Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej 67
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozielec koło Bydgoszczy Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:39, 20 Sty 2016 Temat postu: Zmiana obrotow biegu jalowego |
|
Witam, mam problem z moja a2 2000r. 1,4 benz. aua, silnik chodzi rowno icicho az do momentu gdy postoi na wolnych obrotach [680 takie sa] okolo 3-5 min wyskakuje check [sporadyczne wypadanie zaplonu na 2 cylindrze] jezeli sam zwieksze obroty gazem w granicach 800-900 to nic takiego sie nie dzieje, i dlatego moje pytanie czy mozna zwikszyc obroty i jak to zrobic. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Andrzej 67 dnia Śro 14:51, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ono
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Józefów/wawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:20, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
Może się przyda
https://www.youtube.com/watch?v=7UW3E9IS18g
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ono dnia Śro 17:21, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrzej 67
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozielec koło Bydgoszczy Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:01, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
Czy mam to robic na zimnym czy cieplym silniku, a moze nie ma znaczenia. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:05, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
Raczej na ciepłym - jest to normalna i docelowa praca silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:36, 20 Sty 2016 Temat postu: |
|
A nie lepiej naprawić tą przypadłość ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 3:49, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
Kolego, skoro masz wypadanie zaplonu to nalezy sie za to wziac a nie zwiekszac programowo obroty. Obejrzyj koncowki przewodow zaplonowych od strony swiec i aparatu zaplonowego. U mnie bylo wszystko pokorodowane (bialy proszek - tlenek miedzi)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrzej 67
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kozielec koło Bydgoszczy Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:29, 24 Sty 2016 Temat postu: |
|
Dzięki koledzy za podpowiedzi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NYGA
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:27, 23 Lut 2016 Temat postu: Re: Zmiana obrotow biegu jalowego |
|
Andrzej 67 napisał: | Witam, mam problem z moja a2 2000r. 1,4 benz. aua, silnik chodzi rowno icicho az do momentu gdy postoi na wolnych obrotach [680 takie sa] okolo 3-5 min wyskakuje check [sporadyczne wypadanie zaplonu na 2 cylindrze] jezeli sam zwieksze obroty gazem w granicach 800-900 to nic takiego sie nie dzieje, i dlatego moje pytanie czy mozna zwikszyc obroty i jak to zrobic. Pozdrawiam. |
Andrzej 67 znając życie silnik nie pracuje równo i cicho wręcz przeciwnie pewnie nim telepie i stuka jak każdy nieudany 1.4 16V.Wyskakiwanie błędu na wolnych obrotach spowodowane jest zwolnieniem wału do takiego stopnia że czujnik obrotów wału jest w stanie wykryć wypadanie zapłonu bo przy wyższych obrotach jest to niemożliwe.Zwiększenie obrotów nic nie da a wręcz zaszkodzi na dłuższą metę ponieważ jest to usterka mechaniczna silnika.Problem trzeba rozwiązać a nie "drutować"! Każdy z tego forum chyba przyzna że motor 1.4 16V to jedna z najbardziej nieudanych jednostek VAG AUA - jak oznaczenie wskazuje robi AŁA w portwelu:)Proponuje pogonić za "czapkę drobnych" albo bawić się w remonty - nowe tłoki, regeneracja głowicy i będzie znów cieszył przez następne 150 tys.km.Andrzej 67 Ty się mnie słuchaj bo ja tymi silnikami swego czasu chleb smarowałem i jadłem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:49, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
A ja słyszałem, że 1.6 FSI to najwiekszy bubel a Ty wspominasz o 1.4 - to jak to jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NYGA
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:42, 25 Lut 2016 Temat postu: |
|
Na temat 1.6 się nie wypowiadam bo nie miałem styczności natomiast o 1.4 można śmiało książkę napisać i to w kilku tomach:)Ja nie jestem posiadaczem audi a2 ale jak bym kiedyś pod groźbą odebrania życia musiał wybrać to pewnie 1.6 bo nie chcę mi się wierzyć że jest jeszcze bardziej awaryjny od 1.4 bo bardziej już się nie da:)Żeby mnie nikt źle nie odebrał, nikogo tutaj na forum nie chcę urazić jestem od lat fanem marki audi tylko innych modeli i moje zdanie jest takie że marka audi skończyła się na modelach 80 B4 oraz A6 C4.Na wielki plus jest wasza ameliniowa karoca ale cała reszta to już widać po postach na forum...pozostawia wiele do życzenia:)Moja prawda o audi a2 jest taka że jak dbasz tak masz ale te silniki stukają już po przebiegu 40 tys.km. a VAG nigdy nie przyznał się do błędu...żadnej akcji serwisowej itp. ...cichoszaaa, pewnie taka wymiana silnika zrujnowała by firmę bo trochę tego wypuścili w skoda, vw, audi.Problemem są tłoki i głowica a potem to już z górki:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Czw 22:58, 25 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:58, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
Jakie są prawidłowe obroty biegu jałowego dla 1.6 FSI i czy jest możliwe podwyższenie ich i jest to szkodliwe ? Jak kolega pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Śro 8:01, 23 Mar 2016 Temat postu: Re: Zmiana obrotow biegu jalowego |
|
NYGA napisał: | Ty się mnie słuchaj bo ja tymi silnikami swego czasu chleb smarowałem i jadłem:) |
Jak czytam takie farmazony to sie nie dziwie ze ludzie smieja sie z posiadaczy wieswagenow
Te silniki byly przeznaczone do przebiegu 150tys km i do max 10 letniego uzytkowania auta.Gdy auto nie bylo serwisowane ten interwal sie skracal.
Nikt nie robi akcji serwisowych na taki tani silnik.
Do czasu uplyniecia gwarancji producenta zaden z nich nie mial wad.
Slyszales o czyms takim jak starzenie produktu nyga?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:24, 23 Mar 2016 Temat postu: |
|
Ponawiam pytanie
Jakie są prawidłowe obroty biegu jałowego dla 1.6 FSI i czy jest możliwe podwyższenie ich i jest to szkodliwe ? Jak kolega pisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NYGA
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:00, 24 Mar 2016 Temat postu: Re: Zmiana obrotow biegu jalowego |
|
colorstormimolagelbA2 napisał: | NYGA napisał: | Ty się mnie słuchaj bo ja tymi silnikami swego czasu chleb smarowałem i jadłem:) |
Jak czytam takie farmazony to sie nie dziwie ze ludzie smieja sie z posiadaczy wieswagenow
Te silniki byly przeznaczone do przebiegu 150tys km i do max 10 letniego uzytkowania auta.Gdy auto nie bylo serwisowane ten interwal sie skracal.
Nikt nie robi akcji serwisowych na taki tani silnik.
Do czasu uplyniecia gwarancji producenta zaden z nich nie mial wad.
Slyszales o czyms takim jak starzenie produktu nyga?! |
Były liczne przypadki że silniki stukały już po 40 tys.km. VAG odpowiadał "one tak mają".
Jesteś w błędzie ale nie chce mi się tego udowadniać!Silniki FSI/TFSI są w modelach za grubą kasę, masz może informację na jakie przebiegi Audi się nastawiło co do nich???Stary po prostu Audi zaczęło robić lipę jak wszyscy, wprowadzają coś na rynek bez większych testów bo nie ma na to czasu...wyścig z konkurencją na to nie pozwala.Po za tym trzeba zarabiać na serwisach itp.itd.Audi skończyło się w połowie lat 90-tych na modelu A6 C4, 80 B4 i zdania nie zmienie!
Starzenie produktu...hmmm...nie słyszałem, mój samochód się nie starzeje:) no chyba że na papierze...ale ja nie mam Audi A2:( może wtedy bym zrozumiał to całe "starzenie"...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NYGA dnia Czw 14:11, 24 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|