Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
monkeymafia82

Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:03, 18 Paź 2012 Temat postu: Wymiana rozrządu [1.4i AUA], [1.4i BBY] |
|
Co jaki przebieg wymienia sie rozrzad w audiczce 1.4i AUA???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
PinkFloyd

Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 146 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:28, 18 Paź 2012 Temat postu: Re: Rozrząd 1.4i 16V AUA |
|
monkeymafia82 napisał: | Co jaki przebieg wymienia sie rozrzad w audiczce 1.4i AUA??? |
Spokojnie na ori zestawie na nowej pompie 90 tys km, pierwszy rozrząd fabryczny na nowych kołach powinien wytrzymać 120 tys km ( na wzamcnianym pasku rozrzadu- BBY seryjnie ), ale nie polecam- jak jazda typowo miejsca, ostatnio widziałem A2 1.4 16V BBY zrobiony na fabrycznym 143 tys km - kierowca kobieta Ogólnie podaje sie 120 tys km pierwszy ( chyba że producent po vinie przewidział 90 tys km ) każdy nastepny 90 tys km- z dosiwadczenia, ja w swoim ( żona jeździ po mieście ) - ciagłe hamowania , przyspieszania, napręzenia paska i itp. wymieniam co 75 tys km komplet, chociaz producent nie zaleca wymiany plynu G12 ja przy zwlaeniu pompy wody wlewam nowy- bo jak zlewasz jakis syf zaciagnie- więc wole nowy- koszt niewielki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 9:40, 18 Paź 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dep497

Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:32, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
potwierdzam. właśnie nasz trafił do mechanika na wymianę rozrządu po zakupie (127 tys. ) i okazało się , ze siedzi tam jeszcze fabryczny i już popękany więc ostatnia chwila była.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dep497

Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:00, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
o dopiero zobaczyłem datę ))) no cóż...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seru22

Dołączył: 06 Sty 2023
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Pią 17:11, 18 Sie 2023 Temat postu: |
|
Czy może mnie ktoś naprowadzić jaką kupić nasadkę 12kątną to koła pasowego. Kupiłem (niestety) 22 ale dużo za duża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
azxxc

Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 356
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:04, 18 Sie 2023 Temat postu: |
|
19 spline
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seru22

Dołączył: 06 Sty 2023
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:53, 18 Sie 2023 Temat postu: |
|
Dzięki wielkie. Już zamawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jcb

Dołączył: 10 Lut 2022
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PKWŁ Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:10, 21 Sie 2023 Temat postu: |
|
Warto jednak sprawdzić jaka jest śruba. Oryginał faktycznie 19 ale zamienniki śrub bywają większe. Zgodnie z serwisówką śrubę koła pasowego wału korbowego należy wymienić za każdym razem na nową bo to jest śruba , która ulega rozciągnięciu przy dokręcaniu i nie ma możliwości ponownego dokręcenia z właściwym momentem podawanym przez producenta.
Sam się o tym przekonałem, bo u siebie robiłem na raty i na chwilę założyłem stara śrubę a potem wymieniałem ją na nową - nowa pracuje pod kluczem zupełnie inaczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
seru22

Dołączył: 06 Sty 2023
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:44, 21 Sie 2023 Temat postu: |
|
Dzięki. Wcześniej mierzyłem suwmiarką i zamówiłem nasadkę 22 i 21 na wszelki wypadek. Ale jak się okazuje nasadki spline 12 katne się mierzy w ich najmniejszym wymiarze ( w zagłębieniu) to tak na oko mi pasuje te 19. Zobaczymy jak przyjdzie nasadka i się ją przyłoży . Oby pasowało 😃
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|