Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 0:10, 08 Maj 2016 Temat postu: Podciśnienie w dolocie - przebieg |
|
Czy dysponuje ktos z Was wykresem lub opisem jak powinno zmieniać sie dokładnie ciśnienie w dolocie przy różnych obrotach silnika na biegu jałowym... dla silnika AUA. Chciałbym upewnić się co do sprawności czujnika lub nieszczelności w dolocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:29, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
A jak i czym to odczytać ??
Mam VCDS-a do dyspozycji mogę to zrobić tylko powiedz jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:14, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
adamon napisał: | A jak i czym to odczytać ??
Mam VCDS-a do dyspozycji mogę to zrobić tylko powiedz jak |
Jakby Ci się chciało...
Chodzi o to aby zapisać jaka jest wartosc podciśnienia w kolektorze dolotowym przy obrotach:
- 750 - to wiadomo, ma być 280-300 mbar
nastepnie:
- 1000
- 1500
....
i tak powiedzmy do 5000...
zakladajac ze masz 100% sprawny map sensor
a w VCDS to wskazanie jest jak na ponższym screenie (silnik/02/4):
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Nie 16:14, 08 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:54, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
Sorki, że tak późno, ale byłem na "zakrapianej" imprezie i dopiero wieczorem przeczytałem
Oto 6 screenów:
Pierwszy zaraz po odpaleniu, resztę co minuta, a ostatni po jakiś 15 minutach:
Przy wejściu w zakładkę hamulce pojawia mi się wykrzyknik na zegarach i świeci ABS - przy tym nie ma żadnych błędów
Możecie powiedzieć o co chodzi ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:59, 08 Maj 2016 Temat postu: |
|
Dzieki Kolego za screeny. Tylko, że mi chodziło o wartosci przy rożnych obrotach silnika w tej samej temperaturze a Ty zrobileś przy tych samych obrotach w roznych temperaturach ale OK. Mam bardzo podobne wyniki i juz nie bede drążył tematu bo szkoda zachodu. Kupiłem po prostu nowy MAP Sensor w ciemno. Walcze ze zbyt duzym spalaniem.
Co do pytania z diagnostyki hamulcow to wszystko jest OK. Jak łączysz sie ze sterownikiem ABS to wlacza sie lampka "ABS" oraz "hamulec postojowy". Jesli bylby jakis problem to bys mial cos w zakladce "Fault".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 555 dnia Pon 9:57, 09 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:50, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
Tak wiem, błędów nie mam, ale tu oprócz lampki abs był pisk i wykrzyknik na FIS-ie.
Nigdy tak nie miałem przy łączeniu z hamulcami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:15, 09 Maj 2016 Temat postu: |
|
O to faktycznie dziwny objaw...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|