Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:42, 09 Lis 2015 Temat postu: VAG-COM sonda lambda - AUA |
|
Chyba mam strzeloną lambdę. Czy ktos moglby mi podac ktore bloki pomiarowe odpowiadaja za odczyt 1 i 2 sondy i jakie powinny byc napięcia graniczne ? Sprawdzałem w VAG-COM blok 31 i 36 ale podaje jakies dziwne wartosci, chyba nie ten blok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:48, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
A jakie błędy ci wyskoczyły ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:38, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
Błędow nie ma ale troche duzo mi pali bo wyszlo prawie 11 litrow po miescie na krotkich dystansach niemniej chyba za duzo. Troche juz porobiłem. Parametry podstawowe jak temp. podcisnienie ok wiec chcialem jeszcze rzucic okiem jak pracuje sonda na wykresie ale nie moge sie doszukac wlasciwych blokow pomiarowych. Korzystam z VAG-COM nie z VCDS. A opisy sa tam kiepskie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:53, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
Też się dziwiłem, że takie małe autko z silnikiem 1,4 może tyle brać
Kupiłem takie autko bo jak sprzedający na aukcjach pisali "bardzo ekonomiczne autko"
Ale jak za pierwszym podejściem mi wyszło 10,5 litra to też byłem w szoku.
U mnie żona robi odcinki po 2 km więc autko nawet się nie rozgrzeje dobrze, pewnie dlatego takie spalanie
Pisz co osiągnąłeś w tej sprawie bo też jestem ciekawy, co sprawdzić albo wymienić, mam VCDS-a więc pewnie też tym posprawdzam to co ty
Od dłuższego czasu zastanawiam się o aktualizacji sterownika silnika ale serwis nie chce tego robić - jest temat o tym na forum.
Poza tym ostatnio czytałem, że można ten sterownik wymienić na jakiś nowszy ze skody i moc będzie większa, a spalanie - nie wiadomo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:06, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
To dowiedz sie z ktorej skody i jaki nr sterownika - chetnie wymienie Zatankowalem dzis do pełna i zobacze po 200km teraz jak bedzie. W aucie wszystko wyglada na sprawne, termostat, czujnik temp., parametry wzorowo, jeszcze tylko sondy chce popatrzec jak chodza i czekam na info gdzie Przydało by sie tez map sensor sprawdzic w pelnym zakresie obrotow ale tez nie wiem ktory to blok pomiarowy. W ogole dziwi fakt ze nigdzie w sieci nie ma konkretnego opisu wszystkich blokow pomiarowych w VAG-COM, przeciez na tym silniku jezdzi polowa VW chyba...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Pon 21:08, 09 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:09, 09 Lis 2015 Temat postu: |
|
TNX !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:37, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
Odeniosę się jeszcze do tego wątku. Mianowicie takie są fakty u mnie:
- test obu sond na VAGu wychodzi "OK"
- sonda przed katem nie pracuje, stoi na 0,5V czyli dokladnie na srodku
- auto pali jak smok
- w spalinach resztki paliwa (analizaa spalin. zapach)
Dlaczego wiec test wychodzi ok a komputer nie wywala bledu. Podobno jest bardzo czuły na złą prace sondy. Na domiar zlego mam tą 5 przewodową czyli bardzo droga i ciezko o zaminnik, chyba ze z podmiana wtyczki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:02, 07 Mar 2016 Temat postu: |
|
U mnie też padła pierwsza sonda, udało mi się kupić drugą na allegro za 50 zł, oczywiście używkę
Sonda działa ale ......
Podczas jazdy w deszczu zapala mi się kontrolka silnika, gaśnie jak przestaje padać
Jak chcesz kupić to nie kupuj zamienników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:08, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
Problem w tym, że mam sonde 5 przewodową a nie 4 i za uzywke ktora pochodzic moze niedlugo chca nawet 200 zł. Z 4 przewodowa jest lepsza sytuacja. Znalazlem od polo 5 przewodiwke nową NGK, wtyczka dedykowana wiec raczej oryginał. Swoja stara dzis wymontowalem, wyglada ladnie. Wypaliłem na kuchenka gazowa 15 minut, jutro zobacze, jesli to nic nie da to wymiana...
Jako bonus, dzis w nocy kuna przegryzła mi do drutów nowiutkie przewody zapłonowe .... po co one to gryzą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:11, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
Wypalanie nic nie dało. Parametry bez zmian. Zamiawiam uzywke oryginał za 50 zeta o dziwo, tylko jedna taka oferta i gwarancja. Moze wreszcie spalanie wroci do normy. No nie ma wyjscia musi wrocic...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Wto 20:21, 08 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:46, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
Moja też jest 5-cio przewodowa z napisem 704 na wtyczce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:48, 08 Mar 2016 Temat postu: |
|
To sa sondy szerokopasmowe, zupelnie inna bajka niz zwykle. Przy okazji zglebilem temat diagnostyki sondy bardziej szczegolowo. VAGiem mozna uzyskac sporo informacji nt jej pracy i stanu. Ciekawa sprawa to np. parametr wskazujacy na stopien jej zuzycia bedacy pochodną amplitudy jaka sonda generuje czyli od ilu do ilu volt lata sygnał. Im mniejsza amplituda tym sonda bardziej zużyta a wskazuje na to w grupie 34 pole 3.
Wartość ta musi zawierać się powyżej 0.80. Dla nowej sondy wynosi ok. 1,99 i zmniejsza się wraz ze zużyciem.
U mnie jest w okilicy 0,5 wiec nie do przyjecia z reszta widac to po jej pracy w zakresie 0,45-0,53 czyli praktycznie zerowa regulacja... dziwi fakt ze komp nie wywala bledu w takiej sytuacji. Niby sygnał jest ale zero regulacji. U mnie akurat mieszkana jest caly czas za bogata...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:07, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
Mógłbyś wrzucić link do tych info. na temat bardziej szczegółowej diagnozy sondy VAGiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:21, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
Poniżej pełne opracowanie poszczególnych bloków.
Skrótowo ale konkretnie i raczej do ogarnięcia dla ludzików co mają podstawowe pojecie o regulacji lambda. Ale przynajmniej wiadomo gdzie czego szukać. Oczywiście w VCDS/VAG-COM w dziale 01-Silnik:
Grupa 030. Układ regulacji lambda.
1. Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem.
2. Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem.
W grupie 030 w polu 1 można zaobserwować kilkucyfrowy kod binarny, który zawiera status sondy przed katalizatorem. W polu 2 jest to samo, ale dla sondy za katalizatorem. Cyfry oznaczają, czy ogrzewanie sondy działa i czy kontrola sondy jest poprawna i aktywna. Wartość ta powinna oscylować między 111 (grzałka) i 011 (od grzałki). Dwie ostatnie cyfry mogą się wahać między 1-0, ale powinna być przede wszystkim 1.
1 działa, 0 nie działa - 1 bit - grzanie sondy, 2bit - sensor gotowy do pracy, 3bit aktywna kontrola (praca czujnika)
000-Brak sondy
100-Grzałka włączona
010-110-Sonda gotowa do pracy
011-111-Sonda pracująca
Grupa 031. Układ regulacji lambda.
1. Sonda przed katalizatorem wartość aktualna.
2. Sonda przed katalizatorem wartość zadana.
W grupie 031 wartości jakie będziemy obserwować oznaczają napięcie sondy lambda, które przekładają sie na wartość AFR-u mniej więcej tak : (1.5V)= 1 tj. 14.7:1 AFR, 0.85 = 12.5:1 AFR, 0.75 = 11:1 AFR itd. Jak łatwo wywnioskować AFR otrzymamy przez pomnożenie wartości pokazywanej przez sondę lambda przez 14,7. Przykładowo auto którego AFR wynosi 14:1 ( lambda 0,95 ) i utrzymuje tą wartość pod doładowaniem blisko odcięcia , ma mieszankę trochę za ubogą z kolei auto którego AFR wynosi 10:1 (lambda 0,70) i utrzymuje ta wartość pod doładowaniem blisko odcięcia , ma mieszankę zbyt bogatą. Pamiętajmy ze ubogi AFR jest naszym wrogiem , jazda ze zbyt ubogiej mieszance przez długi okres czasu to nieunikniona katastrofa. Idealnie jest jeśli na biegu jałowym widać 14.7:1 , przy średnich obrotach (granice 3,5 - 4 tys.) 13:1 , oraz przynajmniej 12:1 w okolicach odcinki .
Grupa 032. Układ regulacji lambda - wyuczone wartości adaptacji.
1. Wyuczone wartości lambda przy jałowym biegu (Add).
2. Wyuczone wartości lambda przy częściowym obciążeniu (Mul).
W grupie 032 pole 1 przedstawia stan wyuczonych wartości na biegu jałowym, pole 2 przedstawia stan wyuczonych wartości przy częściowym obciążeniu, czyli w czasie jazdy. Wartości te powinny oscylować jak najbliżej 0. Dopuszczalny przedział to od -10% do +10% (minus wskazuje pracę silnika na bogatej mieszance, a plus wskazuje pracę na ubogiej). Jeśli wartość osiągnie ok. 25% (jest to górna granica).
Add = additiv – usterka coraz słabiej uwidacznia się przy wzrastających obrotach. W przypadku zsumowanych (addytywnych) wartości wyuczonych czas wtrysku zostaje zmieniony o stałą wartość. Wartość ta nie jest zależna od podstawowego czasu wtrysku.
- Mul = multiplikativ – usterka coraz silniej uwidacznia się przy wzrastających obrotach. W przypadku wyuczonych wartości mnożonych (multiplikatywnych), dotyczy ona procentowej zmiany czasu wtrysku. Ta zmiana zależna jest od podstawowego czasu wtrysku.
Niskie wartości wyuczone lambda
- Niskie wyuczone wartości na jałowym biegu przy normalnych wartościach wyuczonych, przy częściowym obciążeniu: możliwe rozcieńczenie oleju (wysoki udział paliwa w oleju).
- Nieszczelny wtryskiwacz- sprawdzić wtryskiwacze.
- Za wysokie ciśnienie paliwa – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie.
- Stale otwarty zawór elektromagnetyczny zbiornika węgla aktywnego – sprawdzić zawór elektromagnetyczny.
- Uszkodzony czujnik masy powietrza G70 – sprawdzić czujnik masy powietrza.
- Uszkodzone podgrzewanie sondy lambda lub zabrudzenie sondy lambda – sprawdzić układ podgrzewania sondy lambda.
Wysokie wartości wyuczone lambda
- Wysokie wyuczone wartości na jałowym biegu przy normalnych wartościach wyuczonych przy częściowym obciążeniu: możliwe fałszywe powietrze w górnej części kolektora ssącego – sprawdzić szczelność systemu zasysania powietrza - dolot.
- Fałszywe powietrze między czujnikiem masy powietrza a klapą przepustnicy.
- Niedrożny wtryskiwacz – sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa.
- Uszkodzony czujnik masy powietrza G70 – sprawdzić czujnik masy powietrza.
- Za niskie ciśnienie paliwa – sprawdzić ciśnienie paliwa i utrzymywane ciśnienie.
- Fałszywe powietrze – uszczelka kolektora wydechowego.
- Uszkodzony układ podgrzewania sondy lambda lub zabrudzenie sondy lambda – sprawdzić układ podgrzewania sondy lambda.
Grupa 033. Układ regulacji lambda.
1. Regulator lambda dla sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem.
2. Napięcie sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem.
W grupie 033 obserwujemy w polu 1 tzw. korektę lambda krótkoterminową wskazywana wartość musi oscylować w pobliżu 0. Jeżeli zostanie wskazana stała wartość 0 to znaczy, że układ regulacji lambda przełączy się z regulacji na sterowanie.
W polu 2 widzimy aktualne napięcie sondy lambda przed katalizatorem, właściwe dla tego silnika na biegu jałowym to 1,5V które daje 14,7:1 AFR czyli teoretycznie idealny stosunek stechiometryczny co oznacza, że na 14,7 jednostek wagowych powietrza potrzeba 1 jednostkę wagową paliwa. Przy ocenie AFR warto zwrócić uwagę na grupy 031 i 033 razem.
Grupa 034. Układ regulacji lambda- diagnoza sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem (sprawdzanie stopnia zużycia sondy lambda, kontrola trwania okresu).
1. Obroty silnika.
2. Temperatura katalizatora.
3. Czas trwania okresu sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem.
4. Wynik sprawdzania stopnia zużycia sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem
W grupie 034 pole 2 mamy temperaturę katalizatora, która najprawdopodobniej pochodzi z pierwszej sondy lambda. Nie jest to co prawda czujnik ETG, ale jest dosyć blisko kolektora i po ostrzejszej jeździe możemy tam zerknąć i mieć jakiś odniesienie co do temperatury spalin.
W nastawach podstawowych można przeprowadzić test sondy lambda przed katalizatorem.
1. Wejdź w nastawy podstawowe (04 Basic Settings) min. temp. katalizatora 350*C
2. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczać), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć.
3. W ostatnim polu pojawi się napis test ON, trzymaj tak, aż nie pojawi się wynik testu:
B1-S1 OK lub B1-S1 NOT OK. W polu 3 pojawi się aktualna wartość trwania okresu, która określa czas między dwoma przeskokami napięcia (np. bogata – uboga – bogata) sondy lambda i stanowi wzorzec dla stanu zużycia sody lambda. Wartość ta musi zawierać się powyżej 0.80. Dla nowej sondy wynosi ok. 1,99 i zmniejsza się wraz ze zużyciem.
Oporność grzałki we wtyczce 3-4 pin ok. 3.8?.
Oporność na pinach we wtyczce 2 i 6pin ok. 100 ?.
Grupa 035. Nie dotyczy.
Grupa 036. Kontrola sondy lambda za katalizatorem.
1. Napięcie sondy lambda za katalizatorem.
2. Wynik sprawdzania stopnia zużycia sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem.
W grupie 036 w nastawach podstawowych można przeprowadzić test sondy lambda za katalizatorem.
1. Wejdź w nastawy podstawowe (04 Basic Settings).
2. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczać), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć.
3. W drugim polu pojawi się napis test ON, trzymaj tak, aż nie pojawi się wynik testu:
B1-S2 OK lub B1-S2 NOT OK.
Grupa 037. Układ regulacji lambda za katalizatorem.
1. Obciążenie silnika.
2. Napięcie sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem.
3. Czas zatrzymania regulatora lambda przed katalizatorem.
4. Wynik (test WŁ./test WYŁ/system sprawny/niesprawny).
W grupie 037 możemy przeprowadzić test sondy lambda za katalizatorem. Z reguły po przeprowadzeniu testu w grupie 036 wynik testu pojawia się także tu automatycznie. Jeśli jednak nie będziesz miał wyniku postępuj analogicznie jak w grupie 036.
Grupa 038. Nie dotyczy.
Grupa 039. Nie dotyczy.
Grupa 040. Nie dotyczy.
Grupa 041. Układ podgrzewania sond lambda za i przed katalizatorem.
1. Rezystancja układu podgrzewania sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem.
2. Układ podgrzewania sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem [Podgrzewania przed katalizatorem włączone. Podgrzewanie przed katalizatorem wyłączone].
3. Rezystancja układu podgrzewania sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem.
4. Układ podgrzewania sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem [Podgrzewania za katalizatorem włączone. Podgrzewanie za katalizatorem wyłączone]
Grupa 042. Nie dotyczy.
Grupa 043.Układ regulacji lambda za katalizatorem.
1. Obroty silnika.
2. Temperatura katalizatora.
3. Napięcie sondy lambda za katalizatorem.
4. Wynik sprawdzania sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem.
W grupie 043 możemy zarówno podejrzeć pracę sondy lambda za katalizatorem jak i wykonać test na jej sprawność. Wynik testu podobnie jak w grupie 037 powinien pojawić się po wykonaniu testu w grupie 036, jeśli jednak po tym nie będzie widoczny, postępujemy analogicznie do grupy 036.
Grupa 044. Nie dotyczy.
Grupa 045. Nie dotyczy.
Grupa 046. Układ regulacji lambda- sprawdzanie działania katalizatora.
1. Obroty silnika.
2. Temperatura katalizatora.
3. Zachowanie się amplitudy.
4. Wynik sprawdzania wymienialności katalizatora
(test wyłączony/test włączony/katalizator B1 prawidłowy/katalizator B1 nieprawidłowy)
W grupie 046 możesz przeprowadzić test na sprawność katalizatora, aby test w ogóle się rozpoczął musi być poprzedzony testem sondy lambda przed katalizatorem w grupie 034, następnie:
1. Wejdź w nastawy podstawowe (04 Basic Settings) min. temp. katalizatora 550*C
2. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczać), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć.
3. W ostatnim polu pojawi się napis test ON, trzymaj tak, aż nie pojawi się wynik testu:
Cat B1 OK lub Cat B1 NOT OK.
Grupa 047. Nie dotyczy.
Grupa 048. Nie dotyczy.
Grupa 049. Nie dotyczy.
Grupa 099. Układ regulacji lambda- stan pracy układu regulacji lambda.
1. Obroty silnika.
2. Temperatura płynu chłodzącego.
3. Kontrola regulacji lambda przed katalizatorem (korekta krótkoterminowa).
4. Stan pracy układu regulacji lambda [Regulacja ? włączona lub wyłączona]
W grupie 099 pole 4 możemy podejrzeć jak przebiega regulacja sondy lambda.
O2-Reg.ON- Sonda działa, koryguje skład mieszanki.
O2-Reg.OFF- Sonda jest wyłączona nie koryguje składu mieszanki.
Przy wyborze (04) Basic Settings- nastawy podstawowe możemy wymusić wyłączenie sondy, a następnie wracając do (0 Measuring Blocks- bloki pomiarowe włączyć ją z powrotem.
Funkcja ta może okazać się przydatna kiedy szukamy przyczyny usterki, a chcemy wykluczyć układ regulacji lambda.
Grupa 001. Ogólne dane.
1. Obroty silnika.
2. Temperatura płynu chłodzącego.
3. Kontrola regulacji lambda przed katalizatorem (korekta krótkoterminowa).
4. Wymagania regulacji ustawienia podstawowego
Znaczenie 8-pozycyjnego bloku liczbowego z grupy 001 kanał 4.
1. Nie rozpoznano żadnej usterki w diagnozie własnej, brak błędów w pamięci.
2. Temperatura katalizatora osiągnięta.
3. Kompresor klimatyzacji wyłączony.
4. Rozpoznanie biegu jałowego.
5. Układ regulacji lambda działa prawidłowo.
6. Przepustnica zamknięta.
7. Obroty silnika poniżej 2000/min.
8. Temperatura płynu chłodzenia powyżej 80*C.
Warunek spełniony = 1; Stan niespełniony = 0
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Śro 23:29, 09 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:55, 09 Mar 2016 Temat postu: |
|
Dzięki
Sporo ciekawej wiedzy do testów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:11, 11 Mar 2016 Temat postu: |
|
Załozylem uzywke i jest jeszcze gorzej niz na mojej starej. Zalamac sie idzie. Nigdzie nie mozna kupic uniwersalnej 5 przewodowej a dedykowane to cena z kosmosu. Znalazlem nową oryginalną za 200 zł niby wtyczka i sonda identyczna ale przewod 3 razy dluzszy. Pasuje m.in. do silnika BKY.
Podpowie ktoś czy bedzie pasować do AUA ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Pią 21:41, 11 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:16, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
Może link, zdjęcie jaki numer tej sondy, na podstawie czego mamy coś podpowiedzieć. Sprzedawca gwarantuje, że pasuje do AUA? Długość kabla nie koliduje tu w niczym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Sob 16:17, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:27, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
Juz zamowilem ale mam mozliwosc zwrotu. Sama sonda wyglada identycznie i z pokrewnego silnika wiec prawie na pewno bedzie pasować ale nie jestem pewien wtyczki. Gosc mowi ze ma nr 714. U nas wtyczka to 704. Ostatecznie zamienie wtyczke ale jak nie przypasuje to o zwrocie moge zapomniec. Musze ja wymienic bo mam w trasie spalanie 11 ltr !! W poniedzialek sie okaze. Dam znac. W razie czego mozna bedzie zamiennie kupowac bo do A2 sa bardzo drogie. A to ta oferowana:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Sob 18:29, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:54, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
Wtyk jak i piny identyczne przynajmniej wzrokowo. Jestem bardzo ciekawy czy podejdzie i będzie w pełni spełniać swoją rolę. Czekamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Pon 20:31, 14 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|