Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Remont silnika 1.4 16V AUA, problem z wypadaniem zapłonu

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 23:38, 31 Mar 2016 Temat postu: Remont silnika 1.4 16V AUA, problem z wypadaniem zapłonu

Witam, jako że trafił mi się silnik AUA do remontu postaram się w miarę możliwości i czasu nastrzelać kilka fotek a może i nawet filmów "jak go ugryźć"!!!

Pacjent:
Audi A2 1.4 16V AUA 2000r.
151 tys. oryginalnego przebiegu

Dolegliwości:
- trzęsiawka na wolnych obrotach
- znana choroba check'a (wypadanie oddechu na 2 cylindrze) po dłuższym postoju na jałowym (czasami podczas jazdy)
- metaliczne klekotanie serca po rozruchu, po rozgrzaniu częściowo ustaje
klekot
- łykanie oliwy bez popitki
- wycieki z kilku ran (uszczelniacze)

Leczenie:
- nowe tłoki wraz z pierścieniami oraz sworzniami mahle
- gumki zaworowe
- uszczelka pod głowicą
- planowanie oraz w razie potrzeby regeneracja głowicy (gniazda, zawory)
- nowy rozrząd
- olej, filtr oryginał ASO
- uszczelki, duperelki, bajerki oraz masa uszczelniająca dirko i jedziemy z tematem:)


Proszę nie pisać że tańszy jest przeszczep nowego serca bo doskonale o tym wiem i świadom jestem tego, ale te serducha są wszystkie "trafione" lub do trafienia im nie dużo zostało więc taka decyzja a nie inna!Jak ktoś ma duszę hazardzisty, może zagrać w rosyjską ruletkę z używanym AUA i jeździć z różańcem na lusterku....Auto robię członkowi rodziny i dam sobie czas...nie ma miejsca na pomyłki i pośpiech.Proszę traktować ten post jako formę instrukcji oraz pomocy dla Was użytkowników Audi A2 a nie jako chęć zdobycia wiedzy oraz pomocy od Was dla mnie.Zawszę pracuje sam i niech tak pozostanie:)

UWAGA!
ZASADA NR 1 - JEŻELI MASZ COŚ GŁUPIEGO DO POWIEDZENIA LEPIEJ TO PRZEMILCZ, CENIĘ LUDZI KOMPETENTNYCH I RZECZOWYCH!
ZASADA NR 2 - MASZ PYTANIA TO PYTAJ! TUTAJ W TEMACIE A NIE NA PV, NIE JESTEM PIES OGRODNIKA I DZIELE SIĘ CHĘTNIE WIEDZĄ ORAZ DOŚWIADCZENIEM TUTAJ NA FORUM!
ZASADA NR 3 - JA WIEM CO JEST TEJ AUDI I NIE OCZEKUJE PODPOWIEDZI TYPU "TO NIE WALĄ TŁOKI TYLKO POPYCHACZE ALBO ŻE KOŃCZĄ SIĘ PANEWKI"Szczęśliwy


SILNIK ORAZ KOMORA PO DOKŁADNYM MYCIU CHEMIĄ Z POMOCĄ KARCHER'A
lubię pracować przy czystych silnikach a ten zdecydowanie nie przeszedł testu białej rękawiczki:)








Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Sob 0:26, 09 Kwi 2016, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 23:50, 31 Mar 2016 Temat postu:

O i dobry temat Szczęśliwy
Poproszę o jak największą ilość zdjęć - bo może mnie to czekać kiedyś -Tfu Tfu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rarytas1
 
 


Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 8:30, 01 Kwi 2016 Temat postu:

Przewidywany koszt generalki takiego silnika to jaka kwota - części, robocizna ?. Super temat się rozpoczyna(:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:07, 01 Kwi 2016 Temat postu:

rarytas1 napisał:
Przewidywany koszt generalki takiego silnika to jaka kwota - części, robocizna ?. Super temat się rozpoczyna(:


Kolego na koniec rzecz jasna podsumuje koszty związane z remontem każdej części z osobna oraz usług fachowców z których musiałem skorzystać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Pią 21:13, 01 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:18, 01 Kwi 2016 Temat postu:

Silnik po zwaleniu pokrywy zaworów wraz z wałkami.



Odkręcona boczna łapa silnika od strony rozrządu oraz przecięte paski rozrządu w celu wydobycia pokrywy z wałkami...zamiast łapy wisi sobie na sznureczku zaczepionym o koło pasowe wału.



Aktualnie z pracami jestem dużo dalej niż z relacjami tutaj na forum ale w miarę wolnego czasu będę uzupełniał dokumentację z reanimacji tego co dla niektórych pięknego auta:)

Na obecną chwilę mam zdjętą głowicę oraz wyjęte tłoki z korbowodami i mogę stwierdzić że:
- wałki rozrządu oraz ich krzywki jak nowe ale niestety mają luz osiowy rzędu 1-2 mm w swojej obudowie zwanej dalej pokrywą zaworów - części te kwalifikują się do wymiany (99% że to wina wypadania zapłonu i błędu "check")
- dźwigienki zaworowe OK
- popychacze zaworowe OK
- tłoki bujają się w cylindrze oraz są wytarte od strony ściany grodziowej samochodu (słynne pukanie)
- pierścienie tłokowe odpowiadające za kompresję OK miał 14 na każdym garze więc mnie to nie dziwi
- pierścienie olejowe po zdjęciu z tłoka i wsadzeniu w cylinder mają taki luz na zamku że by się mały sprytny kot przecisnął (branie oliwy)
- tuleje cylindrów OK bez progów i rys, bez owalizacji
- panewki korbowe OK jak nowe!

W najbliższym czasie będę rozbierał głowice na czynniki pierwsze, wymienię gumki zaworowe i sprawdzę luzy na prowadnicach ale z tego co widzę na pierwszy rzut oka raczej będzie wszystko OK, zawory ładnie równo stoją...no ale puki nie rozbiorę to nie będę wiedział...

Z ciekawostek dodam że do zdjęcia miski olejowej w tym pojeździe trzeba rozkręcić skrzynię biegów ze silnikiem i rozchylić na ok. 10mm bo nie ma dojścia do dwóch śrub misy od strony skrzyni, takie rozwiązania potrafią zepsuć humor na cały dzieńSzczęśliwy

UWAGA !!!
GDZIEŚ MI KIEDYŚ MIGNĘŁO NA FORUM ŻE W KILKU TEMATACH ZAPALAŁO SIĘ CIŚNIENIE OLEJU, PANOWIE I PANIE PROSZĘ NIE WYMIENIAĆ POMP OLEJOWYCH BO TO NIE ICH WINA!!!
KONTROLKA CIŚNIENIA OLEJU ZAPALA SIĘ Z POWODU SPADKU CIŚNIENIA PRZEZ WYTARTE OBUDOWY WAŁKÓW ROZRZĄDU ORAZ PRZEZ WYTARTE WAŁKI...TO AUTO JESZCZE NIE MIAŁO TEJ PRZYPADŁOŚCI ALE BYŁO BLISKO...TAK NAPRAWDĘ JESZCZE NIE WIEM CO SIĘ WYTARŁO BO TEGO NIE ROZEBRAŁEM ALE NA CHŁOPSKI ROZUM PEWNIE OBUDOWY Z RACJI UŻYTEGO MATERIAŁU.SPRAWDZANIE LUZU NA SPIĘTYM ROZRZĄDZIE TEŻ NIC NIE DA, PONIEWAŻ NIE JESTEŚMY W STANIE PORUSZYĆ WAŁKIEM Z POWODU PRĘŻENIA ZAWORÓW NA WAŁKI...ŻEBY UCZCIWIE SPRAWDZIĆ TEN LUZ TRZEBA ZWALIĆ POKRYWĘ I ZROBIĆ TO NA ZEWNĄTRZ:(

Aktualnie jestem na etapie poszukiwania pokrywy wraz z wałkami, jedną namierzyłem i jutro jadę oblookać zobaczymy czy będzie grzechu warta...jeżeli ktoś ma taką pokrywę na półce i nie chce aby się marnowała to z miłą chęcią przygarnę za niewielką opłatąSzczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Sob 0:20, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 21:02, 02 Kwi 2016 Temat postu:

Kolejny dzień zmagań zaowocował postępami w pracach oraz znalezieniem innej pokrywy zaworów wraz z wałkami która pochodzi z po kolizyjnego silnika z przebiegiem 100.000km. Za uzbrojoną pokrywę zapłaciłem znajomemu 250 plnów także git deal!

Opakowania tłoków mahle 0308900 koszt po moim rabacie 800 pln za kpl.
Ceny w sklepach wahają się od 220-350 za szt.


Tłok jest uzbrojony w pierścienie, sworzeń oraz zabezpieczenia sworznia.





Korby uzbrojone w nowe tłoki









Panewki jak już prędzej wspominałem w nienagannym stanie.





Stare tłoki wytarte od strony ściany grodziowej samochodu.





Porównanie starego oryginalnego tłoka oraz nowego mahle, różnią się głównie wysokością (prowadzeniem tłoka) przez co się nie buja w cylindrze.







Cztery nieszczęścia:)





Kilka fotek dla ciekawskich...

















Po remoncie silnik zostanie zalany na jakiś czas starym olejem w celu dotarcia a przed spuszczeniem oliwy dodam na naście minut środka płuczącego niech sobie polata bo jest w nim niezły miód.
Na dnie miski było 0,5-1 cm osadu...syfu....szlamu...gnoju...miska nigdy nie była demontowana w tym aucie od nowości.





Nowe tłoki osadzone w cylindrach, misa przykręcona na masę uszczelniającą dirko jak fabryka przykazała.
Nowe tłoki w przeciwieństwie do starych nie bujają się w martwym punkcie oraz nie widać pierścieni przez szczelinę tłok-cylinder jak to było na starych tłokach.









Pokrywa zaworów wraz z wałkami nowa vs. stara
nowa u góry
stara na dole





UWAGA !!!
Na deser zostawiłem filmik...jako że nie jestem reżyserem kina akcji z góry sorry za wykonanie, ale mam nadzieje że zostanie odebrany przez widzów pozytywnie:)
Nazwałem go "Latające wałki" Szczęśliwy
Moim skromnym zdaniem jest to wina check'a związanego z wypadaniem zapłonów, ale jeszcze nie rozebrałem głowicy...czas więc pokaże...
Remont przeprowadzam jak zawsze starannie i dokładnie, większość warsztatów tego nie potrafi albo nie robi tego zgodnie ze sztuką...liczy się szybkość zainkasowania pieniędzy i nara...nie tędy droga...potem taki pseudo mechanik Bolek pyta swojego kolegi po fachu Lolka a Lolek Bolka co jest qrwa nie tak???przecie go złożylim na tip top:) a Was czarują na wszystkie sposoby:) mają już w tym przecie trzynasty stopień wtajemniczenia:)Harry Potter przy niektórych typach to sikawka na wodę!
A ja macam, wącham, liże, mierze...analizuje krok po kroku...
Tak na poważnie to uczciwej pracy po 4-5h dziennie jest na trzy dni, blokuje oczekiwanie na części, termin planowania głowicy lub grubsza robota przy niej...

https://youtu.be/Jhwb-pGCBl8


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Nie 0:12, 03 Kwi 2016, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 22:29, 02 Kwi 2016 Temat postu:

Super fotorelacja! Podoba mi się :-)
DO 1.4 TDi taka fotorelacja również by się przydała...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 23:25, 02 Kwi 2016 Temat postu:

trepek napisał:
Super fotorelacja! Podoba mi się :-)
DO 1.4 TDi taka fotorelacja również by się przydała...


Dziękuje za słowa uznania:)
Może się kiedyś trafi 1,4 TDi to ustrzelę kilka fotek i napiszę kilka ciepłych słów...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Sob 23:26, 02 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 200 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 8:57, 03 Kwi 2016 Temat postu:

Również dołączam się do słów uznania, brakowało nam takiego tematu, który rozwiązuje wiele fabrycznych bolączek tego silnika Ok!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:31, 04 Kwi 2016 Temat postu:

Pięknie Szczęśliwy
Kiedy mogę że swoim aua przyjechać na remont Bardzo szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:18, 04 Kwi 2016 Temat postu:

[quote="adamon"]Pięknie Szczęśliwy
Kiedy mogę że swoim aua przyjechać na remont Bardzo szczęśliwy[/quot

Jak się z tym cackiem uporam to zapraszam, nie lubię rozgrzebywać kilku aut na raz bo potem wychodzą dziwne historie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:53, 04 Kwi 2016 Temat postu:

Ciąg dalszy zmagań wykazał luzy zaworów w prowadnicach zaworowych, dość duże...zawory trzymają niby wymiar ale prowadnice niestety nie...brałem to pod uwagę ale gdzieś po cichu miałem nadzieję że ominiemy ten temat bokiem i skończy się tylko na planowaniu głowicy i uszczelniaczach zaworowych:( Nadzieja matką głupich:)
Remont na tip-top zleciłem firmie specjalizującej się w naprawach głowic, niech chłopaki też zarobią parę złotych bo chlebek też czymś posmarować muszą...Szczęśliwy
Tak na poważnie to auto miało dokładnie 151.000 km oryginalnego udokumentowanego przebiegu a jego części są spracowane jak z audi 80 z ponad pół milionem kilosów na karku...wiem że Wasze A2 to już nie pierwszej młodości auta ale kiedyś VAG nie robił takich bubli, siedzę w tej marce od lat i jestem wiernym i zawziętym fanem znaczka z czterech kółek!!!Mam i miałem kilka audi ale z trochę innej epoki...ja nie wiem co to znaczy dolewki oleju, checki, stuki i puki???Zawsze V6, V8 może to dlatego?
...ale nie...bo kiedyś woziłem dupsko audi 80 b3 1.8 8V, 80 b4 2.0 coupe, golfy jedynki w różnej postaci 1.6...1.8 GTI a nawet pokusiłem się o swap 2.9 VR6 do jedynki i nigdy nie miałem tego typu problemów.
Nie ma co się czarować...im nowsze...tym gorsze!
Planowany termin odbioru głowicy ustalony na piątek, w środę będę znał koszty naprawy to napiszę co i jak, głowicę kazałem zrobić na tip-top bo nie uznaję półśrodków oraz nie wierzę w używki...taki już jestem zimny drańSzczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Pon 20:54, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:28, 04 Kwi 2016 Temat postu:

NYGA napisał:

Nie ma co się czarować...im nowsze...tym gorsze!


To prawda. I to się tyczy wszystkich producentów, niestety.

Kiedyś chodził mi po głowie swap 1.4 TDI na 1.9 TDI PD ale sam nie wiem, duże obciążenie byłoby na przedniej osi.
Może lepiej trochę poczekać i wsadzić 1.4 TDI CR.
Nad czymś trzeba będzie pomyśleć w przypadku daily caru.

Jako drugie na 99% trafi jedyne, słuszne, które wielbię i chwalę czyli S8 D2 Pokłony W manualu najchętniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 21:29, 06 Kwi 2016 Temat postu:

Dziś zadzwonił Pan od głowicy...nie jest źle ale dobrze wcale:)
- wszystkie prowadnice zaworowe
- 8 szt. nowych zaworów wydechowych
- obróbka gniazd zaworowych
- docieranie zaworów
- piaskowanie, mycie i planowanie
Pan "głowica" jest sprawdzonym naprawiaczem a nie psujem i robi to zgodnie ze sztuką a co najważniejsze mieści się w normach UE:)SzczęśliwySzczęśliwy
portfel schudnie o 550 pln'ów...life is brutal!!!
Może się uda zrobić głowicę na piątek...fajnie by było bo ruszył bym z tematem w weekend.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Śro 21:32, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:18, 11 Kwi 2016 Temat postu:

Witam wszystkich po raz kolejny !
Pewnie się stęskniliście Szczęśliwy
Z racji że czekałem na graty trochę naprawa się przeciąga...
Głowica była gotowa na piątek tak jak Pan "głowica" obiecał, reszta gratów dojechała dzisiaj...



Głowica po kompleksowej regeneracji co było wadliwe to wymienione na tip-top...czyli tak jak lubię!







Reszta niezbędnych gratów:





Kompletny rozrząd wraz z pompą wody SKF:





Uszczelka pod głowicę ELRING:





Śruby głowicy ELRING:





Filtr oleju BOSCH x2 jeden na docierkę motorowni:





Filtr paliwa BOSCH...przy okazji:





Rurka-lejek od bagnetu oleju, niestety poległ na polu bitwy 8Z0 115 636 ori ASO:





Klej do gwintów:






Koncentrat płynu do chłodnic K2:





Pokrywa zaworów z wymienionymi uszczelniaczami wałków ELRING oraz z nowym paskiem rozrządu SKF ustawiona na znaki za pomocą blokatora:





JUTRO JEDZIEMY DALEJ JAK NIC NIE WYPADNIE MI PO DRODZE TO PALĘ MASZYNU:)
Pozdrowienia dla wszystkich obserwatorów oraz słuchaczy!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Pon 21:51, 11 Kwi 2016, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:26, 11 Kwi 2016 Temat postu:

Pięknie Trzymam kciuki Bardzo szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
76tomi
 
 


Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:21, 11 Kwi 2016 Temat postu:

Piękna relacja. Jak można to poprosimy filmik jak będzie pracował silniczek po remoncie z tłokami Mahle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 23:23, 11 Kwi 2016 Temat postu:

76tomi napisał:
Piękna relacja. Jak można to poprosimy filmik jak będzie pracował silniczek po remoncie z tłokami Mahle.


Jak tylko się uporam to naturalnie zamieszczę filmik oraz zrobię szczegółowy kosztorys.Może jutro się uda, ale nie chce poganiać roboty bo z doświadczenia wiem, że pośpiech nie popłaca...



Maska tymczasem się buja...i czeka...





Moja laleczka straciła przez ten remont dach nad głową, jej budę przejęło A2:( 20 lat w ciepłych Włoszech a teraz marznie w Polsce pod chmurką...żal mi jej...





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 7:21, 12 Kwi 2016 Temat postu:

Super wozik!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NYGA
 
 


Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:12, 12 Kwi 2016 Temat postu:

Dziękuje trepek za te miłe słowa...mi również się podoba:)

Postanowiłem jeszcze dodać filmik zrobiony na szybko parę minut po odpaleniu, samochód w zasadzie jest już gotowy...zostało parę drobiazgów do wrzucenia pod maskę(osłona kolektora wydechowego, rura ssąca i osłona pod silnik).Silnik pracował przez ok. 1h na wolnych obrotach tak zawsze robię po generalce bez większego uzasadnienia...po prostu:)
Zero check'a, zero telepania...wzorowa równa praca...z czasem będzie coraz to lepiej...dotrą się pierścienie, skoczy komprecha itp.
Jutro jak nie zapomnę nagram odpalenie na zimno oraz zrobię szczegółowy kosztorys ile co i jak i czemu tak drogo bo kilka osób męczy mnie na priv oraz były pytania tutaj w temacie co do kosztów.

Filmik...silnik znów do mycia bo ubabrał się od różnych płynów ustrojowych i brudnych łap a ja nienawidzę...pełnych popielniczek, pustych kieliszków no i brudnych silników...SzczęśliwySzczęśliwySzczęśliwy


https://youtu.be/TG6J6C9y44s


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin