Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:38, 28 Wrz 2013 Temat postu: Regulator ciśnienia paliwa - syczenie |
|
Witam Panowie, proszę o informację co to za element i czy to normalne, że z okolic tego dochodzi równomierne syczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:55, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
regulator ciśnienia paliwa, syczeć nie powinien znaczy zasysa lewe powietrze, pod vagiem masz błąd może taki 00561 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 18:56, 28 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:59, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
w dziale silnik?? przy uruchomionym silniku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:15, 28 Wrz 2013 Temat postu: |
|
maxfly napisał: | w dziale silnik?? przy uruchomionym silniku?? |
w silnik sprawdz błędy w sterowniku nie ważne czy odpalony czy zgaszony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:25, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Niestety nie wyrzuca żadnego błędu. Nie jestem teraz pewien czy to pojawiło się teraz czy było już wcześniej, bo przy zamkniętej masce tego nie słychać.
Ponadto stwierdziłem, że pęknięte jest łączenie rury dolotu w miejscu łączenie z puszką gdzie jest filtr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:48, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
To ok, pouszczelniaj dolot i zobacz czy przy regulatorze szczelne są przewody
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxfly
Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WWA Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:52, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Strasznie słabe jest rozwiązanie z tym łączeniem dolotu z puszką filtra i bardzo łatwo to połamać co właśnie w moim przypadku się stało. I teraz mam takie pytanie a właściwie pomysł. Nie sądzę żeby udało mi się to posklejać w miejscu pęknięcia i chcę wyrzucić tą puszkę z filtrem a w miejsce jej wstawić stożek. Myślisz, że zda to egzamin?? Oczywiście wszytko inne pozostawiam bez zmian tzn. rurę dolotu i tą puszkę nad kolektorem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:19, 29 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Mozna tylko bez tlumika szmerów ssania silnik będzie glosniejszy a zima bez termostatu podgrzewania w czasie rozgrzewania moze poszarpywac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|