Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:16, 16 Sie 2013 Temat postu: Migająca kontrolka check engine |
|
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A2 1.4 16V rok 2000, jeździ bardzo dobrze lecz co jakiś czas pojawia sie mrugająca kontrolka check engine i słabnie silnik (chyba pracuje bez jednego cylindra) po przejechaniu kilkunastu kilometrów oświeca się na stałe i pracuje normalnie po czy znika.
Błąd przy stale świecącej się kontrolce:
PO302 wypadanie zapłonu cylindra drugiego.
Bardzo proszę o poradę i pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:24, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Wymień na początek swiece i przewody. Jak dalej tak będzie zamień wtryskiwacze miejscami jak blad będzie na innym cylindrze to masz winowajce wtryskiwacz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 22:26, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:27, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Zapomniałem dodać że świece, przewody i cewkę wymieniłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:29, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
To zamień wtryskiwacze miejscami i jak blad pojdzie za wtryskiwaczem to masz powod.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:34, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Po drugie nalezy sie przywitać zgodnie z regulaminem jak nie chcesz byc usuniety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:37, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Problem w tym że to też mój mechanik zrobił, następnie sprawdził ciśnienie na cylindrach jest w normie. Będę wdzięczny za jeszcze jakiś pomysł, podpowiedź, sugestie.
Bardzo przepraszam za nie dostosowanie się do regulaminu już to poprawiłem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adi73 dnia Pią 22:45, 16 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:44, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Blad mimo zmiany poszedl za cylindrem czy nie sprawdzam to na vagu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:55, 16 Sie 2013 Temat postu: |
|
Przepraszam ale nie rozumie. Podpowiedz co mógłbym zasugerować mechanikowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:47, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
Zamień miejscami wtrysk ten z drugiego cylindra daj na pierwszy i podaj mi jaki jest wtedy blad, czy nie pojawi sie wtedy na 1 cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:34, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
zrobię tak jak mówisz, zobaczę co się stanie i się odezwę a na chwile obecną Bardzo Dziękuję za porady.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:31, 31 Sie 2013 Temat postu: |
|
Zamienione wtryski. Przez dwa tygodnie był spokój ale niestety znowu się pojawiła mrugająca check engine, może miało wpływ to że przez ten okres nie padało a tu deszcz i kontrolka. Po czterech kilometrach przestała mrugać i samochód jechał już dobrze po czterdziestu kilometrach znikła.
Oczywiście błąd: PO302 wypadanie zapłonu cylindra drugiego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adi73 dnia Sob 16:08, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:17, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Czyli mimo zamiany wtrysków błąd zawsze jest na tym samym cylindrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:00, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Tak, na tym samym drugim cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:08, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Czyli jak cewka, przewody, swieca kompresja i wtryskiwacz dobry na tym cylindrze i na pewno te rzeczy zostały sprawdzone ( sprawdz czy w otowrze świecy nie ma oleju ) pokaz jak wygląda elektroda masowa świecy jest czarna czy jasno brazowa? Jak wszystko będzie ok na 100%z powyższych rzeczy to zostaje polaczenie jakas przerwa w instalacji powinien wylapac vag jako przerwe a nie wypadanie zaplonu choć roznie bywa albo sterownik glupieje choc to na końcu bym obstawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:30, 01 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Jestem wdzięczny za wszystkie cenne sugestie, o dalszych poczynaniach będę informował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi73
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:41, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
Witam po dłuższej przerwie, zrobiłem mały remont silnika:
- szlifowanie zaworów
- wymiana tulei zaworów
i przy okazji pierścienie, uszczelka pod głowicą, planowanie głowicy
Jak na razie od czterech dni (odpukać) brak wypadania zapłonu.
Silnik odżył.
Mam nadzieję, że to było to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|