Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
serdujah
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Węgorzewo/Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:07, 05 Lis 2012 Temat postu: Temperatura silnika [1.4 AUA] |
|
powiedzcie mi posiadacze A2 w benzynie 1.4, po ilu, mniej więcej, kilometrach rozgrzewa wam się silnik i do jakiej temperatury, w okresie jesiennym ,gdzie na zewnątrz jest około 5*C?.
bo u mnie, wydaje mi się, że za długo się rozgrzewa, po 10km, nadal nie osiąga 90*C.
ostatnio wymieniłem przewody zapłonowe i przez całą trasę jaką jechałem, a było to 260km, strzałka nie dotarła do 90, było coś około 87. a na starych kablach dochodziło do 90, co o tym myslicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TWIN
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów Wlkp. Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:57, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
ja mam jakies 8-10km do pracy i w polowie drogi temp rośnie wiec jak już podjade pod firme mam 90 stopni.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:25, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
u mnie po jakiś 7-8 min jazdy miejskiej mam 90 stopni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:39, 05 Lis 2012 Temat postu: |
|
temperature podaj z vaga a nie z zegarów, po ok 5 km w benzynie powinno byc 90st, chyba ze ogrzewanie dajesz na full i wiatrak na duze obroty to wolniej sie będzie nagrzewac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:46, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
U mnie jest po 3 kilometrach temperatura 90 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
slaroz78
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:12, 26 Lis 2012 Temat postu: |
|
Witam. U mnie wskazówka temperatury stoi w pionie po około 5-6 km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
serdujah
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Węgorzewo/Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:54, 17 Gru 2012 PRZENIESIONY Pon 8:17, 17 Gru 2012 Temat postu: temperatura silnika/wskazania VAG i zegar [1.4 AUA, audi a2] |
|
witam, mam taki problem, wydaje mi się, że silnik długo mi się nagrzewa zajmuje mu to około 10km i więcej, w okresie jesiennym teraz, to jeszcze dłużej. po podłączeniu do komputera, temperatura silnika wynosiła 93 stopnie, a przejechałem około 4 km w mieście, a na zegarze oczywiście temperatura była mniejsza, pokazywało jakieś 65 stopni. co może byc przyczyną tych rozbieżności? dodatkowo w listopadzie w trasie 260 km wskaźnik zegarowy nie pokazał 90 stopni, tylko wskazówka zatrzymała się w okolicach 85.
czujnik temperatury czy coś innego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:14, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
czujnik temp. G62 do wymiany,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:36, 26 Gru 2012 Temat postu: |
|
Muszę znów podpiąć się pod temat, a mianowicie przedwczoraj auto ledwo złapało 90 stopni po jakiś 15 km jazdy miejskiej w temp otoczenia -12 i jakby więcej zaczęło palić. Dwa lata temu miałem wymieniany czujnik temperatury silnika i tak się zastanawiam czy znów mógł paść czy to może jakaś inna przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:44, 26 Gru 2012 Temat postu: |
|
podepnij i podaj temp. z zegarów i z ecu, po drugie przy takiej temp. i klimatronika na AUTO moze dłużej sie grzac, np. fabrcznie do 1.4 16V montowano termostaty 80st i 87st. Przy minusowych temp. i jady po 5km do pracy zonie wyszło nawet 9l/100km ale to norma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:15, 26 Gru 2012 Temat postu: |
|
Muszę się zaopatrzyć w przewód, póki co nie jestem w stanie nic sprawdzić :cry:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
defy
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 11:04, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Ja mam taki problem temperatura na wskazniku przekracza troszke 90* natomiast komputer pokazuje 93 do 97 stopni .
To prawidłowo czy cos wymienić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:52, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
A przekroczył Ci 97 stopni vag, włącz się wentylator, przy jakiej temperaturze otwiera termostat ?
Co prawda mam fsi ale u mnie np. termostat otwiera się przy 110 stopniach, na kompie pokazuje załóżmy 108 a na tablicy 90C (pół milimetra za) i to jest ok.
Na kompie zawsze jest wyżej bo dokładniej pokazuje. Na tablicy wskazówka nie lata 90-100 żeby się kierowca nie martwił niepotrzebnie ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Pon 11:54, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
defy
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 12:09, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
97 to było maksymalne wskazanie natomiast wskazówka wacha sie 90 do prawie pierwszej kreski za 90 wentylator sie nie włączył
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:13, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
A jak tak bardzo się waha to niedobrze.
Przy klimatyzacji włączonej wentylator działa ? Jeżeli nie , możesz spiąć go na krótko żeby zobaczyć czy w ogóle chodzi. 5 minut roboty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Pon 12:14, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
defy
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 12:18, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Sprawdze wentylator u mechanika czemu wachania są nie dobre nie jest to szybkie vag cos pokarze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez defy dnia Pon 12:19, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:25, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Nie bardzo zrozumiałem teraz twoją wypowiedź, jeżeli pytasz dlaczego wahanie się wskazówki temperatury od 90 stopni aż za pierwszą kreskę jest złe to odpowiedź jest tylko taka że w żadnym samochodzie nie jest to normalne i jeżeli tak się dzieje to oznacza że coś nie działa prawidłowo. Teraz przegrzewa Ci się silnik. A jak będzie latem +20 to będzie jeszcze gorzej, przegrzejesz silnik to może Ci np. puścić UPG
Z tego co znalazłem w internecie to temp otwarcia twojego termostatu = 87 C, więc powinien trzymać ok 90 cały czas
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Pon 12:27, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
defy
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 13:12, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Do pierwszej kreski ,czyli termostat tez do wymiany dzięki.
Mb 190 był troche prostszy w obsłudze :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
peplus
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:56, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Winny może być termostat, czujnik temperatury lub nieszczelny układ chłodniczy no i wspomniany wentylator...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
defy
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Pon 20:50, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Układ jest szczelny, termostat się nie załącza (na krótko podpięty działa) bezpieczniki sprawdzone stawiam na jakis problem z kablami.
Dzieki za wszystkie podpowiedzi jak ogarne to zdam relacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|