Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:31, 15 Lis 2015 Temat postu: |
|
Odpowiadam na pytania:
- tak,
- tak.
Możesz spać spokojnie :-)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:08, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
ja mam z continech? dobra firma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:34, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
Dobra. Podfirma koncernu Continental.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:42, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
Niebawem i mnie czeka druga już wymiana rozrządu, mieliście styczność z firmą INA ? Warto się zainteresować czy nie bardzo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:49, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
Ja mam cały czas kontakt z łożyskami i to wielkogabarytowymi jak i małymi.
Powiem tak INA to ten sam koncern co FAG.
Łożyska jak przychodzą w pudełkach, to jest opis FAG/INA i one najdłużej chodzą w przekładniach i bębnach przenośnikowych, drugą dobrą firmą jest SKF, reszta firm to niższa półka, można porównać do naszej FŁT (Fabryki Łożysk Tocznych) choć ona już nie nasza, bo wykupiła ją jakaś Chińska fabryka
Ja zawsze zakładam rozrząd INA/FAG, mam taki w A2 i w C-maxie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sheriff
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:22, 03 Sie 2020 Temat postu: |
|
Według mnie wymiana rozrządu po 60 tys. to zwykła rozrzutność. Wymieniałem teraz rozrząd w 1.4 tdi AMF po 88 tys. i zarówno pasek jak i rolki były w dobrym stanie. Miałem założony komplet INA a pompę wody Dolz. Żadnych uszkodzeń, pęknięć, wypracowań paska. Łożyska rolki, napinacza bez zarzutu. Tak więc jeśli ktoś miał uczciwie wymieniony cały komplet wraz z napinaczem to według mnie może spokojnie przejechać 90 tys. Wymieniłem także na zestaw INA, łącznie z pompą wody i napinaczem hydraulicznym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheriff dnia Pon 14:23, 03 Sie 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|