 7:08, 24 Kwi 2013 Temat postu: Czyszczenie połaczeń masowych w Audi A2

W A2 dość szybko dochodzi do zwiększenia oporności przewodów masowych z uwagi na fakt ich połączenia do aluminiowego nadwozia czego nie doświadczymy w innych samochodach w takim nasileniu, wystarczy zmierzyć miernikiem napięcie dochodzące bezpośrednio do alternatora po zdjęciu kapturka z przewodu i do akumulatora i gniazda zapalniczki, zmierzyć na biegu jałowym i po obciążeniu wszystkimi odbiornikami, większy spadek niż 0,3V ( alternator- akumulator, zapalniczka ) oznacza ze przewody trzeba oczyścić, mi po czyszczeniu napięcie po obciążeniu spada ale minimalnie wcześniej spadało nawet o 1V i przygasały światła w trakcie kręcenia kierownica na postoju. Poniżej umiejscowienie przewodów, pierwszy pod pompa ABS dojście po wyciągnięciu lewego reflektora i z dołu pod rozrusznikiem- oczyscic sam kabel i nadwozie w miejscu połączenia, oczyścić klemę minusowa akumulatora i po lewej stronie do nadwozia po dywanikiem


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 7:10, 24 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 17:09, 24 Kwi 2013 Temat postu:

co prawda to prawda, po skręceniu kierownicą na postoju jest widoczne gołym okiem to przygasanie światełek, jutro się zabieram za te miejsca które tak ładnie oznaczyłeś a dodatkowo oczyszczę przewód alternatora który wcześniej też oznaczyłeś. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 13:42, 25 Kwi 2013 Temat postu:

Gdyby ktoś miał problemy ze znalezieniem link do tematu na innym forum, też są zdjęcia + rozpiska wszystkich punktów uziemienia.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 14:56, 25 Kwi 2013 Temat postu:

Witam, jestem po wypolerowaniu trzech miejsc w których przewód masowy dotyka karoserii i muszę przyznać że w moim przypadku efektu to nie przyniosło, światełka dalej przygasają jak przygasały. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:06, 25 Kwi 2013 Temat postu:

Na tym Angielskim forum pisał użytkownik który miał wypadanie zapłonów i po czyszczeniu mas przeszło Bardzo szczęśliwy Ja też sobie wyczyszczę.
Czyściłeś ten za lampą, ja kierowcą przy siedzeniu pasażera i który jeszcze ? Bo są też przy drzwiach przednich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:14, 25 Kwi 2013 Temat postu:

Czyściłem za lewą lampą pod pompą ABS i jej drugą stronę przy rozruszniku. Nie znalazłem tej w środku pod dywanikiem bo myślałem że jest z przodu a jak w domu spojrzałem na zdjęcie to ona jest z tyłu koło kanapy chyba. Dodatkowo wyczyściłem oba klemy przy akumulatorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:17, 25 Kwi 2013 Temat postu:

Na zdjęciu kolegi PinkFloyd jest przewód inaczej nisz w silnikach AUA. W moim przypadku jest dłuższy kabel i jest on zawijany pod osłoną rozrusznika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:59, 25 Kwi 2013 Temat postu:

W sumie ten w środku za kierowca jest tak samo ważny jak minus na akumulatorze poniewaz go odłączając nie ma zasilania w samochodzie czyli tam z aku jest glowne polaczenie do karoserii. Fabrycznie jest za slabo przykrecony a masa musi byc dobrze trzeba oczyścić śrubę kabel podkladke i karoserie w miejscu przykręcenia i mocno dokręcić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:02, 02 Maj 2013 Temat postu:

Też jestem po czyszczeniu. Zmian nie widzę ale zaśniedziałe były. (robiłem pod maską i w nogach pasażera za kierowcą. Dzisiaj zrobię masę przy bezpiecznikach bo zakładam DRL

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 11:44, 02 Maj 2013 Temat postu:

Roznica pewnie jest w poziome ladowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 7:28, 03 Maj 2013 Temat postu:

wyczyszczone połączenie za kierowcą, przy nogach pasażera, prawda jest taka że to miejsce wyglądało jakby wczoraj było dopiero montowane. światełka przygasają dalej ale mam tą świadomość że jest lepsze ładowanie. Przyczyną przygasających świateł pewnie jest prądożerne wspomaganie układu kierowniczego. Ja po założeniu kuł letnich 195 nie jestem zadowolony z działania wspomagania, chodzi opornie i jest dużo gorsze jak przy kołach z oponami zimowymi o szerokości 185. Przy kołach 185 jest o wiele cichsze i w zakręty wchodzę ja w masełko. Nic tylko czekać do zimy i zmieniać koła z zestawem opon zimowych. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 17:21, 03 Maj 2013 Temat postu:

A słychać Ci wspomaganie jak jedziesz bardzo powoli na mocno skręconych kołach ? U mnie jest wyraźnie słyszalne, im szybciej jadę tym ciszej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:21, 03 Maj 2013 Temat postu:

Jak za slabo masz wspomaganie to przekoduj na mocniejsze seryjnie jest standard jest wersja dla inwalidów nie polecam przy szybkiej jeździe za mocno wspomaga, soft na to zrob , standard i sport.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:59, 06 Maj 2013 Temat postu:

Na naszym forum ktoś napisał że zmianę siły wspomagania można zrobić na legalnym oprogramowaniu, czy jest to prawda. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 10:09, 06 Maj 2013 Temat postu:

tobi71 napisał:
Na naszym forum ktoś napisał że zmianę siły wspomagania można zrobić na legalnym oprogramowaniu, czy jest to prawda. Pozdrawiam.


Potrzebne materiały: Kabel ze złączem OBDII, program VCDS
Przewidywany koszt: koszt kabla + program (oryginał VCDS to ok 1500zł)

Czas wykonania: 10 minut
Opis działań:

Uruchamiamy program i przechodzimy do wyboru pojedynczych modułów. Klikamy na
• 44 wspomaganie kierownicy
a następnie
• 07 kodowanie
x od 1 do 9
001x0
00110 - Normalna siła wspomagania dla ciężkich wozów
00130 - Komfortowa wyższa siła wspomagania przy małych prędkościach dla ciężkich wozów
00140 - Normalna siła wspomagania dla lekkich wozów
00150 - Komfortowa wyższa siła wspomagania przy małych prędkościach dla lekkich wozów
00160 - Handicap - najwyższa siła wspomagania

Wbrew pozorom można to zrobić zwykłym kablem, nie trzeba używać na szynie CAN.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 10:51, 06 Maj 2013 Temat postu:

Super porada, dziękuje, jak mogę sprawdzić jaki mam ustawiony stopień wspomagania?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 11:12, 06 Maj 2013 Temat postu:

Wszystko jest wyżej są podane kody

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 19:15, 08 Maj 2013 Temat postu:

Dałem sobie spokój z kombinowaniem w module wspomagania kierownicy z prostego powodu, żaden piracki program typu VAG, POL_VAG, itp nie może nawiązać komunikacji z tym modułem. Jak również nie jestem w stanie odczytać odpowiednich bloków a w tym przypadku też nie wiem na jakiej wartości (sile) ustawione jest moje wspomaganie kierownicy. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:05, 08 Maj 2013 Temat postu:

Leci po szynie can i potrzebny vcds

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 20:06, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
heniekk59
 
 


Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Śro 18:14, 18 Wrz 2013 Temat postu:

panowie ktoś rozwiązał ten problem z tym przygasaniem,mruganiem tych świateł bo też mam ten problem nawet alternator regenerowałem dodatkową masę dałem przy silniku i dalej bez efektu jest lipa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin