Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:29, 24 Gru 2015 Temat postu: Nie wiem już co robić a mechanicy bezradni |
|
Witam dziś znalazłem tą stronę i od razu się zalogowałem gdyż od roku jestem posiadaczem A2-jeczki której jestem bardzo zadowolony ale zaczął mi doskwierac mały duży problem od miesiąca mecze się z kontrolka check engine. Przeglądałem parę wpisów ale nie znalazłem odpowiedzi bo u mnie auto ma wymieniana sondę lambda, egr,wyczyszcona przepustnice, wyczyszcona ta rurkę koło egr wymienione aku regulator napięcia. Auto chodzi jak marzenie nie przerywa, obroty nie faluja a cholerny kontrolka zapala się..
Błąd który wyskakuje zbyt uboga mieszanka paliwa nr dokładnie nie pamiętam. Bardzo proszę o pomoc bo już wydalem1700 zł a problem dalej jest i ręce mi już opadają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Wto 8:27, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
Raz wymieniona sonda lambda nie oznacza ze znow nie jest do wymiany.
No chyba ze kupiles oryginal NTK w ASO.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:32, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
No właśnie jest oryginalna ntk taka sama jak fabrycznie montowana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Wto 21:31, 29 Gru 2015 Temat postu: |
|
Swiece i filtr paliwa tez wymienione?
Ostatnio zmieniony przez colorstormimolagelbA2 dnia Pon 14:42, 25 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:28, 30 Gru 2015 Temat postu: |
|
Świece są dobre.filtra paliwa nie zmieniałem. Wiesz auto chodzi wzorowo a jakby filtr był zarabiamy to chyba by to było czuć nie chce zas zbędnego wydatku.silnik 1.4 AUA rocznik 2001. Nr błędu niepamietam wiem ze pisało uboga dawka paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:37, 31 Gru 2015 Temat postu: |
|
Dzięki za pomoc już wiem co mu jest dziś zaczął wariowac i podłączyłem go pod vag-a padły dwa wtryski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Pią 7:05, 01 Sty 2016 Temat postu: |
|
wymien filtr paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 0:36, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jak pisałem wyżej auto zaczęło wariowac i podłączyłem go pod vag-a od razu i wyszło że to dwa wtryski padły 3i4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:01, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jak by padly wtryski to nie chodzil by wzorowo silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:10, 05 Sty 2016 Temat postu: |
|
W tym rzecz kontrolka zaczęła mrugać i silnik przestał chodzić wzorowo to był początek ich konca..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:22, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
I znów check wymieniłem przy okazji wtrysków też filtr paliwa. Zrobiłem 230 km i teraz wyskakuje błąd- długoterminowa korekta mieszanki. Panowie pomóżcie wydałem już 3 tys tylko po to by check zgasl i szlak już mnie trafia nikt nie umiem dać sobie rady z tym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 3:33, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
Niech ktoś pomoże błagam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ono
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Józefów/wawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:11, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
Skąd jesteś ? Podjedź do jakiegoś tunera który robi audi , ciężko zdalnie coś wykombinować .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:50, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Jastrzębie-Zdrój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ono
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Józefów/wawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:57, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
Zadzwoń np tu [link widoczny dla zalogowanych] , myśle że bez problemów ci to zdiagnozują
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ono dnia Pią 9:39, 22 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal
Dołączył: 24 Gru 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:54, 14 Lut 2016 Temat postu: |
|
Sorki ze tak długo sporo miałem na głowie od 3tygodni cieszę się autem tacy mechanicy nie zastąpienie haha znajomy z porządnym vagiem zrobił mi adaptacje przepustnicy i egr i wgrałem ustawienia fabryczne i po klopocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:57, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
Michal napisał: | Niech ktoś pomoże błagam.... |
Wiesz co kolego, ja to olałem. Jeżdżę już tak 3 lata i nic sie nie dzieje. Audi A2 to samochód zagadka. Wymienisz mu wszystko jak leci, a jak Check Engine się palił, tak się pali nadal - a i tak nic się nie dzieje. Ja olałem ten temat bo też mi się to cholerstwo zapalało. Na VAGU mi coś tam pokazywało ale co z tego - skoro wielu z was sie to pokazywało, wymienialiście to, a CHECK jak sie palił tak się pali.
U mnie ostatnio było tak, że zimą palił się często, a latem gaśnie i zapala tylko czasem na chwilę. Bywało, że wogóle sie nie zpalał. Nie wiem, temperatutra otoczenia widocznie ma na to wpływ. Jak było 30 na dworze to nic się nie paliło, jak spadło do 15 to czasem się zapalało. Ale skoro nic się nie dzieje, a mózgowcy w warsztatach - co mechanik, to pomysł (ale nie skuteczny) - to dałem sobie spokój i tak jeżdżę. Wymieniałem już filtry (jak radzili), czyściłem przepsutnicę, nowy aku, itd (+rozrżądy, pasek wieloklinowy, alternator... inne) .... i nic.
Olać, jeździć. Szkoda kasy. Inaczej dojdziesz do wydatków 10 000 i nadal się będzie świeciło to.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pią 9:59, 08 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:00, 08 Lip 2016 Temat postu: |
|
Michal napisał: | Sorki ze tak długo sporo miałem na głowie od 3tygodni cieszę się autem tacy mechanicy nie zastąpienie haha znajomy z porządnym vagiem zrobił mi adaptacje przepustnicy i egr i wgrałem ustawienia fabryczne i po klopocie |
...do czasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|