Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robert02500
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:28, 09 Lip 2014 Temat postu: Schemat podłaczenia wężyków od podciśnienia a2 1.4 tdi |
|
Witam jest ktos w stanie pomóc mi ze schematem podłaczenia weżyków od podciśnienia od zaworków albo jakąś fotkę ? Mechanik na moje cos źle podłaczył ale wolę najpierw sam sie zorientować w tym temacie
Pozdrawiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:16, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
Oj, chyba nie dojdziesz do tego jak podłączyć N75 na podstawie zamieszczonego przeze schematu z linka wyżej. A przynajmniej może to nie być takie łatwe, bo są różnice (u nas np. wężyk od N75 nie jest poprowadzony do filtra powietrza tylko "w atmosferę" - przynajmniej u mnie tak było
Daj mi skoczyć do auta i za godzinę wrócę z fotkami - podpięcie wężyków do zaworu przy turbie masz na fotce w linku wyżej - rozumiem, że tu nie ma wątpliwości ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 19:11, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
robert02500
Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:52, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
no powiem szczerze ze jeszcze pare linikek na rozpisce i moge sobie kolko i krzyzyk zagrac w miare rozumiem to to sie tam znajduje ale taktycznie focie real sa najlepsze takrze wstrzymam sie jeszcze z samobojczymi probami:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:37, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
U mnie wygląda to tak jak niżej z tym, że ja to kiedyś rozbierałem i na szybko pospinałem opaskami zaciskowymi, po czym zapomniałem ... i tak zostało.
Ważne ! Ja mam silnik AMF 1.4 TDI 75 KM, on jest na turbinie WG, a nie VNT, sterowanie turbiny ciśnieniowe.
W każdym razie - N75 u mnie jest podpięty tak jak na zdjęciach:
I schemat dla silnika z turbiną WG (w tym przypadku AGR) - analogicznie jest w AMF i innych silnikach z turbiną na stałej geometrii. Jak widzisz to co u mnie ucieka "w atmosferę" - tutaj poprowadzone jest do filtra powietrza. U mnie za to do filtra powietrza pociągnięty jest wężyk z N18 - może mam coś pomieszane, ale to akurat nie ma żadnego znaczenia.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 20:05, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grafik
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:28, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
Witam,
pozwolę sobie odświeżyć temat.
Wykonałem naprawę wycieraczki (opis z forum) - działa
Pojawił się niestety problem - dzisiaj zobaczyłem, że jeden z wężyków jest "luźny" tj. nigdzie nie podpięty :/ Czy można prosić o odnowienie schematu/zdjęć połączenia rurek ?
Audi a2
1.4 TDI
75KM
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:03, 08 Gru 2016 Temat postu: |
|
Silnik AMF
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik BHC, ATL
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grafik
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 1:17, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
Wow
Dziękuję za szybką reakcję.
Patrząc na załączony schemat AMF:
Z nr. 16 dolny wężyk poprzez trójnik 23 wychodzi 30 i dalej (czego już nie mam) 38, 31 do 44.
Nie widzę nic z czego 33 wychodziło by dalej :/
Gdzie tego szukać ?
Wężyk 30 jest dość krótki i nic w pobliżu nie wskazuje na to aby było niepodłączone :/
"Biedronka" jak nazywa go moja żona nie traci mocy itp, ale ja mam duże obawy. Gdzie szukać "reszty" przyłączy (38, 31, 44) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:23, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
Nr 16 to jest sterowanie egrem i wezyki sa polaczone z serwem. Zobacz czy przewod 31 z serwa nie jest luzny badz wolny bo szkoda, by podcisnienie uciekalo w powietrze (gorsze hamulce sa wtedy).
A 31 to sterowanie turbina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grafik
Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:31, 09 Gru 2016 Temat postu: |
|
hmm.. u mnie nr. 30 nagle się kończy i nie wiem gdzie szukać miejsca gdzie miał by być dalej podłączony
[link widoczny dla zalogowanych]
PS.
nie mogę dołączyć zdjęcia (ograniczenia dla nowych użytkowników)
Ps2.
trepek wysłałem Tobie PW z linkiem do fotki
Problem rozwiązany - wężyk był nad wlotem powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grafik dnia Wto 16:05, 13 Gru 2016, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|