Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 1:29, 21 Maj 2016 Temat postu: Regulator ciśnienia paliwa - AUA |
|
Panowie, prosze o info:
1. Czy sa zamienniki regulatora bo nigdzie nie moge znaleźć do AUA ?
2. Jakie powinien trzymac cisnienie podczas pracy dokladnie ?
3. Mial ktos z Was uszkodzony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:25, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
Ponieważ brak dyskusji a forum zaczyna przypominać seeling room a nie forum to odpowiem sobie sam po raz n-ty. Moze przyda sie komuś.
Regulator do AUA ma numer: 036133035A ale bedzie pasował także bez "A". Udało mi się nabyć nowiutki oryginał w cenie starego złoma (!!). Niestety nikt nie produkuje zamienników w 036... są 037.... np do 1.6FSI.
Mała uwaga przy wyciąganiu regulatora:
1. W listwie jest paliwo po ciśnieniem. Zakryć szmatką bo mocno tryśnie po oczach.
2. Nie kręcić regulatorem w listwie dokoła przy wyciąganiu tylko od razu do góry. Wpust dolnej czesci ma ostrą krawędź i od razu uszkodzimy mniejsza uszczelkę - w ASO tylko komplet za jedyne 28 zł (!!) co jest złodziejstwem naturalnie. Uszkodzona uszczelka nie trzyma cisnienie z powrotu paliwa i mamy za niskie cisnienie na listwie w skutek tegoż.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Pią 22:20, 27 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:26, 27 Maj 2016 Temat postu: |
|
Hmm... coś podobnego jest w dieslu na przewodzie zasilającym. Jaka jest zasada działania tego ustrojstwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:32, 28 Maj 2016 Temat postu: |
|
Bardzo prosta: jest tam membranka z wykalibrowana sprezyną (cos jak w termostacie tyle ze tam po temperaturze a tu po cisnieniu dziala) ktora uchyla sie kiedy cisnienie przekroczy zadana wartosc i czesc paliwa wraca do zbiornika. Dodatkow jeszcze uchylenie membranki jest korygowane po podcisnieniu z dolotu. Wszystko sprowadza sie do tego aby w caly czas w pelnym zakresie silnika bylo stale cisnienie paliwa w listwie wtryskowej. Jak bedzie za duze to wtryski nie dadza rady skorygowac ponizej czasu otwarcia 3ms (to kres ich mozliwosci) i mamy za bogata mieszanke. U mnie tak wlasnie jest. Regulator do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Sob 10:33, 28 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Nie 12:44, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
555 napisał: | Ponieważ brak dyskusji a forum zaczyna przypominać seeling room a nie forum to odpowiem sobie sam po raz n-ty. Moze przyda sie komuś.
|
Nie kazdemu na forum psuja sie identyczne rzeczy tak jak nie kazdy trzyma uszkodzone czesci po kupnie nowych dla samego numeru...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|