Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:26, 06 Sty 2013 Temat postu: Naprawa mechanizmu wycieraczek |
|
Jak wiadomo jak w kazdym modelu grupy vag po czasie wycieraczki zaczynaja pracować coraz wolniej az do chwili az sie zatrzymają w wyniku czego czesto dochodzi do zatarcia silniczka. Wine ponosi woda przedostająca sie na ośki ramion wycieraczek. Poniżej zdjecia jak zdemontowac mechanizm. Po demontazu nalezy wyczyścic wszystko odrdzewiaczem ( oski i tulejki ) i poprawic drobnym papierem i nanieśc odp. ilość smaru ( ja uzywam gestego smaru w wyniku czego niedopuszcza on do wnetrza wody- najlepiej taki do hamulców nie spływa i nie zastyga ) - dzieki temu na kilka lat spokój i wycieraczki w 1 połozeniu smigaja po szybie w zawrotnej predkości
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 14:45, 06 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 19:49, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
a ja mam pytanie jaki numer ma ten silniczek mechanizm bo 3 raz w ciągu roku nie mam zamiaru tego naprawiać .
na alledrogo nie ma ani fabi ani polo tylko do vw i tylko do tyłu
wycieraczka przestaje pracować ale nie z powodów mechanicznych tylko elektrycznych coś tam na tych ścieżkach nie halo co to rozbiorę podoginam styki to po jakimś czasie padnie . tak jak dziś 5 rano deszcz a tu wycieraczki zdechły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:32, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
Cześć berthold,
<a href="http://www.partscats.info/audi/en/?i=cat_vag_models&brand=au&number=1163&set=1166&ein=2002&f=248&hauptgr=1234567890&hg=9&grf=095500248&bf=95500&hgug=955&ug=55&parent_id=995871">zerknij na linka, pozycja numer 1 --> P/N: 8Z0955113</a>
Kosztuje to na Alledrogo 100 zł + transport:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu trochę tańszy od Anglika, według Etki silnik powinien pasować do standardowego Europejczyka:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Pią 21:39, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 19:25, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
beerkoff napisał: | Cześć berthold,
<a href="http://www.partscats.info/audi/en/?i=cat_vag_models&brand=au&number=1163&set=1166&ein=2002&f=248&hauptgr=1234567890&hg=9&grf=095500248&bf=95500&hgug=955&ug=55&parent_id=995871">zerknij na linka, pozycja numer 1 --> P/N: 8Z0955113</a>
Kosztuje to na Alledrogo 100 zł + transport:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu trochę tańszy od Anglika, według Etki silnik powinien pasować do standardowego Europejczyka:
[link widoczny dla zalogowanych] |
super , dzięki za pomoc przynajmniej teraz znam numer tego silniczka bo powoli wysiadam dziś na 3 stopniowej temperaturze rozbierałem to wszystko fajnie w łapach działa jak ta lala po zabudowie też jak najbardziej potem wędzenie wędlin do ciemna i po odpaleniu wycieraczki znów nie działają , GROZA
ale szukał bedę nowej bo stara może działać tak jak ta moja a to by mnie przerosło , już nawet mam pomysł aby wyeliminować te styki ślizgowe i wciskowe tylko to na stałe polutować
ale po przeglądnięciu cen od 350 zł wzwyż to raczej będę to przerabiał na sztywno czyli wyeliminuję te 3 styki wciskowe i zobaczę co da się zrobić aby wywalić te ślizgowe , przecież tu chodzi tylko o obroty silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Sob 19:29, 22 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:51, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
Coś mnie wzięło na przeglądy i konserwacje
Dzisiaj zabrałem się za wycieraczki, PinkFloyd dobrze radzi aby tam zajrzeć zanim silnik wyzionie ducha. Zero smaru, suchutko a na datek powstały już wżery
Wszystko przeczyszczone, nasmarowane śmiga aż miło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 19:53, 31 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
GilasPL
Dołączył: 07 Gru 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:45, 07 Gru 2016 Temat postu: |
|
Audi A2 1.4 tdi wycieraczka zatrzymuje sie po paru centymetrach a jak sie ją podniesie to śmiga normalnie. Dzwoniłem do elektryka powiedział odrazu że nowy silniczek. I moje pytanko czy probować coś o czym piszecie powyżęj czy jednak kupić nowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|