Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HubertA2
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:44, 04 Lut 2016 Temat postu: Drganie przy przyspieszaniu (nierówne wchodzenie w obroty) |
|
Cześć,
Jestem świeżym właścicielem pięknej srebrnej A2. Wszystko w nim śmiga jak należy jest jak nowy z salonu jednak ciąży mi problem, którego nie moge strawić. Zanim pojade do mechanika chciałbym troche waszych opinii poczytać.
Kiedy ruszam (przyspieszam do 60) na 3 biegu w okolicach 1800-2000 obrotów szarpie silnikiem. Dziwne jest to, że nie za każdym razem tak samo. Nieraz te drgania są bardziej odczuwalne nieraz mniej.
Nieraz go mocniej przebutuje to na 2 biegu jak szybko przechodzi z 2k obrotow do 3k to tez lekko szarpie. Po prostu to wchodzenie w obroty nie jest płynne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:25, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
Diagnoza komp. Kolego, podłączaj się z kablem i powinno pokazać jakieś błędy od tego trzeba zacząć bo inaczej to można gdybać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:48, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
No i może uzupełnij profil
Napisz w podpisie jakie masz auto benzyna czy diesel
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:28, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
W benzynie moze byc uklad zaplonowy winny temu stanowi rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HubertA2
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:30, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
trepek napisał: | W benzynie moze byc uklad zaplonowy winny temu stanowi rzeczy. |
Też tak myślę bo nieraz przy odpalaniu troche dlużej muszę pokręcić. Oglądałem Twoją A2, identyczna jak moja tylko inne silniki.
Jak będę po diagnozie komp. to dam wam znać co było przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HubertA2 dnia Pią 12:31, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
HubertA2
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:29, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
Byłem u mechanika. Jego diagnoza to przepustnica, mówi że trzeba druga wstawić (używaną bo taniej). Powiedział, że miał identyczny problem w polówce też 1.4 16v i to była wina przepustnicy i 2 wstawiał dopiero trzecia pomogła a to dlatego, że wcześniejsze 2 czyścił dokładnie (wodą i płynami jakimiś) mówi, że tą trzecią przedmuchał tylko powietrzem i tak poszło.
Zamówiłem już używkę w bardzo dobrym stanie za 80 zł (Pan w sklepie z częściami zaproponował zamiennik za 450 na aukcyjnym to samo po 250-300)
To mechanik osiedlowy wiec dobrze, że nie miałem daleko na chatę. Do niego dojechałem normalnie a po jego diagnozach i podpinaniu kompa świecą sie kontrolki: silnika, epc i czasem check poza tym "ja mu w gaz a on zgasł" zapytałem się go czy tak ma być (coś wspominał) to powiedział, że tak, że teraz tak jest, więc tak to wygląda.
Mam nadzieje, że wymiana pomoże.
Walnął mi jeszcze czujnik przy EGR - nowy 18zł (objawa - mocny wyciek oleju)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|