Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Błąd 00810 pompa hamulcowa

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 18:50, 17 Paź 2012 Temat postu: Błąd 00810 pompa hamulcowa

Witam. Po podłączeniu VAG COM-a 311-2 pod auto i po diagnozie błędów w sterowniku hamulców - ESP pojawia się błąd '00810'. Myślę że jest on powodem moich problemów z hamulcami z przedniej osi.

******************************************
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8Z0 907 379 B
Component and/or Version: ESP 20 CAN V015
Software Coding: 10758
Work Shop Code: WSC 02154
1 Fault Found:
00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
******************************************


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 19:19, 17 Paź 2012 Temat postu:

kiedys miałem taki przypadek w Polo 9N ,był agregat ABS ze sterownikiem do wymiany.Próbowalismy wwpisac nowe kody, ale bez rezultatu. Pogrzebie w serwisówce i dam znać. Wraca po skasowaniu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 19:51, 17 Paź 2012 Temat postu:

Sprawdzę jutro czy błąd powraca. Zauważyłem podczas ostrego hamowania złą pracę układu ABS, mianowicie jest strasznie głośno w kołach a nie cicho i pulsacyjnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 5:35, 18 Paź 2012 Temat postu:

czy za błąd czujnika cisnienia w układzie hamulcowym '00810' może odpowiadać to że jedna sekcja w pompie hamulcowej ma o połowę słabszy przedmuch powietrza i czujnik to bierze pod uwagę? Podczas przeglądu pompy hamulcowej i po podłączeniu jej pod wąż z powietrzem własnie z jednej sekcji był o połowę mniejszy przedmuch powietrza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 6:18, 18 Paź 2012 Temat postu:

Czasami błąd ten wyskakuje jak czujnik stopu jest walniety i nie daje sygnału o hamowaniu, 80% przypadków uszkodzony czujnik G201 i G214 co może wiązać sie z twoimi problemami. Przed naprawa przewiduje sie najpierw kodowanie ponowne czujników (G200/G201/G214) celem wyeliminowaniaq innych przyczyn.

[link widoczny dla zalogowanych]

15.Drehzahlfühler vorne rechts -G45
◦aus- und einbauen => Seite 45-43
16.Geber -1- für Bremsdruck - G201
◦aus- und einbauen => Seite 45-20
17.Geber -2- für Bremsdruck - G214
◦aus- und einbauen => Seite 45-20
18.F83 Schalter für Bremserkennung
19.Magnetspule N247 für Bremsdruck
20.Warnkontakt für Bremsflüssigkeitstand F34

To co piszesz tez moze byc bo czujnik wyłapuje ta nieprawidłowośc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 6:19, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 7:46, 18 Paź 2012 Temat postu:

W jaki sposób przygotować się do ponownego kodowania tych czujników?
Interesuje mnie to dlaczego jedna sekcja ma o połowę mniejszą przepustowość, może czujnik to łapie i zgłasza błąd.
Co mam zrobić aby zakodować ponownie te czujniki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:11, 19 Paź 2012 Temat postu:

Witam ponownie, zakupiłem wysyłkowo zestaw naprawczy pompy hamulcowej na [link widoczny dla zalogowanych]

Pompa rozebrana całkowicie i czeka na nowe uszczelnienie, poza tym wszystkie podzespoły wyglądają jak nowe wraz z uszczelkami-gumami. Może ten zabieg coś pomoże i sekcja pierwsza nabierze w końcu pełnej mocy. Napiszcie jak ponownie zakodować czujniki G201 i G214. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:31, 19 Paź 2012 Temat postu:

Procedury adaptacyjne

Czujnik przyspieszeń bocznych (G200)


Wymagania:


Napięcie w aucie minimum 12,0 V


[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Sprawdź pole , wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 m/s2.
[Done, Go Back]
[Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne)
[Security Access - 16]
Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 063
[Go!]
Aktywuj Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK".
[Done, Go Back]
Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Sprawdź pole 2, wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 m/s2.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]



Czujnik ciśnienia hamulców 1 (G201)

Wymagania:


Napięcie w aucie minimum 12,0 V


[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -8.0 a +8.0 bar.
[Done, Go Back]
[Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne)
[Security Access - 16]
Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 066
[Go!]
Aktywuj Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK".
[Done, Go Back]
Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie.
[Measuring Blocks - 08]
Group 005
[Go!]
Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -3.8 a +3.8 bar.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]


Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85)


Wymagania:


Uruchom silnik.

Obróć kierownicę 1 obrót w prawo a następnie 1 obrót w lewo.

Przejedź krótki dystans po linii prostej na równym podłożu nie szybciej niż 20 km/h (kilka metrów wystarczy).

W momencie jak masz kierownicę prosto zatrzymaj się nie zmieniając pozycji kierownicy (koła na wprost).

Pilnuj aby kierownica nie skręciła się.

Nie gaś silnika.

Napięcie w układzie minimum 12,0 V.

[Select]
[03 - Brake Electronics]
[Coding-II - 11] lub (jeśli Coding-II niedostępne)
[Security Access - 16]
Wprowadź 40168, umożliwia dostęp do basic setting.
[Do it!]
[Basic Settings - 04]
Group 060
[Go!]
Aktywuj Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Po prawidłowym wykonaniu basic setting, pole 2 winno wskazać "OK".
[Done, Go Back]
Aby się upewnić że basic setting wykonano prawidłowo, sprawdź czujnik ponownie.
[Measuring Blocks - 08]
Group 004
[Go!]
Sprawdź pole 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 a +1.5 °.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Adaptacja krańcowego położenia kierownicy

(Silnik cały czas w ruchu)


Trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°)przez minimum 5 sekund.

Obracaj kierownicą w lewo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.

Obracaj kierownicą w prawo aż do oporu i przytrzymaj na końcu przez sekundę.

Wyprostuj i trzymaj kierownicę do jazdy na wprost (±10°).

Wyłącz silnik i zapłon.

Włącz zapłon.

Poczekaj 5 sekund.

Kontrolka wspomagania kierownicy powinna zgasnąć. Jeśli nie, wykonaj krótką jazdę próbną.

Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach VAG



[Wybór]

[03-ABS/hamulce]

[Nastawy podst. - 04]


Grupa "001"

[Idź!]

W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.

[Gotowe, powrót]

...i gotowe.





Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8.



[Wybór]

[03-ABS/hamulce]

[Nastawy podst. - 04]


Grupa "002"

[Idź!]

W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.

[Gotowe, powrót]

...i gotowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 9:33, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:33, 19 Paź 2012 Temat postu:

A co z czujnikiem ciśnienia hamulców 2 (G214) jak wygląda adaptacja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:42, 19 Paź 2012 Temat postu:

tobi71 napisał:
A co z czujnikiem ciśnienia hamulców 2 (G214) jak wygląda adaptacja?


gdzies mi uciekło w moich materiałach, poszukam to wrzucę, mówiąc twój zestawik uszczelek - przystepna cena jak za pizzę Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 9:42, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:47, 19 Paź 2012 Temat postu:

tu mam jak kodować
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:15, 19 Paź 2012 Temat postu:

jak poszło dam znać. Na razie to jesteś dla nas Wszystkich Wielki Guru. Dziękuję bardzo za poradę. Przyjdzie przesyłka , może w poniedziałek to się odezwę. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:29, 19 Paź 2012 Temat postu:

tobi71 napisał:
jak poszło dam znać. Na razie to jesteś dla nas Wszystkich Wielki Guru. Dziękuję bardzo za poradę. Przyjdzie przesyłka , może w poniedziałek to się odezwę. Pozdrawiam.


EE tam :oops: w USA to wogóle nie wiedza o co chodzi i o czym mówię, jakbym chciał to mógłbym 24h na dobę pracować. Kiedys facet z Philadelphia do mnie dzwonił o 5 rano, ze mu Jetta na ciepło gasnie i że wymienił juz kompa za 2000 zielonych w ASO i dalej to samo, w serwisie powiedzieli że mu to zrobię i powiedziałem mu że koszt u mnie 100 dolców za ekspres, oni nawet nie znaja się co to zimne luty przekaźnika 109 i jak komp nie sypie błedów i instrukcja nic nie mówi to zero incjatywy własnej. facet zrobił 600 mil aby to naprawic- paranoja, ale w temacie benzyn HEMI to nawet 0,001% wiedzy nie mam tak jak niektórzy tam i sie ucze Szczęśliwy ale za to A2 wzudza tam sensację


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 10:29, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 11:04, 19 Paź 2012 Temat postu:

Zawsze powtarzam że najlepsi fachowcy w każdej dziedzinie to samoucy. A jeszcze jak do tego dochodzi pasja i zaangażowanie to można góry przestawiać a niektórzy mają się za bystrzachy a tylko ludzi naciągają na kasę.
W Świeciu jest diagnosta od komputerów w naszych autkach a kolegę naciągnął na sterownik wart 1,300 zł. po wmontowaniu i adaptacji wszystkiego problem pozostał ten sam co był a kolega prawie szału dostał. Pomogła wizyta u starego dziadka który zmostkował coś kabelkiem i auto działało dalej, koszt usługi to 70 zł.
Uważam że na kolegę PinkFloyda można zawsze liczyć i to w każdej dziedzinie czy to VAG czy klamka kolega posiada ogromną wiedzę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 11:15, 19 Paź 2012 Temat postu:

Pierwsze praktyki w fabryce Audi miałem na A2 jak wchodziła do produkcji i tak mi ta miłośc została Szczęśliwy uczylismy się na gołym szkielecie i mówiłem sobie wtedy kupie taki Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 7:44, 21 Paź 2012 Temat postu:

Dla ciekawości obrazy pompy hamulcowej montowanej w silniku 1.4 'AUA'.






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 9:14, 21 Paź 2012 Temat postu:

doszukałes sie nieprawidłowosci? Szacun- ja nigdy nie naprawiałem tylko wymieniałem Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:55, 21 Paź 2012 Temat postu:

W poniedziałek lub we wtorek napiszę jak to wszystko działa. Pozostało jedynie odpowietrzyć układ hamulcowy. Jak i co to dam znać na pewno.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yonash69
 
 


Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Hajnówka
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 15:40, 08 Kwi 2013 Temat postu:

Witam , po podłączeniu vag wyskakują mi te oto błędy :

285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY
283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY


co z tym fantem zrobić ? prosze o pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 20:58, 09 Kwi 2013 Temat postu:

Może na początek wykasuj?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin