Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:59, 17 Paź 2021 Temat postu: |
|
z kanału/podnośnika dasz radę. Kolektora absolutnie nie trzeba odkręcać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nexusone
Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:03, 17 Paź 2021 Temat postu: |
|
Zależy mi na sposobie odkręcenia odmy bez podnośnika/kanału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:40, 18 Paź 2021 Temat postu: |
|
Lewarek + kobyłki i od spodu na leżąco to zrobisz. Od góry chyba nie ma szans, bo silnik jest schowany pod podszybie a puszka odmy jest dość nisko z tego co pamiętam.
Wyciąganie dolotu mija się z celem, potem tylko jeszcze będziesz miał nieszczelności i lewe powietrze, a dostęp do odmy i tak nie będzie wiele lepszy od góry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miloszlipski dnia Pon 8:41, 18 Paź 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
nexusone
Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:16, 18 Paź 2021 Temat postu: |
|
Dzięki
Wpadłem też na pomysł z endoskopem. Bo ręką mogę tam sięgnąć po zdjęciu rury między dolotem a filtrem. Endoskop by pomógł klucz nasadzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:36, 18 Paź 2021 Temat postu: |
|
wybierasz trudny sposób na zrobienie rzeczy prostej ale co kto lubi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robertx34
Dołączył: 05 Lut 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszow Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:48, 03 Gru 2022 Temat postu: |
|
Witam odświeżę temat.
Zamontowałem korek od golfa i odrazu podpiąłem separator oleju.
Moje pytanie czy mogę wypiąć węża od odmy oryginalnej /przepustnica/ i go zaślepić z obydwu stron .
Chce zaślepić po to aby syf nie leciał do silnika i nie osadzał się na przepustnicy.
W separatorze zbiera się woda wymieszaną z olejem przepuszczam że to wina tego że auto jeździ na krótkich odcinkach i nie jest rozgrzane i kondensuje się para wodna.
A przy okazji jak długo potrzebujecie aby wskaźnik tem. Osiągną środek skali ja muszę prawie 8 km przejechać.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zine5
Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 91
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: nekla Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:39, 03 Gru 2022 Temat postu: |
|
u mnie też dość wolno się nagrzewa po 6 km z czego 2,5km podmiejską drogą ok 50-60km/h a 3,5km drogą ok 100-110km/h z ogrzewaniem na maks i przy temp około zera na dworze to dopiero 70-75 stopni pokazuje - pewnie termostat otwarty cały czas mam- musze wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robertx34
Dołączył: 05 Lut 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszow Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:52, 07 Gru 2022 Temat postu: |
|
A więc zrobiłem tak oryginalny przewód odmy połączyłem z wężem z korka z Golfa VI i wszystko wypuściłem pod auto, również zaślepiłem wlot do przepustnicy
Kilka dni jazdy i to co mogę powiedzieć; to oczywiście tylko moje spostrzeżenia.
- zawory przestały klepać.
- jest zdecydowanie ciszej w aucie,
- auto jakby lepiej reagowało na pedał gazu
- znikł "biały nalot pod korkiem oleju"
A jeszcze jedno przedtem było czuć jakby olej po rozgrzaniu auta.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zine5
Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 91
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: nekla Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:45, 27 Gru 2022 Temat postu: |
|
Teraz wymieniłem termostat na nowy (wahler 83stopnie) i czujnik temperatury chłodziwa (g62 firmy hella) i jest od razu lepiej :
było: "po 6 km z czego 2,5km podmiejską drogą ok 50-60km/h a 3,5km drogą ok 100-110km/h z ogrzewaniem na maks i przy temp około zera na dworze to dopiero 70-75 stopni"
jest: po 2,5km podmiejską drogą ok 50-60km/h z ogrzewaniem na maks jest 70-75 stopni a po kolejnych 2 km tą samą drogą z ogrzewaniem na maks jest równe 90 stopni przy temperaturze na dworza plus 4 stopnie ( ale przed wymianą nawet jak było plus 15 stopni to też maks 70-75 stopni po 6,5km i nic więcej, a jak poniżej zera na dworze to nawet z 60 stopni sie wskazówka nie ruszyła )
czyli 90 stopni po 4,5km a przedtem było ledwo 70-75 po 6-6,5km - nie wiem co było przyczyną (bo stary termostat jak gotowałem w garnku też niby sie otworzył) ,ale teraz lepiej grzeje w środku i szybciej sie nagrzewa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zine5 dnia Wto 10:49, 27 Gru 2022, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemoB
Dołączył: 24 Cze 2022
Posty: 3
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:09, 09 Sty 2024 Temat postu: |
|
Robertx34 napisał: | A więc zrobiłem tak oryginalny przewód odmy połączyłem z wężem z korka z Golfa VI i wszystko wypuściłem pod auto, również zaślepiłem wlot do przepustnicy
Kilka dni jazdy i to co mogę powiedzieć; to oczywiście tylko moje spostrzeżenia.
- zawory przestały klepać.
- jest zdecydowanie ciszej w aucie,
- auto jakby lepiej reagowało na pedał gazu
- znikł "biały nalot pod korkiem oleju"
A jeszcze jedno przedtem było czuć jakby olej po rozgrzaniu auta. |
czy masz może jakieś zdjęcia, jak to jest zrobione? Jak połączyć korek z wężem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zack
Dołączył: 08 Mar 2023
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:39, 28 Paź 2024 Temat postu: |
|
Witam wszystkich i podpinam się do tematu odmy w Audi 1.4 z 2001 benz+LPG.
Kilka lat temu wymieniałem silnik z powodu zatarcia przez zapchaną odmę.
Obecnie nie działa mi grzałka na przewodzie odmy, zbiera się masełko, idzie zima i muszę działać.
Dlatego pytam, czy gdzieś można kupić grzałkę lub jej zamiennik (szukałem, ale bez rezultatu), oraz korek o którym pisaliście, który w razie W odpowietrzy silnik. Będę mega wdzięczny za wszystkie rady!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:38, 28 Paź 2024 Temat postu: |
|
Słabo szukasz:
Używka 120 zł
[link widoczny dla zalogowanych]
W tym sklepie nowy na zamówienie, ale cena powala 364.90 zł:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do korka to np. od Golfa 4 sporo jest tego.
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zack
Dołączył: 08 Mar 2023
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:43, 29 Paź 2024 Temat postu: |
|
Dzięki za pomoc, Audi A2! Działam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|