Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loko86
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:43, 20 Paź 2017 Temat postu: Problem z alternatorem |
|
Witam!
Mam problem z alternatorem w swojej A2 1.4 AUA. Po odpaleniu auta tak przez około 0,5 sekundy jest grzechot jakby jakieś łożysko rolki było uszkodzone.
Po analizie doszedłem do tego, że to wina alternatora, ale nie tzw. sprzęgiełka bo tam go nie ma jest zwykłe koło pasowe, więc jedynie to łożyska alternatora.
Pomyślałem żeby go nie remontować tylko może od razu kupić sprawny ale o większej niż mój 90A.
I tu moje pytanie czy będzie pasować np. 110A z 1.6 FSI ? lub jakiś większy np. z 1.4 Diesla ?
Z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacek75
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:18, 21 Paź 2017 Temat postu: |
|
Hej. Bez żadnych problemów można założyć z 1,6 ja tak mam i wszystko pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loko86
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:45, 24 Paź 2017 Temat postu: |
|
Kolego, założyłem. Mam tylko pewne wątpliwości odnośnie wielkości koła pasowego.
Na starym alternatorze jest średnica około 6cm, a na nowym 5,5 a od czasu do czasu mam ikonę ładowania czyli problem z ładowaniem i zastanawiam się czy to przez to koło pasowe, że jest mniejsze czy coś nie tak z nowym alternatorem.
Jeszcze chyba dodatkowo mam problem z pompą wspomagania bo czasem nie wstaję od razu tylko trzeba dodać gazu i słyszę taki stuk, że się załącza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:45, 25 Paź 2017 Temat postu: |
|
Mniejsza średnica koła pasowego nie ma wpływu - wszystkie koła ze sprzęgiełkiem mają śr. 5,5cm ale zastosowałeś większy gabarytowo alternator i naciąg paska powinien pozostać taki sam, obstawiałbym uszkodzenie sprzęgiełka w kole pasowym, które przepuszcza tym bardziej, że masz problem z pompą od wspomagania i jeżeli pompa przerywa to gwałtowne zmiany poboru prądu mogą powodować krótkotrwałe ślizganie się wyrobionego koła pasowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|