Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:03, 01 Cze 2013 Temat postu: Oil catch tank / can FSI |
|
Hej. W związku a charakterystyką silnika z bezpośrednim wtryskiem zastanawiałem się czy nie założyć OCT, jak to robią w dieslach z turbo. Tylko czy w moim przypadku to ma sens ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Sob 20:21, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:25, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
dużo oleju przelatuje przez separator odmy? można zrobić tescik, ze przy wejściu w kolektor zaślepić a na drugi założyć na jakieś 2 dni butelkę i zobaczyć ile zbiera się oleju, jeżeli dużo to można, w dieslu jest duża kompresja i olej wali odma w benzynie musiały by być mocno wyjechane pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:51, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
Pierścienie mam w porządku, przy pomiarze kompresji na mokro nic nie wyszło. Mówisz żeby przy kolektorze zaślepić a nad miską oleju (tam gdzie wchodzi separator oleju) założyć butelkę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:08, 01 Cze 2013 Temat postu: |
|
z odmy wychodzi przewód do kolektora go wkładasz w zamocowana puszke ale nie może być szczelna żeby nadciśnienie wychodziło a w kolektorze musisz zaslepic żeby silnik nie zasysał lewego powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|